Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie DFW-SEA-Renton/Boeing-SEA-DFW w/ Alaska


    Polecamy

    Pobudka o 0430 na EMO (Early Morning Originator) AS#665 DFW-SEA ktory ma wyleciec o 0700.

    O 5 nad ranem ruch na autostradach drugiej metropoli Texas'u jest minimalna i udalem sie droga szybkiego ruchu 114/183 do poludniowego wjazdu na lotnisko DFW. Gmach DFW jest przedzielony droga szybkiego ruchu (przejazd kosztuje $1 lub $2) z jednej strony na droga. Alaska wylatuje tak samo jak AirTran z Terminal E takze udalem sie do garazu ($19/dobe) bo z SEA przylatuje dzisiaj o polnocy i nie chce mi sie jechac na remote.



    Alaska uzywa agentow Delty w DFW, oni sa 1 z wielu codeshare partners tej lini. Troche o tej lini...jest ciut mniejsza od AirTran, okolo 120 samolotow typu 737 (734, 734C, 73G, 738, 739/ER), huby w SEA, PDX, LAX i ANC. Jest to jak najbardziej niszowy przewoznik ktory ma monopol na wielu segmentach z/do Alaski ale nie tylko. Jest to jeden z najwiekszych przewoznikow Amerykanskich tez do Meksyku.

    Security do airside minimalny i jestem przy bramce pol godziny przed zaczeciem boarding'u czyli o 0630. Pierwsze wrazenia po wejsciu do samolotu mieszane.

    + First Class wyglada na niezla
    + Jest cieple zarcie w F (platne w Y)
    + Sa digiplayers w F (platne w Y)
    + Jest Gogo Wifi

    - Ozdobienie wnetrza troche jest smutne przez brazowe kolory
    - Wogole mi sie nie podobaja stroje stewek, fatalny braz wyglada jakby byl prosto z UPS.
    - Pitch w Y moglby byc lepszy, duzo wygodniej jest w WN
    - Musialem zaplacic $6 za browara chociaz stewki daly mi zarcie platne za darmo...dziwne ale tutaj naprawde duzy minus bo ogolnie z airline ID zadko sie slyszy ze ktos musi placic za alkohol i dziala to wszystko na "buddy system".



    Lot dosc dlugi jak na moje normalne przeloty w 737 bo lecialo sie rowne 3,5 godziny do SEA. Pogoda jakto w SEA czyli chlodno i pochmurnie. Wyszlo za to na dobre bo populdniu sie rozjasnilo kompletnie.









    Dawno nie bylem w Seattle...naprawde pieknie polozone miasto w dolinach/gorach z zatokami i jeziorami wszedzie. Troche przypomina to Skandynawie. Zauwazylem ze kolo lotniska sporo jest imigracji z Afryki...dziwny klimat sobie wybrali, duzo tez oczywiscie Azjatow jakto zwyczaj w Pacific Rim. Druga obserwacja, jest chyba masakryczny problem z parkingami kolo lotniska bo minimum co widzialem kolo SEA to $14 za dobe (przykladowo w Dallas/Orlando jest to $7 za dobe). Dodam ze wszystko jest oczywiscie drozsze tutaj niz na poludniu i zatankowanie mojego wypozyczonego Cadillac'a STS ktory spalil okolo cwierc baku bylo zabawa 20% drozsza niz na poludniu. Fajnie polozone miasto ale osobiscie w cholere nie chcial bym tutaj mieszkac, taka sama mam opinie mam o Skandynawii.

    National Free Day = $5.40 podatkow i jest klasa:







    Renton entrance...Icelandair anyone?



    Krotka wycieczke tez zrobilem do Renton/Boeing Commercial Assembly i do Boeing P-8 Poseidon US Navy Program gdzie moj kolega wlasnie zaczal pracowac. Highlights: 5x 787s + 1 747-800 na rampie obok siebie, 787 ladowania na wyciagnieciu reki, nowki 737 dla Southwest + wypad do jednego z Boeing'a sklepow gdzie od razu jak wszedlem to obciazylem Visa na $100 i bylem szczesliwy jak dziecko z nowym Game Boyem.

    Widzialem wiecej 787 od was



    Lot spowrotem (AS #664) tez na pokladzie 73G odlatujacego o 1815. Duzo tutaj nie ma co mowic, wszystko standardowe...remote concourse z kolejka wydal mi sie troche dziwny bo jakby niepotrzebny troche. Start z volley'a i za oknem sie pojawil BA 744 wraz obok Thomas Cook 767. Po chwili Mt. Rainier 14 tysiecznik (ft.) a potem czarna noc do DFW gdzie wyladowalismy o 2345, pare minut przed czasem.

    Nie wiem jak to sie tam wzielo ale 73G ktorym wracalismy do DFW mial tureckie napisy na dzwiach od tylnego WC. Pod Vacant i Occupied po Turecki pisalo, dziwne bo samolot od nowosci lata w AS..





    Alaska jest troche dziwna linia...przypomina mi to troche LCC zmieszanym z legacy carrier. Nie powiedzialbym ze sie lecialo zle ale rewelacji nie bylo szczegolnie jak na 3,5 lot. Najdluzszy segment transcon czyli SEA-MCO/MIA trwa 6-6,5 godzin tutaj juz dziekuje 737 i wybieralbym tylko i wylacznie gdybym lecial w C.

    Dobrze ze sie Lavs nie zapchaly bo ludzie nonstop stali w kolejce do WC



    W ciagu 24 godzin troche zwiedzilem kraj i narobilem TPA-AUS-DAL DFW-SEA-DFW takze padlem. Nastepne populdnie = DFW-ATL i tydzien sie zaczyna! Hop!
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 16-09-2011 o 07:41
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  2. #2
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Fajna relacja - dobrze się czyta, dzięki!
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Browara o 0630 AM - That's the spirit!!!

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Hej

    Super,
    Ale czemu nie ma zdjęć tych 787??
    No i co fajngeo można kupić w sklepie boeing'a??

  5. #5
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    kurt - Na zdjeciu masz 4...
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  6. #6
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Mily raporcik z podrozy, Seattle faktycznie ma troche skandynawskie klimaty.
    P.S Co tam robi ten Concorde?

  7. #7
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  8. #8
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    ^^alles klar, no to teraz juz wiem. Dzieki!

  9. #9
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    bo minimum co widzialem kolo SEA to $14 za dobe (przykladowo w Dallas/Orlando jest to $7 za dobe).
    14$ za dobę to dużo? Bo nie wiem jak to interpretować - chyba dosyć tanio?


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  10. #10
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    14$ za dobę to dużo? Bo nie wiem jak to interpretować - chyba dosyć tanio?
    Masakra jak na USA, offsite prawie zawsze jest <$10 i ogolnie w rejonie $7-8
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •