Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
Like Tree24Likes
  • 3 Post By radzinx
  • 3 Post By radzinx
  • 2 Post By radzinx
  • 3 Post By radzinx
  • 3 Post By radzinx
  • 2 Post By radzinx
  • 8 Post By radzinx

Wątek: Qatar Airways: BRU - DOH - CGK w klasie C

  1. #1
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie Qatar Airways: BRU - DOH - CGK w klasie C


    Polecamy

    Witajcie. To mój pierwszy raport z podróży więc wybaczcie niedociągnięcia

    Pierwszy odcinek BRU - DOH na A330 - 200

    Stanowisko check-in


    Boarding pass


    Wejście do lounge. W Brukseli goscinnie u BA


    Z tego saloniku korzystają rownież pasażerowie Aer lingus, Hainan i Delty.


    W środku bardzo przestronnie, niezbyt wiele osób, wybór przekąsek przyzwoity ale bez szaleństw.
    Mentos, Olson and Lukasz like this.

  2. #2
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie



    I mała przekąska przed odlotem


    Boarding o czasie.


    I tu bardzo dziwna sytuacja. Osobne stanowisko przy gate, ale potem wszyscy czekaja we wspólnej kolejce


    Wnętrze kabiny

    Mentos, Olson and Lukasz like this.

  3. #3
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie

    Fotele dość wygodne. Rozkładane prawie do pozycji poziomej.


    Amenity kit. Osobno dla kobiet i mężczyzn. A w nim skarpetki, grzebień, stopery, opaska na oczy i kosmetyki Salvatore Ferrgamo.


    Menu: posiłek, karta win i napojów






    Obsługa świetna. Załoga bardzo miła i uśmiechnięta, otwarta na rozmowę. W klasie C były panie z indii, tajlandii, chin.
    Każdy pasażer miał swoją opiekunkę ktora przedstawiła sie z imienia polecajac aby sie z nia kontaktowac w razie potrzeby.

    Ustawienie foteli: 4 rzędy 2 - 2 - 2. My siedzielismy w trzecim rzedzie w środku. Wszystkie miejsca byly zajęte albo przez pojedyncze osoby ktore mialy obok siebie wolne miejsce albo przez podrożujących wspólnie.

    CDN
    Olson and Mentos like this.

  4. #4
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie

    Serwis w postaci obiado-kolacji





    shiver, Lukasz and Mentos like this.

  5. #5
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie

    Trasa przelotu


    Lądowanie w Dosze o czasie. Osobny autobus zabrał nas do Premium Transfer Terminal, który jest dość duży jak na osobny terminal. Jest w nim olbrzymi lounge, sklepy oraz pewnie inne atrakcje. Sam salonik jest imponujących rozmarów. Pomimo dość dużej ilości pasażerów można znaleźć miejsce dla siebie. Są tam osobne wyspy z różnymi smakołykami. Można korzystać z wifi. W środku chodzą stewardesy z tabletami i wołają spóźnialskich.





    Olson, Mentos and Lukasz like this.

  6. #6
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie






    Jest godzina 1.15 i czas na boarding do Jakarty


    Wsiadamy do małego autobusu, który wiezie nas z dobre 15 minut do samolotu. Wygląda to jak przejazd przez bardzo ruchliwe miasteczko. mnóstwo wszelkich pojazdów. w końcu dojeżdżamy do samolotu. Tym razem będzie to A330-300 w konfiguracji 5 rzędów 2-2-2 gdzie wybralismy miejsca przy oknie.

    Trasa przelotu
    Lukasz and Mentos like this.

  7. #7
    Awatar radzinx

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Jakarta

    Domyślnie

    Późna kolacja. W ogóle to to wszedzie bardzo duzo jedzenia. Człowiek nie jest w stanie tego wszystkiego przejeść. System rozrywki dziala dosc sprawnie. Ekrany nie sa dotykowe, jedynie na pilota. Sluchawki obejmują całe ucho i po jakimś czasie odczuwa sie gorąco i lekki dyskomfort. Wybór filmów, programów, gier, muzyki bardzo szeroki. Kazdy znajdzie cos dla siebie.



    Nastepnie czas na sen. Mozna przebrac sie w pidżamę co jest bardzo dobrym pomyslem. Steward pyta czy ma obudzic na sniadanie. Po blisko pieciu godzinach, na dwie godziny przed ladowaniem rozpoczyna sie sniadanie.





    Lądowanie w Jakarcie. Pilot zdołał odrobić ponad 30 minutowe opóźnienie. Caly przelot bardzo sympatyczny. Pierwszy raz leciałem w klasie biznes na długiej trasie i muszę przyznać że różnica w stosunku do ekonomii jest kolosalna. Obsługa świetna, wysoki komfort, doskonałe jedzenie, świetny terminal transferowy w Dosze. Polecam wszystkim
    Mentos, Olson, Lucinekk and 5 others like this.

  8. #8
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Brak lie-flats w A330....szit. Jako linia ktora reklamuje 5***** dla mnie to kompletna kompromitacja ktora w mojej ksiazce zakotwicza produkt do 3*** max, niech sie chowaja z 165 deg. angled siedzeniami. Reszta OK, zarcie wyglada super.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 02-09-2013 o 08:37
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  9. #9
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie


    Polecamy

    To nie jedyna linia 5* która nie oferuje w większości swoich samolotów produktu lie-flat. Przykład z mojego ostatniego TR czyli Malaysian.


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •