EPPL

Domyślnie 15-23.05.2012 WAW-LCA-WAW z LOT'em!

Witam!

15 oraz 23 maja odbyłem podróż na trasie Warszawa-Larnaka oraz Larnaka-Warszawa. Bilety kupione w szalonej środzie za 302 zł RT!
    Pierwszy lot LO171 SP-LNC, 15 maja był opóźniony o ok. półtorej godziny. Wsiedliśmy planowo do autobusu, który miał nas zawieźć do samolotu, ale po 10 minutach spędzonych w autobusie, miła Pani poinformowała nas, że samolot, którym mieliśmy lecieć ma awarię. Po godzinnym oczekiwaniu dowiedzieliśmy się, że "mechanik jest na pokładzie i naprawia samolot". Samolot został naprawiony polecieliśmy. Na pokładzie kanapka z szynką, defacto bardzo pyszna, dodatkowo batonik plus napoje - można było brać kilka z dolewkami, podczas serwisu. Pierwsze wrażenie z lotu EMB195 - dużo (jak dla mnie) miejsca oraz wygodnie. Sam lot super. Lądowanie w Larnace od strony morza, coś pięknego - szkoda, że po ciemku.

Lot powrotny LO172, SP-LNB 23 maja, godzina 3.40 czasu lokalnego. Punktualnie. Start gładki, po wyłączeniu sygnalizacji zapiąć pasy rozpoczął się serwis. Kanapka z pasta jajeczną plus napoje. Również smaczne. Nad Turcją kapitan włączył znów sygnalizację zapiąć pasy i zaczęły się turbulencje. W oddali, na dole było widać pioruny. Kilka rozbłysków będzie widoczne na filmie. Sygnalizacja zapiąć pasy była już włączona do końca lotu. Lądowanie od strony cargo i piękny widok na MD'ka UPS

Po wylądowaniu, zanim dotarliśmy do odbioru bagażu, na taśmie numer 5, był napis OSTATNI BAGAŻ, LARNACA i kilka bagaży. Szok. Nikt nic nie wie. Pan z obsługi z logiem LS, mówi, że bagaże powinny jeszcze wyjechać. Po kilku minutach zgasł napis Larnaka i już pojawił się Antalya z godziny 8.xx. Po kilkunastominutowym oczekiwaniu wyjechały jednak jeszcze nasze bagaże. Niestety, mój trochę pokiereszowany, ale na szczęście nic nie zginęło - statyw w środku - pękniety Ale z samego wypadu jestem bardzo zadowolony!

Przepraszam, że nie ma zdjęć, ale lot nocny... może wrzucę kilka zdjęć jak już do nich dotrę w kolejce

Awatar monumental

May 2010
    Białystok

Napisz coś o samym pobycie na Cyprze. Gdzie byłeś itd itp ;] Pozdr

Cytat Zamieszczone przez monumental Zobacz posta
    Napisz coś o samym pobycie na Cyprze. Gdzie byłeś itd itp ;] Pozdr
    Zatrzymałem się w Ayia Napa, czyli spory kawałek drogi od Larnaki. Do rana czekałem na lotnisku, potem w jednego busa do miasta i w centrum ok. pół godziny czekania na autobus do Ayia Napa. Tanio tam nie jest... 90% turystów to Rosjanie ;-) 5% Anglicy. To chyba najbardziej rozrywkowa część Cypru, ale ja z tych dobrodziejstw nie korzystałem. Nasz hotel to Anonymous Beach Hotel, przy samej plaży, 3+* w TUI.

Jak chcesz wiedzieć coś konkretnego to pytaj śmiało.

Jun 2012
    Kielce

Ciekawie, ale dosyć skrótowo. Twoja poprzednia relacja jest nie do pobicia
    Hothead.

Cytat Zamieszczone przez hot.head Zobacz posta
    Ciekawie, ale dosyć skrótowo. Twoja poprzednia relacja jest nie do pobicia
    Nie poprzednia, a następna ;-) Jakby były jakieś konkretne zapytania, chętnie odpowiem