Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Rafal K

Wątek: Chicago - Pittsburgh - Orlando z Southwest

  1. #1
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie Chicago - Pittsburgh - Orlando z Southwest


    Polecamy

    Powrot do Orlando w ostatnia sobote.

    Przylecialem do Chicago w czwartek wieczorem niezdecydowany czy wroce do MCO w sobote czy niedziele. Okazalo sie ze niedziela odpadla z powodu braku miejsc. AirTran byl zawalony w Sobote takze pokierowalem sie na strone SWALife (intranet SWA) gdzie zarezerwowalem sobie NRSA na trasie MDW-PIT-MCO. Nonstops w SWA tez byly zawalone takze moglem oprocz PIT wybierac jeszcze MDW-CMH-MDW lub MDW-FLL-MCO z 4 godzinna przesiadka, nie dla mnie. Od 2 tygodni mamy przywileje do latania darmowego na WN (i oni na nas) takze miodzio sie to wszystko uklada bo wyboru teraz jest naprawde duzo..








    Kto chcialby miec tam sypialnie????




    Dawno nie lecialem z Midway w srodku dnia bo ciagle latam nocnymi lotami z/do Florydy takze modlilem sie o dobra pogode i start w odpowiednim kierunku z MDW zeby cyknac pare fotek downtown Chicago. Udalo sie.








    CLE:




    Dobilem na MDW wypozyczonym Charger'em o 1130 po 35 minutowej wyciecze autostrada 290 to Chicago/ 294 to Indiana a pozniej 55 to Chicago. Kwadrans potem mialem juz security documents ktory check-in kiosk WN wydal mi. Linia do kolejki security jak zwykle zawalone w ciagu dnia w MDW....krotko mowiac dzieki bogu ze nie stoje w tych kolejkach bo bym sie zabil. Ostatnio jak robilem pre-clearance w AUA zapomnialem ze moge uzyc ID do przeskoczenia calej kolejki do immigration dopiero po 5 minutach stania z proletariatem. Krotko mowiac zapalila mi sie zarowka nad glowa i aniol stroz mnie walnal w glowe krzyczac "Czemu my tutaj czekamy?!"

    Jakto WN lubi robic SEA-MDW-PIT-MCO to jeden # lotu...through flight Coast to Coast
    Samolot dosc pusty do PIT (okolo 50% LF) a potem jeszcze wieksze pustkowie w formie 30% LF na PIT-MCO. Dla mnie to dobre wiesci bo latanie Nonrev w WN to nie to co w FL. Open seating jest krolem takze biz class + assigned seating = NIET!

    No nic, dostaje boarding pass z boarding group B29 i wchodze do samolotu jako jeden z ostatnich ale tylne rzedy sa puste takze wybieram sobie przedostatni i od razu zaczynam konwersacje z F/A ktora wlasnie pakuje Athenos Pita Chips do overhead bins. Po paru minutowej konwersacji jak tam fuzja FL/WN i podobnych tematach siadam przy oknie i cykam pare fotek fortrecy Southwest Airlines: MDW. WN tutaj to praktycznie monopol i poza garscia lotow takich przewoznikow jak DL/Porter/Volaris/Frontier nic innego tutaj nie ma.

    Kolowanie jak zwykle krotkie bo to Midway czyli 1 kwadratowa mila, wg. mnie najlepiej zagospodarowana mila na swiecie i start. Z mojej strony od razu pojawia sie na horyzoncie ORD, a w powietrzu widze 2 sznurki do podejscia 27/28 ciagnace sie az za jezioro Michigan. Za chwile jest centrum i klikam fotki.

    Lot dosyc krotki do PIT i mijamy okolice DTW a potem CLE. W samym PIT dawno nie bylem, ostatnim razem jak jeszcze tutaj byl hub US Airways i sie bylo 200+ odlotow dziennie. Teraz? Pustkowie. Takie pustkowie ze sprzedali rekawy ktore nie byly w uzytko. Minelismy na 1000-1500MSL pare C-130s i KC-135s na plytach Air National Guard, po takich widokach nie zostalo duzo bo na plycie 1 WN 737, 2 samoloty FL, i pare ERJs w wyadniu US Airways. Marnie, naprawde marnie. US 752 byl najwieksza maszyna non-cargo ktora sie znajdowala na plycie. Generalna depresja i przypomina mi to troche STL po destrukcji kompletnej hubu TWA.






    FL to MCO Moje dziecko



    PIT






    Stop przy bramce i od razu wychodzi z glosnikow komunikat ze ten samolot leci do PHX a ten na lewo ktorego widzimy przez okno leci do MCO. Great, co za swiat. Juz sie rozlozylem tutaj z moimi gratami i mialo byc 25 minutowy postoj a teraz musze sie przenosic. Powiem tak: open seating jest OK ale kiedy jest zmiana samolotu na through flight jest do d**y systemem bo sie robi cyrk na kolach kwadratowych.



    No nic, nie ma co narzekac bo wkoncu lece i pije Corona za darmo

    Lot do MCO juz troche dluzszy w wydaniu okolo 2 godzinnym. Duzo tutaj za okno nie zerkalem bo byly chmury i rozpetalem dobra rozmowe z nowym personelem pokladowym o temperaturze w Dallas ktora wynosi w tym tygodniu chlodne +40c a oziebienie znaczy spadek do 36-37 na plusie.

    Spruce Creek Fly-in community. Czyli z przodu domu garaz na Escalade a z tylu na 172SP.



    W MCO pogoda nieco lepsza przy ladowaniu i po zejsciu w okolicach DAB z pulapu ladujemy przy JetBlue LiveTV install hangar. Pare tysiecy stop pozniej pokazuje sie VS 744 czekajacy na pozwolenie przekroczenie naszego pasa do gateu. Kolowanie do bramek WN i sen prsynal ale za to zostalo pare zdjec.


    Winglet THIS




    Ooopa VS 744




    Old school WN



    Oba VS A333 siedza na plycie

    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    jesli o mnie chodzi mozesz nie wysiadac z samolotów ;-)

  3. #3
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie

    niby wszystko ok. ale gdzie nie spojrzec wszedzie logo SOUTHWEST... ( przesiakniete jest to wszystko reklama i marketingiem za wszeleka cene a nie o to chyba chodzi w relacjach z podrozy)

  4. #4
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    niby wszystko ok. ale gdzie nie spojrzec wszedzie logo SOUTHWEST... ( przesiakniete jest to wszystko reklama i marketingiem za wszeleka cene a nie o to chyba chodzi w relacjach z podrozy)
    Ale o co ty sie czepiasz, o to że Piotrek pracując w linii lotniczej lata służbowo i opisuje podróż lotniczą tak jak ona w jego przypadku wygląda. Gdzie masz w tej relacji Southwest wszędzie. Chodzi ci o to że na większości zdjęć jest skrzydło i winglet Southwest. Przecież można się o to czepiać do każego piszącego relacje jak leci np. WAW-LHR-ORD British Airways i na obu lotach siedzi na skrzydle to tam też masz pełno znaków BA i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Przecież pracując i latając w Southwest&AirTran nie da się ominąć tematu tej linii i pracy. Trzeba się cieszyć że mu się chce trochę przybliżyć nam jak wygląda praca w linii lotniczej w USA i życie z tym związane.

    PS. Relacja bardzo fajna i czekam na kolejne.
    Pozdrawiam Mateusz :)

  5. #5
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    niby wszystko ok. ale gdzie nie spojrzec wszedzie logo SOUTHWEST... ( przesiakniete jest to wszystko reklama i marketingiem za wszeleka cene a nie o to chyba chodzi w relacjach z podrozy)
    Ten kto robi relację o locie np. ze Stansted pewnie będzie posądzony o reklamę Ryana, z FRA o Lufę, itd. Ciężko też by było winglety usunąć. Zresztą kiepska to by była reklama, skoro linia amerykańska, a czytający głównie z Europy. Ja się cieszę, że mogę czytać relacje i bloga Piotrka, w których samo z siebie musi być o AirTran, a teraz o Southwest.

  6. #6
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    niby wszystko ok. ale gdzie nie spojrzec wszedzie logo SOUTHWEST... ( przesiakniete jest to wszystko reklama i marketingiem za wszeleka cene a nie o to chyba chodzi w relacjach z podrozy)
    No jasne, specjalnie po to ten marketing żeby mieszkający trochę na północ od Poznania wybrali Southwest zamiast rodzimego Lotu...
    KZ

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    No jasne, specjalnie po to ten marketing żeby mieszkający trochę na północ od Poznania wybrali Southwest zamiast rodzimego Lotu...
    Niektorzy przewiduja, ze WN pojdzie w long-haule ... Do tego K2 zacznie rozwijac regiony i tak zrodzi sie konkurencja na trasie POZ - Ameryka.

    A do rzeczy, relacja super. Zdjecia nr 2, 3 jak i "dziewice atlantyckie" to klasyczne przyklady ukrytej krypto-reklamy Sothwesta.
    PolishAir42 likes this.
    Pozdrowionka

  8. #8
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Ktos wstal lewa noga z lozka?
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  9. #9
    Awatar Cody

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPLU/Lubin

    Domyślnie

    Lewą nie lewą... Ale Piotrze trzeba dalej bloga pisać bo nie mam co czytać :-)
    Cody

  10. #10
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Po co komu shift key?
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Super foty Chicago. Podobasię
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •