UA i LO IAD-BRU-WAW-RZE-WAW-ORD-DCA w C
Witam,
Z gory chce zaznaczyc aby nie zwracac uwagi na bledy ortograficzne.
Pomysl na podroz zaskoczyl pod koniec lutego. Chcialem poleciec do Nowej Zelandii i Australii lecz niestety nie znalazlem nic ciekawego w klasie biznes. Nie mam juz 18 lat aby latac 16 godzin w jedna strone ekonomia :) Bez innych pomyslow na tydzien urlopu zdecydowalem sie poleciec do Polski. Najlepsza kombinacja byly bilety United i LOTu do Warszawy i osobny bilet z Warszawy do Rzeszowa. Chcialem poleciec w sobote 30go marca aby doleciec 31go. Jednak sie okazalo ze 31go sa swieta i Polska jest zamknieta.
Wiec bilety wykupilem na dzien wczesniej.
29 Marzec 2013
IAD-BRU
UA950
B777-200 N780UA
Siedzenie 6A BusinessFirst
W dzien wylotu musialem jeszcze pojechac rano do klienta aby cos tam naprawic. W poludnie bylem w domu, szybki prysznic i moja podwozka na Dulles przyjechala po mnie o 13:30. Na lotnisku znalazlem sie okolo 14:15 i udalem sie prosto do United check-in. Poprosilem pania aby nadala moje walizki prosto do Rzeszowa, co zajelo jej 15 minut.
Szybki myk przez kontrole osobista, przejazdzka podziemna kolejka i znalazlem sie w terminalu C/D.
Mialem bardzo duzo czasu do wylotu wiec udalem sie do jednego z kilku salonikow United. Saloniki w Stanach lokalnych lini lotniczych sa niczym podobne do tych w Europie czy Azji. Za darmo jest tylko lokalne wino, piwo, jakies krakersy, ciasteczka i orzeszki. Jedynym atutem saloniku jest to ze mozna sobie siedziec w ciszy, z dala od haosu w terminalu.
http://farm9.staticflickr.com/8521/8...7a593bed_m.jpg
Po trzech lampkach wina ruszylem powoli do gejtu. Gdy dotarlem na miejsce zaczynal sie boarding. Chwilke pozniej bylem juz na swoim miejscu. Te nowe fotele w United lie-flat sa bardzo fajne (przynajmniej do spania). Na fotelu byl juz koc, poduszka, sluchawki z prawdziwego zdarzenia i ammenity kit.
http://farm9.staticflickr.com/8120/8...c4d0b790_m.jpg
Miejsce na nogi i PTVs
http://farm9.staticflickr.com/8259/8...356857dc_m.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8400/8...bc8124d0_m.jpg
Po jakis 15tu minutach, cala kabina C byla zapelniona. Wszystkie 40 miejsca byly zajete. Purser przyszla z karta dan i win. Na tacy miala szampana, sok i wode do wyboru. Ja i moja sasiadka wybralismy szampana na start, i zamowilismy kolacje.
http://farm9.staticflickr.com/8383/8...e90712d6_m.jpg
Na poczatek salata i nadziewany wedzony losos.
Pozniej do wyboru byly 4 dania:
Schabowy z grilla
Piers z kurczaka z grzybami
Krewetki z grilla z warzywami
Szpinakowe Cannelloni
I na zakonczenie selekcja serow z winogronami lub lody.
Video ze startu
United Airlines B777-200 N780UA IAD-BRU takeoff - YouTube
W kilka minut po starcie obsluga zaczela serwis w kabinie. Taca zostala nakryta obrusem i podano mi salate. Do wyboru mialem cieple buleczki lub chleb czosnkowy.
http://farm9.staticflickr.com/8126/8...9af49cf1_m.jpg
Po starterze przyszla pora na mojego schabowego :)
http://farm9.staticflickr.com/8113/8...eb1cc751_m.jpg
Do obiadu popijalem bardzo dobre Hiszpanskie winko Burgans Albarino. Lampka nigdy nie byla pusta :) Obsluga byla naprawde dobra tym razem. Caly czas zaloga pytala sie czy czegos nie potrzebuje, czy mam ochote na cos jeszcze.
Tak sie najadlem ze nie dalem rady nawet zjesc deseru.
Do ogladania byl bardzo duzy wybor. Okolo 40 filmow, 20 seriali, filmy dokumentalne, koncerty itp. Do tego duza selekcja kanalow muzycznych i tradycyjnie kanal 9ty na ktorym wlaczony jest podluch ATC.
Mialem duzo swoich filmow na iPadzie wiec na PTV nastawilem sobie mape przebiegu lotu.
Po jednym filmie bylem taki zmeczony ze poprostu polozylem sie spac.
Godzine przed ladowaniem obudzilo mnie swiatlo w kabinie. Zaloga przygotowywala sniadanie.
Nie zrobilem zdjecia, ale na sniadanie serwowali selekcje wedlin (szynka, salami i indyk) z serami, pieczywem i owocami.
Wszystkie mile loty koncza sie za szybko. Po 7 godzinach wyladowalismy na zamglonym lotnisku w Zaventem.
Ladowanie w BRU
United Airlines B777-200 N780UA IAD-BRU landing - YouTube
Krotkie taxi do rekawa i 5 minut pozniej stalem w kolejce po znaczek do paszportu.
c.d.n