Fajna relacja, też mi się marzą małe wojaże po Rosji...ehhh
Ale to może w przyszłym roku bo w tym już mam zaplanowane wojaże - na pewno podzielę się wrażeniami
Wrocilem wlasnie z podrozy po Rosji, jak wiadomo lata tam duzo egzotyki jak na nasze warunki więc wrzucam troche zdjec, mam nadzieje, ze beda dla was ciekawe.
KRK-VIE
Lot porannym ATR do Wiednia. Bilet zostal kupiony w promocji niedawno za okolo 300 zlotych w dwie strony. Wszystko o czasie, niestety z racji tego ze byl to lot miedzynarodowy nie bylo mi dane doswiadczyc rewolucji, jaka ostatnio miala miejsce w eurolocie w postaci zastapienia batonikow prince polo batonikami princessa kokosowa. Zamiast tego jakas kanapka ktora wizualnie byla troche odpychajaca, ale jak sie okazalo bardzo smaczna. Niezbyt duzo czasu na przesiadke do Moskwy, tak wiec szybki spacerek do terminala zajmowanego tylko przez Air Berlin/Niki
Krakow: tuz przed wylotem przylecial A330
VIE-DME
Do Moskwy lot A320 Niki. W czasie lotu entertainment system wraz z mapka. Do tego calkiem niezle kanapki. 2 i pol godziny i ladowanie w Moskwie. DME juz z samolotu robi ogromne wrazenie, najbardziej w oczy rzucaja sie 747 Transaero.
Nowoczesny Terminal
DME-LED
Trzy dni pozniej lot do Sankt Petersburga, ciekawy przede wszystkim dlatego, ze zarezerwowalem lot An-148, ktorych lata doslownie kilka sztuk (W Rossiji od niedawna 4, wiekszosc dostarczonych ogolem) Samolot robi dobre wrazenie, duzo miejsca na nogi. Jest podzial na klase biznes (2+2) i Ekonomiczna (2+3). Nastepna ciekawostka jest to ze na DME (i na LED jak sie okazalo rowniez) sa zamontowane juz rentegny zamiast standardowych wykrywaczy metali (w Moskwie obowiazkowe, w Sankt Petersburgu nie) Na pokladzie batoniki. Po poltorej godziny ladowanie w Sankt Petersburgu w dosc nieprzyjemnych warunkach.
Zdjecia z terminala w Moskwie:
AN-148
Kolejka do Startu
Widok po starcie na nielatajace juz ruskie maszyny
LED-DME
Planowo powrot do Moskwy 2 dni pozniej mial odbyc sie rowniez Antonowem. Zamiast tego przejechalismy busem obok ANa, ktory najwidoczniej nie mial zamiaru nigdzie leciec i zostalismy podstawieni pod 735 Rosijji, ogolem 737 w tej lini wyczarterowane jest 5 sztuk. Z powrotem mocno rzucalo gdyz nad Zachodnia Rosja przewalaly sie jakies fronty, natomiast z gory dosc ciekawie wygladalo zachmurzenie. Ladowanie w Moskwie i okolo 3 godzin oczekiwania na lot do Wiednia.
Terminal w Sankt Petersburgu
Widok na terminal w Moskwie
DME-VIE
Z powrotem do cywilizacji rowniez lot Niki Lauda, bez zadnych ciekawostek, milo i profesjonalnie, bardzo lubie latac tymi liniami.
Zdjecia z terminalu
A320 Niki
Widok na Tupolevy nieloty
VIE-KRK
Do Krakowa lot Atrkiem bez milych niespodzianek. Ta niemila byla taka, ze niepodobal mi sie SP-LFC, w srodku nawet PKP jest lepsza jesli chodzi czystosc. Na plus to punktualny przylot i ladna stewardesa.
Koszt wszystkich 6 lotow to okolo 350 Eur.
Najlepszy to ten traktor koło B767
W tym Krakowie na pierwszej fotce to chyba A310 a nie 330 Całkiem spoko relacja, fajne fotki z rosyjskich lotnisk.
Wiadomo A310 chcialem jeszcze zmienic ale mi nie dalo
Traktory byly na obydwu lotniskach w duzych ilosciach, jezdza zamiast wozkow bagazowych.
Cięcia budżetowe
Prędzej zacofanie technologiczne
Bez przesady, takiego wypasu jak na lotnisku w Moskwie dawno nie widzialem.
Szkoda, że zdjęć z samej Rosji nie dałeś
Dobra relacja. Też lubię latać na Wschód, bo można się tam do woli naoglądać linii i maszyn, jakich się na Zachód od Buga nie doświadczy Niki leciałem dwa razy. Super linie. Czyste, nowe maszyny, dobry serwis pokładowy. Podobnie państwowa Lauda.
A ten Jamał, to jeszcze stara dobra tutka z okienkiem nawigatora
Ciekawa relacja. Podróż odbyta w taki sposób jak i ja lubię - jak najwięcej różnych samolotów i linii w granicach rozsądku oczywiście. Podróż w tamte strony jest wciąż zdecydowanie lotniczo pociągająca.
"Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy."
-- Thich Nhat Hanh
Zakładki