Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
Like Tree1Likes
  • 1 Post By egon.olsen

Wątek: GDN-WAW-FRA-GDN z LO

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie GDN-WAW-FRA-GDN z LO


    Polecamy

    Tym razem w planie wypad do Frankfurtu. Z Gdanska sa 3 bezposrednie loty dziennie do FRA, dwa LOTem I jeden LH. Z gory odrzucilem LH, okazalo sie jednak ze dwa pozostale sa kilkaset zl drozsze niz lot przez WAW, ktory dodatkowo pozwala mi spedzic caly dzien na miejscu.
    Niedzielna pobudka 4 rano do najprzyjemniejszych nie nalezy, szybka taksowka I na lotnisko. W taksowce wlaczam tel: LOT przyslal sms'em informacje ze moge sie odprawic przez Internet. Milo ja jednak odprawilem sie juz dzien wczesniej, oddaje wiec jedynie bagaz I do kontroli bezpieczenstwa. Tu pierwsze pozytywne zaskoczenie: usmiechnieci I bardzo konkretni ludzie przy bramce. Wylot 5:40 ma te zalete ze pozwala na praktycznie cala pierwsza poranna fale z WAW, tym razem E70 Malopolska. Na pokladzie LF to ok 80%, start I piekny wschod slonca nad zatoka (zdjecia brak - niestety miejsce z drugiej strony)
    Ladowanie przed czasem I rekaw. Dosc dawno nie lecialem przez WAW tranzytem, ale wyglada na to ze po oddaniu pirsu w koncu zniknela kontrola bezpieczenstwa przy tranzycie - milo. Szybki spacer do saloniku Preludium, ktory okazuje sie zamkniety z powodu remontu tak wiec pozostalo mi Bolero. Zielona herbata na obudzenie I spacer do bramki 44 - absolutny koniec terminalu.
    WAW-FRA 7:35
    B735 - taki samolot byl planowany, potem pojawila sie w systemie podmiana na E95 co mnie niezwykle ucieszylo, bo jeszcze nie lecialem, w koncu jednak byl to 735. W eco ok 80%, w biznesie kilka osob.
    Serwis taki jak na zalaczonym obrazku - z moich ostatnich lotow LH Italia, Brussels I Austrian najlepszy choc przyznam ze tym razem tylko szybkie jedzenie I sen.

    Serwis w locie do FRA

    Na pokladzie mila obsluga natomiast dobrze ze B735 odchodza juz ze sluzby - patrzac na wnetrze widac juz wiek, E-jety to inny swiat z punktu widzenia pasazera.


    We Frankfurcie autobus, osob wysiadajacych (I odbierajacych bagaz) bylo ok 10. Wyjechaly bagaze z Wwy (po okolo 15 minutach oczekiwania), ale 4 osoby w tym ja nadal czekaly na swoj. Po kolejnych 10 minutach poszlismy do biura zagubionego bagazu - okazalo sie ze obsluga lotniska zapakowala nasze bagaze do zlego kontenera I jezdza sobie tam gdzie wyladowywano bagaze z, o ile pamietam! Caracas.

    Po kilku dniach konferencyjnych czas na powrot. Tym razem w planie bezposredni lot FRA - GDN na pokladzie E75.

    Wyjatkowo szczegolowa kontrola bezpieczenstwa I po kilku latach znow we Frankfurcie, nigdy jakos nie lubilem tego lotniska. Po malych zakupach wycieczka pod bramke. Obok siedziala cala grupa osob czekajacych na opozniony ponad 1h lot do KRK - co ciekawe podawano ze to lot we spolpracy z CO I SN, ale nic o code share z LOTem, czyby LH miala loty do Polski na ktorych nie ma CS z Lotem?


    E75 do GDN

    W samolocie 1 osoba w biznesie, w klasie ekonomicznej okolo 65% osob - wydaje mi sie ze to jednak dosc malo, nie jest to przeciez weekend (choc o 16:10 wylatywal z FRA samolot LH do Gdanska). Jedzenie jak na zalaczonym obrazku, kanapka z serem, musztarda, ogorkiem - przyznam ze jednak wolalem poprzednie buly tzn bardziej odpowiadal mi typ pieczywa - ale to, jak zawsze w takim przypadku, subiektywne odczucia.

    Serwis do GDN

    Na pokladzie, poza Kaleidoscopem, takze folder zachecajacy do inwestycji w wojewodztwie kujawsko-pomorskim. Wylot idealnie o czasie, w czasie lotu informacja kapitana o pogodzie w Gdansku, a takze dosc szczegolowa o trasie przelotu. Lądowanie chwile przed czasem, przejazd obok budowanego terminalu i ...koniec Przyjemne, spokojne loty. Następnie 31h przerwy i testowanie Eurolotu (GDN-KRK i WRO-GDN) - relacja juz jutro

    Reklama Kujawsko-Pomorskiego



  2. #2
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    I do kontroli bezpieczenstwa. Tu pierwsze pozytywne zaskoczenie: usmiechnieci I bardzo konkretni ludzie przy bramce.
    Leciałem 8-go do KRK. Ja z kolei mam wrażenie że ekipa z SOL po przejęciu kontroli od SG podkręciła bramkę na "max czułość". Dokładnie KAŻDY piszczał na bramce i wyskakiwał z bamboszy, absolutne zero wyjątków. Może już im przeszło?

  3. #3
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Tym razem w planie wypad do Frankfurtu. Z Gdanska sa 3 bezposrednie loty dziennie do FRA, dwa LOTem I jeden LH. Z gory odrzucilem LH, okazalo sie jednak ze dwa pozostale sa kilkaset zl drozsze niz lot przez WAW, ktory dodatkowo pozwala mi spedzic caly dzien na miejscu.
    Sprawdzałeś dostepnośc z puli LH? Często zdarza się, że można dostać taniej CS'a - zresztą w drugą stronę też.

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta

    Obok siedziala cala grupa osob czekajacych na opozniony ponad 1h lot do KRK - co ciekawe podawano ze to lot we spolpracy z CO I SN, ale nic o code share z LOTem, czyby LH miala loty do Polski na ktorych nie ma CS z Lotem?
    Być może nikt na numerach Lotu nie leciał.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Leciałem 8-go do KRK. Ja z kolei mam wrażenie że ekipa z SOL po przejęciu kontroli od SG podkręciła bramkę na "max czułość". Dokładnie KAŻDY piszczał na bramce i wyskakiwał z bamboszy, absolutne zero wyjątków. Może już im przeszło?
    Dokładnie mam to samo wrażenie

    A relację się bardzo miło czytało - osobiście też poluję na E95, ale jakoś ostatnio szczęścia brak...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    bardzo miła i szczegółowa relacja. Jedzonko też całkiem,całkiem z tego co widziałam to sok i herbata mmmm.

  6. #6
    Awatar Neoman

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie

    Ten co leciał E175 nie odczuje różnicy w podróży E195. Dołożonych 20 siedzeń więcej i tyle.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Neoman Zobacz posta
    Ten co leciał E175 nie odczuje różnicy w podróży E195. Dołożonych 20 siedzeń więcej i tyle.
    Jest exit row no i możliwość zaliczenia nowego typu samolotu w locie rejsowym takie zboczenie..,
    alfsky likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jest exit row no i możliwość zaliczenia nowego typu samolotu w locie rejsowym takie zboczenie..,
    Dokładnie tak, najogólniej mówiąc samoloty na trasach europejskich generalnie nie roznią sie tak bardzo w srodku, ale ja i tak na E95 czekam od maja...i jakos ciągle mi ucieka...

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Dokładnie tak, najogólniej mówiąc samoloty na trasach europejskich generalnie nie roznią sie tak bardzo w srodku, ale ja i tak na E95 czekam od maja...i jakos ciągle mi ucieka...
    poluje na charlie :/ mialem na czwartek 15.50, a tu e70 podmianka ;/

  10. #10
    Awatar Chudy

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Trzemeszno

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja miałem szczęście mieć podmiankę 734 na E95 do ATH - kiedy to latał jeszcze tylko LNA i to od miesiąca Radość moja - nie do opisania, mimo iż faktycznie wygląda jak E75. Ktoś z zewnątrz naprawdę może nas nie rozumieć...
    http://maciej-n.blogspot.com/ --> Moje słów kilka... :)
    PPL(A) C150 C172 PZL104


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •