Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Like Tree2Likes
  • 2 Post By PolishAir42

Wątek: DAL-HOU-TPA MCO-SJU-MCO TPA-HOU-DAL z powrotem do PR

  1. #1
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie DAL-HOU-TPA MCO-SJU-MCO TPA-HOU-DAL z powrotem do PR


    Polecamy

    Nowy weeked, brak planow. Paskudna pogoda na Florydzie i nuda w Texasie. Odpowiedz na pytanie oczywiste: Puerto Rico.

    Plan ->

    Piatek -> Dallas (Love) - Houston (Hobby) - Tampa Intl. 160km rental'em do Orlando
    Sobota -> Orlando Int'l - San Juan
    Niedziela -> San Juan - Orlando Intl i do Tampy rentalem
    Poniedz. -> Tampa Intl - Houston (Hobby) - Dallas (Love).

    W czwartek planuje weekend - Koszta:

    Jeep Wrangler Unlimited 2x Days w SJU (2x Days)
    Rental na piatek TPA-MCO ($5 - Free day)
    Rental na niedziele MCO-TPA ($5 - Free Day)
    Hotel 1 noc w Rincon, PR (Zachodnie wybrzeze - $65 airline crew rate)
    Totalny koszt dla mnie lotow - $0, NRSA wszystkie segmenty
    Totalny koszt lotow dla dziewczyny - $18 MCO-SJU-MCO (podatki)

    Plan sie zlozyl dobrze bo sie zmiescilem $100 twardymi kosztami na weekend i sie udaje. Dodatkowo para leci z nami ale koszt ich buddy passes dostaje spowrotem ($85pp/RT). Dodatkowo Wrzesien i Pazdziernik w National jest 1-2-Free day, czyli za kazde 2 razy jak wypozyczysz auto w tych miesiacach dostajesz 1 dzien darmowy. Super deal, tak ze nabilem sobie z 5 free days.

    Piatek - Zmykam z pracy i laduje sie do lotu WN na trasie DAL-HOU okolo 17tej. Tutaj nie ma problemu, Amerykanskie LCC dzialaja troche inaczej niz Europejskie kiedy chodzi o natezenie lotow, a szczegolnie na trasie Dallas-Houston. Tutaj mamy loty doslownie co pol godziny przez polowe dnia a potem "On the hour shuttle" co godzine takze jak sie nie dostaniesz na 1 to nastepny i tak ma boarding za pare minut. SWA slynie z kampani marketingowej ktora mowi ze mozesz sie poprostu stawic na lotnisku w HOU lub DAL nie ma znaczenia o ktorej godzinie w ciagu dnia i napewno bedzie lot dla ciebie bez czekania. I tak naprawde jest, jak jest zawalony samolot to czekam 15 minut na nastepny do Houston bo nie chce nadawac podrecznego jako "gate check". Super sprawa, takiego luksusu nie mielismy w AirTran (po za MCO-ATL ale to tylko jest na frekwencji 10-11x Daily).

    Pb87 do SUV...mmmm



    HOU Hobby - Baza Southwest



    Dolatuje do Tampy okolo 18tej i udaje sie do National gdzie mam nadzieje ze znajde cos fajnego. To ze bierzemy ze soba druga pare do Puerto Rico ze szkoly dziewczyny musze sobie niestety odpuscic Camaro i udaje sie do nowego Volvo S60 T5 ktory ma pare set mil na liczniku. Krotko mowiac...niezle jezdzi ale zdecydowanie T5 lepiej sie nadaje w S40, a tutaj potrzeba T6tke. Za 5 baxow nie placze i jade przez Tampa Bay odebrac dziewczyne i towarzystwo w St. Petersburg. Nie ma co tutaj wiecej pisac, udajemy sie do Orlando w deszczu i po winie padamy. Pobudka o 0500 na lot o 0730 do SJU.



    Sobota - MCO-SJU ma oblozenie super 21/137. Standby list gleboka na 1, mamy pozycje 1/2/3/4 na niej co duzo tutaj nie znaczy kiedy jest ponad 100 wolnych miejsc na pokladzie lecz dobrze jest sie przeleciec do Puerto Rico w C class z Bacardi (Coke ale nie Zero ) o 0730.





    Lot do SJU to wyprawa ktora ma block okolo 2.75, mijamy Bahamy i inne kraijny siadajac w San Juan jeszcze przed 11 rano. Zaloga na segmencie mi znana bo bazuja w MCO, Prawie wszystkich ich tam znam a jest ich pare set, te maratony na MCOMDW daly naprawde po sobie znac takze jak wchodze na poklad wiadomo ze browar sie bedzie lal nie zaleznie czy to Originator o 0600 do ATL czy tez nocny do MDW o 2059. Po Rum and Coke i Becks zatrzymalem sie bo wkoncu musze prowadzic. Droga zaplanowana jest na Zachod od SJU okolo 70km potem na poludnie przez gory do okolic Ponce, PR i nad wybrzezem do Rincon.

    Dziwne zjawisko: W gorach doslownie wszyscy maja stare Toyota Corolla. Niesamowicie smieszne, ale tez mini masakra bo to nie auto ktorym bym sie pomieszczal na waskich drogach. Dodatkowo jak juz Puertorykanczyk dostanie na zjezdzie momentum to nie hamuje. Po paru godzinach jazdy w gorach zrobilo sie naprawde niebezpiecznie i wreszcie stalo sie. Na serpentynach z V-max 30kmh wylecial wariat z Corolla tak ze musialem prawie walnac w bande zeby sie z nim minac. Otarl mi sie o bok zdezaka (naszczescie w National nawet nie zobaczyli tego...a ze Wrangler ma plastikowy niemalowany zdezak nie bylo to niczym wiekszym niz normalny scratch/dent) i walnal dzwiami od strony kierowcy w drzewo dosc mocno tak ze sie odbil od niego i....dalej pojechal. Wariactwo. W Jeepie towarzystwo krzyczyalo ze zginiemy i sekunde po tej atrakcji musielismy stanac na pare minut bo poziom adrenaliny nie pozwalal na normalna jazde. Z Amerykanami bylo by troche trudno bo dostali by piera na takiej drodze ale kolega jest z Glasgow (ktory teraz jest prokuratorem w Tampie i zamyka niegrzeczne dzieci za kratki) a jego zona z Pldn. Francji takze tamtejsze mijanki w gorach cos nie cos przypominaja tutejsze drogi.











    Widoki jak zwykle w PR na A+. Z prawej strony banany, z lewej cytrusy i chmury ktore sie wolno przetaczaly przez wieszcholki gor. Po malowniczej zabojczej drodze wyjechalismy na narodowke w okolicach Ponce i zajechalismy do hotelu okolo 20tej gdzie czekala nas prywatna plaza, bar przy basenie i jacuzzi. Dobry odpoczynek z lokalnym browarem Medalla Light (dziwny, bo nie smakuje wogole jak to light siki z Ameryki).

    Najlepsze widoki w Rincon



    Niedziela - Jedziemy prosto do San Juan zwiedzic stare miasto. Zdjecia mowia same za siebie, chce powiedziec ze deszcz nas zlapal ostro tak ze bieglismy do Pizzeri chowajac sie w waskich uliczkach San Juan pod tarasami mieszkancow 1 pieter. Pogoda spowodowala to ze zrobil sie monstrualny korek ale jakos sie dalo go ominac w drodze do lotniska.

    Papugi






















    SJU-MCO to juz bardziej zapelniony 737-700. Tutaj jestesmy 1/2/3/4 znowu na liscie standby ktora wzrosla do 23 ludzi. Wiekszosc to pracownicy Southwest ktorych jest 35,000 i sie pchaja na miedzynarodowe/karajbskie trasy AirTran. Nie stanowia za to dla nas zagrozenia jesli chodzi o liste standby bo lataja na nizszym priority code niz pracownicy AirTran. W C class zostaly tylko 2 miejsca po tym jak nasi "Elite pax" z A+ Rewards dostali Comp Upgrades takze oddalem z kolega dziewczynom miejsca 1D/F a sami udalismy sie do 27D/F gdzie przez 3 godziny dyskutowalismy o mozliwosci przemieszczania sie w czasie i prawach fizyki dotyczacych powiekszenia sie wszechswiatu.

    W Orlando pakujemy sie do Volvo XC70, nie wiem dlaczego ale goscie w National zaczeli naprawde lubic ta marke bo gdzie nie jestem to czekaja na mniej nowe Volviaki. Ok, AWD i ok paka nie zaszkodzi na nocna jazde do Tampy. Czuje sie dziwnie bo to kombi, a ktos kto prowadzi kombi w USA jest uznawany jako troche lekko mowiac stukniety w glowe. Jedyne auto ktore tak naprawde jakos sie sprzedawalo w tym wydaniu byl Dodge Magnum, ale tez nie za dobrze szlo i tylko szlo bo prawie wszyscy kupowali 5.7L Hemi lub SRT8 z 6.1.

    Poniedzialek - Pierwotnie wystawilem sobie PNR na ranny TPA-MSY-DAL ale nie chcialo mi sie wstawac znowu o 0430 na lot. Postanowilem ze popracuje sobie troche z Tampy i zawitam do pracy poznym populdniem. Wyszlo tak ze udalem sie do TPA okolo 13tej na 1400 przez HOU. One two three i znowu lece nad zatoka do Texas'u.

    MacDill AFB



    $5. One-Two-Free



    TPA-HOU + Tally Ho FL 73G!

    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 24-10-2011 o 02:48
    Pawel_EPWR and voyager747 like this.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    powinienies mieszakac w samolocie hihi, albo byc głównym wydawca loonely planet

  3. #3
    Awatar Darecki

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Płock

    Domyślnie

    Super widoki

  4. #4
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Juz jeden mieszkal w naszym samolocie...przez 30 dni.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  5. #5
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Wczoraj skończyłem czytać książkę "W chmurach" ("Up in the air") Waltera Kirna i to Twoje latanie nieco mi przypomina Ryan'a Bingham'a

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •