• 3 Post By kwiatek13

Jul 2011

Cool LCJ-DTM-LCJ by Wizz + FRA

Witam!
    Jest to moja pierwsza relacja z podróży i miejmy nadzieję, że nie ostatnia Więc zaczynamy!
    Zaplanowałem sobie, że jeżeli skończyłem 14 lat to można by się gdzieś wybrać samemu. Jedyna opcja była taka by polecieć do rodziny na dwa tygodnie do Niemiec. Bilet zamówiłem pod koniec maja na stronie wizza. Koszt w jedną stronę to 177 zł (bilet, walizka, opłata za rezerwacje) z powrotem zamawiał kuzyn. Termin to 07.07.2012 - 21.07.2012.

W sobotę siódmego rodzice oraz brat z dziewczyną odwieźli mnie na lotnisko do Łodzi. Oddałem walizkę i pochodziliśmy trochę po nowym lotnisku. Lotnisko bardzo przyjazne tylko widać, że nie jest wszystko dopięte na ostatni guzik. Po paru minutach poszedłem do kontroli bezpieczeństwa, następnie kupiłem sobie coś w sklepie Relay i czekałem na mój lot, który był opóźniony o 30 minut. O 11:00 wystartowaliśmy do Dortmundu. Z samolotu było widać 31 Bazę Lotnictwa Taktycznego Poznań-Krzesiny, stadion miejski w Poznaniu,port lotniczy w Poznaniu i wiele innych miejsc które są na zdjęciach.

Poznań-Krzesiny

+ film z lądowania

w czwartek kuzyn zabrał mnie do Westfalenpark, by wjechać na Florianturm i zobaczyć panoramę miasta.

+ film

W sobotę ciocia zabrała mnie do ZOO w Dortmundzie. Główną atrakcją teraz są małe lwy o imieniu Lolek i Bolek, którymi chrzestnymi są Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski oraz Łukasz Piszczek grający w klubie Borussia Dortmund.

Lolek i Bolek z Tatą

Główną atrakcja wypadu do Niemiec była wycieczka na Lotnisko we Frankfurcie oraz do samego miasta. Kuzyn znalazł w internecie, że na lotnisku są mini wycieczki. Bilety kupuje sie w Terminalu 1 w Airport City Mall. Mieliśmy akurat szczęście bo widzieliśmy trzy najważniejsze samoloty czyli Boeing 787 ANA, Boeing 747-8 Intercontinental Lufthansy oraz Airbus A380 Lufthansy oraz Singapore Airlines niestety przez szybę autobusu. Jeździliśmy po lotnisku i przewodniczka mówiła wszystkie informacje na temat samolotów i samego lotniska. Była też wzmianka o LOTowskim 787 Pojechaliśmy tez zobaczyć start ANy. Wycieczka trwała 45 minut. Po zakończeniu wycieczki mogliśmy wejść za darmo na taras widokowy w Terminalu 2. Następnie pojechaliśmy na znaną wszystkim miejscówkę Zeppelinheim. Porobiłem kilka fotek i udaliśmy sie do centrum na taras widokowy na budynku Helaba.

Żegnamy Frankfurt.

Było jeszcze kilka wypadów, ale ich nie będę opisywał

Czas na powrót
    Wstaliśmy wpół do 6. Z powrotem do polski leciałem z ciocią. Ubraliśmy się, zjedliśmy siadanie. Wyjechaliśmy, po kilku minutach kuzyn pyta się czy wszystko mamy i nagle ciocia mówi, że zapomniała biletów... No dobra wracamy sie Szybko do mieszkania po bilety. ufff... już jedziemy. Kuzyn wysadził nas na lotnisku i z ciocią udaliśmy się do check-inu. Pani z obsługi wydrukowała nam karty pokładowe Następnie poszliśmy na taras widokowy i później do sklepu. Poszliśmy do kontroli bezpieczeństwa i już jesteśmy w swoim gatecie. Czas na fotki.
    Nasz samolot.

Berlin-Schonefeld

33. Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu

Lądowaliśmy na 07

Koniec. Myślę, że się nie nudziliście Pozdrawiam!
    Irik, paatryk and kztk like this.

Awatar PolishAir42

Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA

Na W6? Tuz to ticketless..

Mega Bolek i Lolek...dobre
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

Pics - www.nonreving.com

Jun 2010
    EPTO

Piotr, chodziło pewnie o boarding pass. Bez niej u nas ani rusz i security się nie przejdzie...
    Ostatnio edytowane przez mang00d ; 24-07-2012 o 08:32 Powód: BP vs ticket

Awatar avda

Nie. Przecież pani z check in im drukowała karty. Kolega pewnie myślał że wydruk potwierdzenia rezerwacji to bilet...
    PolishAir42 likes this.

Jun 2010
    EPTO

Fakt, był jakiś taki numer na którymś z niemieckich lotnisk, że nie honorowali kart pokładowych z netu. Ktoś w relacji opisywał. Pewnie to DTM. Anyways, nie wygłupiam się więcej.

Jul 2011

Chodziło o kartę pokładową pani z obsługi zabrała nam je przy check-inie i wydrukowała nowe, ale nie wszystkim bo akurat zwróciłem na to uwagę. We ferie 2011 jak leciałem to nie drukowała to pewnie nie o to lotnisko chodzi. Przepraszam za zamieszanie.