• 7 Post By kalesony22
  • 1 Post By shiver
  • 1 Post By 6182

Wątek: SZZ-POZ, POZ-SZZ czyli pierwszy lot i SpotterDay :)

Dec 2010
    Koszalin

Domyślnie SZZ-POZ, POZ-SZZ czyli pierwszy lot i SpotterDay :)

Cześć!
    Minęły prawie 2 miesiące od mojego pierwszego lotu na trasie SZZ-POZ. Czyli jest to moja pierwsza relacja lotnicza. Razem z kolegą lecieliśmy na spotterday do Poznania, który odbył się 23 maja br. Na całe szczęście wybraliśmy OLT, bo to świeża linia i chcieliśmy sprawdzić ją.
    Jestem zaskoczony pozytywnie. Obsługa przemiła. Myślałem, że polecimy ATRem w malowaniu OLT,a lecieliśmy oto takim Swift Air-em.
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - ATR 72-212A - EC-KVI - 824 - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Lot trwał niecałe 30 min. Odrazu po starcie stewardessy rozdały napój (były do wyboru) i ciasteczka nadziewane żurawiną. Szybko i sprawie im to poszło. Ździwiło mnie to, że na ATR72 było tylko 11 osób!
    Poranny SP-KPZ w SZZ:

I parę fotek z lotu. Siedziałem tam gdzie chciałem.

I po wylądowaniu obowiązkowo musieliśmy zahaczyć o kokpit. Piloci mili, ale jak powiedzieli swoje imiona to jedyne co zrozumaiłem to fvnkahdg.

Byliśmy jako pierwsi. Wylądowaliśmy o 6:55 a SpotterDay zaczynał się o 9-tej. Mieliśmy 2 godziny, żeby zwiedzić lotnisko. Siedząc na tarasie czekaliśmy na resztę grupy. Przylecieli tym cackiem.

O 9:00 wszyscy zebrali się na tarasie, było sprawdzanie obecności i ruszaliśmy na płytę.
    Chyba najbardziej oczekiwany samolot dnia to Lufthansa na a319.
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Airbus A319-112 - D-AIBA - 4141 - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Parę fotek z dnia.
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Boeing 737-4Q8 - TC-SKG - 25371 - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Cessna 414 Chancellor - OE-FBF - 414A0415 - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Bombardier CRJ-200ER - OY-RJJ - - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Let L-410UVP-E15 Turbolet - SP-TPA - 892318 - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Boeing 737-3Q8 - TC-TJB - 27633 - Poland: Poznan - Lawica (POZ EPPO) - Mateusz Wilk
    Około godziny 13 poszliśmy zwiedzić wieżę.
    Taki widok był z niej.

Przy dłuższej przerwie poszliśmy na obiad. Mieliśmy do wyboru albo bar na lotnisku, albo bar z pizzą lub kebabem. Większość była za tym drugim.
    Około 17-stej miało się kończyć, ale lądował Corendon s special livery to jeszcze poczekaliśmy na niego.

Po zakończeniu spotterskiego dnia kolega i ja mieliśmy jeszcze jakieś 3h do odlotu. Poszwendaliśmy się trochę po lotnisku. Była też budka z telefonami Nokii z modelem Lumia 800. Miały dostęp do internetu i jakoś czas zleciał.
    Po przejściu odprawy czekaliśmy aż zaczną wołać na pokład samolotu lecącego do SZZ. Siedzimy sobie spokojnie na krzesełkach i nagle patrzymy, a nasza załoga idzie się szykować na lot do Szczecina.( ta sama co w poprzednim locie)
    Nadeszła pora na wchodzenie do samolotu. Ludzi było jakoś tak mało, myśleliśmy, że jeszcze dojdą, ale jak zamknęli odprawę i zamolot zaczął kołować na pas to wiedzieliśmy, że na pokłądzie jest ośmiu pasażerów!

Tak samo jak w poprzednim locie napój do wyboru, ale teraz były jakieś ciasteczka nadziewane szynką i serem. Też dobre.
    A tu widok jaki mieliśmy w drodze powrotnej.

W pewnym momencie podeszła do nas stefka i mówi, że piloci zapraszają nas do kokpitu,no to razem z kolegą się ucieszyliśmy, ale cały cas siedzieliśmy na siedzeniach bo myśleliśmy, że po wylądowaniu. Pani do nas, że teraz podczas lotu. Jak to usłyszeliśmy to banany na buzi się pojawiły.
    Widok jaki tam był to nie do opisania.

Mam nadzieję, że relacja się podobała.

Sprzęt: MAK 80/1000+400D
    Irik, lopass, TomaszRT and 4 others like this.

No takie zakończenie -----> marzenie!
    Irik likes this.

Awatar 6182

Szczecin

Jak takie atrakcje fundują to też sobie taki przelot kupię!
    mikii77 likes this.

Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

Daniel

Jul 2011

niesamowity koniec wyprawy

Awatar lew3k

GDN

Ehhh...Tylko pozazdrościć takiego obrotu sprawy na koniec. Kiedy mi sie to przytrafi?