Super kolejna relacja na żywo.
No to zaczęła się kolejna z podróży. Lecimy z Hiszpan2007 (bedzie się też odzywał w tym wątku) służbowo do Korei, ale oczywistym celem podróży jest Laos
Loty według nestępującego porządku:
6.11 KTW-FRA, Lufa, LH 1357
6.11 FRA-ICN, Lufa LH 712
7.11 GMP-KWJ, Korean KE 1305
10.11 KWJ-GMP, Asiana OZ 8702
10.11 ICN-KUL, Malesian MH 67
11.11 KUL-VTE, Air Asia, AK1412
11.11 VTE-LPQ, Lao Airlines, QV0101
14.11 LPQ-VTE, Lao Airlines QV0102
15.11 VTE-KUL, Air Asia, AK1413,
15.11 KUL-SIN, Malesian MH605
15.11 SIN-FRA, Lufa LH779
16.11 FRA-KRK, Lufa LH1364
Na początek foto B757 ,największego samolotu wąskokadłubowego świata, który ostatnio często widać w KTW
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
CRJ700, który zabiera mnie do FRA.
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Jak na niemieckie warunki to nawet nienajgorsza stewka, chyba dlatego, że to Lufthansa Regional
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Na pokładzie jako posiłek żymła z kejzą (czyli bułka z serem), choć kolega lecąc LH1349 z WAW miał tylko ciasteczko. Za to była ankieta dla chętnych nt serwisu Lufy
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
cdn, bo zaczął się boarding LH712
Super kolejna relacja na żywo.
Wygląda imponująco! Dawaj relacje na bieżąco. Mam nadzieję że będzie się czytało równie dobrze jak ostatnią.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
No, w Laosie kilka dni masz. Też mnie to bardzo ciekawi. Szkoda, że nie ma krzty czasu na Kuala Lumpur i Singapur. Szczególnie ten drugi bardzo dużo oferuje turystom. Powodzenia i przyjemnej wyprawy
Fajna trasa Nie wiem czy widziałem bardziej napięty harmonogram
Byłem w Laosie w 2007 i bardzo wtedy chciałem przelecieć się ich liniami, ale nie wyszło. Luang Prabang ma fajnie położone lotnisko, ostatnio mocno przebudowane. To w ogołe fajne miasto i jestem ciekaw jak się od tego czasu zmieniło.
Na KUL i SIN z pewnością będziesz miał jeszcze czas (lub pewnie już miałeś), więc żadna strata.
Powodzenia i będę śledził relację
Dołączam się więc do relacji ale znając znając dbałość o szczegóły KubyB trudno mi będzie coś jeszcze wcisnąć odkrywczego.
Harmonogram napięty bo jak to zaznaczyliśmy na początku jest to wyjazd służbowy i zwiedzamy w tzw czasie wolnym i wygospodarowanym
Ja oczywiście leciałem z Warszawy (Airbus 321 Lufthansy) - mało paxów, wielka biznes klasa prawie cała pusta a do jedzenia mały kawałek ciasta...
Wkrótce moja porcja zdjęć z Gimpo. Czekając na samolot byliśmy tam świadkami crash landing małego samolotu i całej akcji ratunkowej wraz z gaszeniem pożaru. Mam nadzieję, ze pilotom nic się nie stało bo akcja gaśnicza wyglądała bardzo poważnie a my musieliśmy wsiadać do Korean Air do KWJ...
Odcinek FRA-ICN to był A340-600 z nowymi fotelami - generalnie masakra!! Zero miejsca na nogi w porównaniu z poprzednimi i strasznie niewygodny - krok w tył Lufy niezły - więcej szczegółów i fotek - oczywiście KubaB za chwilkę....
Tu fotka z Gimpo podczas oczekiwania na Korean Air
A to nasz Benek 737-800
na pokładzie do wyboru soczki i napoje - polecam pomidorowy na słodko
a to dwie fotki z akcji ratunkowej po crash - landingu jakiegoś malucha - KubaB będzie miał lepsze bo ja fociłem telefonem..
mamy nadzieje, że piloci cali.....
jestem znów...
o crashu samolotu na Gimpo jeszcze będzie, ale trzymajmy się chronologicznie podróży:
o to jestem już w Korei, a konkretniej w Gwangju.
Wrócę jeszcze do podróży Lufą i lotniska FRA.
Frankfurt z powietrza
Ponieważ mamy chwilę czasu, to idziemy do businnes longue koło gejtów Z. Pierw długim tunelem, ileś razy nim już chodziłem, ale pierwszy raz zrobiłem fotkę.
Odlot z Gate Z52, to nowa część lotniska, jestem w niej pierwszy raz.
Longue (biznes, nie wiem jak w first class) bardzo przestronny, widny (słońce chyba za mocno prześwieca przez przeszkoloną ścianę), jedzenie takie sobie. Tzn jest zupa dnia (w smaku i kolorze nieokreślona), do tego można sobie zrobić hot doga z zimną bułką (parówka ciepła, ale bułka zimna i nie ma jej jak zagrzać). To w MUC w saloniku zdecydowanie lepsze jedzenie (tzn większy wybór, jak byłem 2 tygodnie temu to zupa była, placki na ciepło i wiele innych fajnych przekąsek)
Dawno (ze 2 lata) nie leciałem samolotem, gdzie do toalety schodzi się do piwnicy. A tak jest w A340-600.
Nasz Arbuz:
Niestety Lufa ma te nowe siedzenia, gdzie w economy jest strasznie ciasno, samo siedzisko jest chyba zbyt krótkie (gdy odchyli się oparcie, to dla 4 liter jest za krótkie), no ale przede wszystkim strasznie mało miejsca na nogi! System rozrywki też nie powala na kolana, marny wybór filmów, np w Thriller są tylko jakieś dwa indyjskie, a w sumie chyba nie wiecej niż 10-12, ale to jakieś mało znane ramole.
Load factor około, albo ponad 90% w Y, jak w C to nie wiem.
W sumie to z Europy do Korei to tak dużo linii nie lata, więc może LOT jednak się tu pojawi? Była kiedyś w mediach taka mapka z trasami, gdy będzie 8 sztuk 787.
Catering w LH712: zaczynamy tradycyjnie campari (na szczęście jesteśmy już odpowiednio nasączeni winem z Lufthansa Regional i saloniku, na marginesie wino w LH regional jest lepsze niż w LH)
potem czas na obiad/kolację - niby to miały być żeberka, ale tych amerykańskich niczym nie przypominały. Posiłek był jednak smaczny, można było sobie dolać oleju sezamowego. No i kimchi, czyli koreańska kiszona kapusta, która naszej kapusty kiszonej niczym nie przypomina. Bardzo specyficzny smak.
Śniadanko skromniejsze
Parę widoków na Chiny z powietrza. W centralnych Chinach już biało- śnieg.
Po wylądowaniu, przejściu immigration i odebraniu bagażu...
kupujemy bilet na autobus do Gimpo, skąd mamy lot Korean Air do Gwangju.
cdn
To jeszcze dołożę zdjęcia z Gimpo, w tym wypadku, choć Hiszpan, jak widzę, już mnie ubiegł.
Na początek spełniam prośbę Kaspric'a
Teraz troche fotek z Gimpo, terminal krajowy
"nasz" B737-800 Korean, w którym FL wynosił tylko około 30%
Jadą, jadą chłopcy, chyba do cessny, albo czegoś podobnego...
Niestety fotki z daleka i zza szyby
To na razie tyle. Idę spać, bo w tej Lufie za bardzo spać się nie dało (ciasno i niewygodnie), i jestem jakby kopnięty przez konia.
Przez najbliższe 3 dni jesteśmy zajęci sprawami służbowymi, więc wielu fotek, zwłaszcza lotniczych, nie będzie. Jedynie trochę miejscowych
Zakładki