• 5 Post By wiktor159

Wątek: KRK - WAW by: LOT :)

Awatar wiktor159

Dec 2010
    Jasło, Poland

Domyślnie KRK - WAW by: LOT :)

Zapraszam do relacji z jednodniowego wypadu do deszczowej stolicy

Na Balicach stawiliśmy się wraz z siostrą i jej chłopakiem ok 8:00, ponieważ odlot był o 8:45. Na początku przeraziła mnie ogromna ilość walizek osób odprawiających się do ORD/YYZ, jak ostatnio leciałem za ocean to nie widziałem takich scen, ludzie mieli nawet po sześć walizek , swoją drogą to ciekawe ile musieli płacić za nadbagaż . Ustawiliśmy się w kolejce do odprawy na lot 3904 dla klasy ekonomicznej, a obok nas odprawiał się Pan Franciszek Smuda . Po dość sprawnej odprawie, udaliśmy się do kontroli bezpieczeństwa, na szczęście obyło się bez kolejki, ale jedna rzecz mnie zdziwiła. Mianowicie miałem na sobie sweter z metalowymi klipsami, spodnie z metalowymi guzikami i trampki z metalem dookoła sznurówek, a bramka nie zapikała, a kiedy przechodziłem przez kontrolę na Jasionce półtora roku temu to nawet skuwka w krótkich spodenkach spowodowała pisk bramek. Po kontroli dość szybkim tempem, już wywoływani udaliśmy się do bramki. Boarding oczywiście przez autobus przebiegł też dość szybko, szybciej niż ostatnim razem jak w Warszawie mój samolot do JFK był boardowany też autobusem, bo to trwało w nieskończoność . Już z daleka widziałem że polecimy najnowszym nabytkiem LOT-u czyli Embraerem 195 o rejestracji SP-LND.

Niestety jeszcze podczas odprawy okazało się, że zarówno ja, jak i moja siostra i jej chłopak zostaniemy "rozstrzeleni" po samolocie, czyli każdy będzie siedział gdzie indziej, mi przypadło miejsce 7D. Okazało się, że miejsce 7C zajmuje bardzo miły Kanadyjczyk, który urodził się w Toronto, mieszka w Vancouver, a teraz podróżuje po Europie, m.in. po Polsce, a leci do Tel Avivu przez Warszawę. Dzięki niemu lot miną przyjemnie na pogawędce o Kanadzie, lotnictwie itd.

Podczas startu trochę się zdziwiłem, że ten Embraer ma aż takiego powera, leciałem parę razy jego mniejszym bratem 170 - ką i nie czułem aż takiego wciskania w fotel, w sumie to dobrze, bo lubię to uczucie . Sam start przebiegł gładko, ale gęsta mgła bardzo ograniczała widoczność. Serwis standardowy składający się z Prince Polo i soków lub wody. Przypadły mi do gustu nowe toczki stewardess, chociaż mogłyby bardziej zadbać o włosy, bo jedna z nich wyglądała jakby nie miała grzebienia w domu .

Po jakichś 25 minutach kapitan ogłosił, iż zaczynamy zniżanie do Warszawy.
    Lądowanie przebiegło gładko i nawet ludzie nie bili braw co mnie ucieszyło . Szybkie kołowanie do rękawa i już deboarding. Kilka kroków rękawem i znaleźliśmy się w terminalu.

Nasz samolot z mokrego rękawa.

Jeszcze kawa w Coffe Heaven w starej części terminala i już można iść na autobus do centrum.

Dziękuję tym co dotrwali do końca i mam nadzieję, że za bardzo nie zanudziłem Nie będę wrzucał zdjęć z Warszawy, bo tam chyba większość była.
    Podsumowując stwierdzam, że warto wydać te 72 zł na lot krajowy LOT - em lub inną linią, niż się tłuc pociągiem, ponieważ wracaliśmy do Krakowa własnie pociągiem i to była dość męcząca, i długa podróż (pociąg był opóźniony 50 min ). Był to mój pierwszy raz w Warszawie i gdyby nie okropna pogoda to na pewno bardziej spodobałaby mi się nasza stolica.
    Dziękuję i pozdrawiam .

Jun 2009
    EPKK

Super relacja.

.................Don't let me die, I want to fly

Jan 2011

Fajna relacja
    Az samemu chce sie jak najszybciej polatac