Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 49 z 49
Like Tree73Likes

Wątek: LOT w biznesie (Dreamliner) do Chicago czerwiec 2013 oraz Delta do Nowego Orleanu

  1. #41

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Andrzej_hhh Zobacz posta
    Super wyjazd. Nowy Orlean i delta Missisipi są w czołówce rejonów, do których chciałbym się wybrać. Czekam na zniesienie wiz.
    Nie czekaj, tylko idź do ambasady. Teraz wiza to nie problem. Zawsze możesz podać jako cel podróży zakupy (a nie tylko zwiedzanie), a wtedy są bardziej otwarci na gości
    Pamiętaj, że zniesienie wiz ma też swoje minusy. Trzeba będzie za każdym razem przed wylotem wypełniać elektronicznie formularz i bulić kilkanaście $. Dla często latających będzie to droższa i mniej wygodna opcja.

  2. #42
    Awatar Intercontinental

    Dołączył
    Aug 2007

    Domyślnie

    Jak żyje słyszę o tym zniesieniu wiz dla Polaków i jakoś jeszcze to nie nastąpiło

  3. #43
    Awatar Andrzej_hhh

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal Zobacz posta
    Nie czekaj, tylko idź do ambasady. Teraz wiza to nie problem. Zawsze możesz podać jako cel podróży zakupy (a nie tylko zwiedzanie), a wtedy są bardziej otwarci na gości
    .
    Nie obawiam się, że nie dostanę wizy. Po prostu wydaję mi się trochę dziwne dopłacanie 600 zł i jechanie do ambasady by wyjechać do kraju, którego podobno jesteśmy wielkim sojusznikiem. Dodatkowo jeszcze w sytuacji, gdy zdecydowana większość mieszkańców UE lata tam za darmo czy, co najwyżej za te kilkanaście $, o których wspominasz. Przy tym - tak oczywiście wiem, sami jesteśmy sobie winni bo liczba odmów przekracza amer. wymogi administracyjne dla ruchu bezwizowego...

    Raz byłem i na razie wystarczy. Czekam z nadzieją na lepsze czasy.
    filkuz and shiver like this.

  4. #44

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez listonosz Zobacz posta
    A jak wygląda sprawa CB-radia w USA? Nie ukrywam, że dzięki temu urządzeniu parę stów nie pożegnało portfela
    Nikt z rodziny i znajomych nie używa.
    TIRem, a właściwie amerykańskim truckiem jechałem raz i ten akurat nie miał CB. Z tego co rozmaiłem nadal jest w użyciu, szczególnie wśród tych co omijają punkty ważenia.

  5. #45

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez listonosz Zobacz posta
    A jak wygląda sprawa CB-radia w USA?
    Glownie uzywany przez kierowcow tych olbrzymich ciezarowek.
    Ale ci powiedza ze uzycie CB bardzo spadlo w ciagu ostatnich 20 lat.

  6. #46
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    A jak wygląda sprawa CB-radia w USA? Nie ukrywam, że dzięki temu urządzeniu parę stów nie pożegnało portfela
    Kup sobie dobry anty-radar z GPS + baza danych fotoradarow. Duzo lepsza inwestycja niz CB Radio.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  7. #47
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal Zobacz posta
    Pamiętaj, że zniesienie wiz ma też swoje minusy. Trzeba będzie za każdym razem przed wylotem wypełniać elektronicznie formularz i bulić kilkanaście $. Dla często latających będzie to droższa i mniej wygodna opcja.
    Alez nie, na szczescie tak nie jest. ESTA musi byc zalatwiona elektronicznie najpozniej 72 h przed odlotem i jest wazna do
    2 lat lub do skonczenia sie waznosci paszportu. Wczesniej mielismy troche lepiej bo po prostu bralo sie pasek i lecialo, teraz niestety trzeba sie rejestrowac i do tego miec paszport z chipem i biometrycznym zdjeciem.
    Ale generalnie to jest tylko drobna formalnosc i mam nadzieje, ze Polska w koncu kiedys dolaczy do visa waiver p.

  8. #48

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SkyGuy Zobacz posta
    Alez nie, na szczescie tak nie jest. ESTA musi byc zalatwiona elektronicznie najpozniej 72 h przed odlotem i jest wazna do
    2 lat lub do skonczenia sie waznosci paszportu. Wczesniej mielismy troche lepiej bo po prostu bralo sie pasek i lecialo, teraz niestety trzeba sie rejestrowac i do tego miec paszport z chipem i biometrycznym zdjeciem.
    Ale generalnie to jest tylko drobna formalnosc i mam nadzieje, ze Polska w koncu kiedys dolaczy do visa waiver p.
    Dzięki za wyjaśnienie. Ktoś mnie wprowadził w błąd z tym, że przed każdym lotem trzeba się rejestrować i płacić. Rozumiem, że pieczątkę na granicy wbijają na 90 dni, a nie 6 miesięcy jak dla tych co mają wizy.

  9. #49

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Przepraszam za kilkumiesieczne opuźnienie z ostatnim odcinkiem relacji, permanenty brak czasu wolnego.

    19 czerwiec 2013 i 20 czerwiec 2013

    Po gate tłoczno, jak to przed rejsem dużego samolotu, ale znów mogę to wszystko przejść bez kolejki.



    Jestem na pokładzie i widzę jak pasażer w środkowym rzędzie szuka rączki do otwarcia schowka nad głową. Próbuje jakoś otworzyć schowek od strony środkowego panela. Nie wiem jak mu się to udało, ale wypadają mu maski tlenowe nad jego siedzeniem.



    Kilka minut później pojawiają się specjaliści w kombinezonach flightcheck. Zaczynają zwijać sznurki od masek i je same chować. (filmy dostępne w linku na końcu tego wpisu).



    Uporali się z tym, więc możemy lecieć.

    Tym razem biznes prawie pełny, tylko jedno miejsce było wolne.

    Biały obrus pojawił się już nad jeziorem Michigan. Chwilę potem bakalie, aby się czymś zająć do podania kolacji i szampan na lepsze trawienie.



    Następnie przystawka.



    Danie główne wegetariańskie. Jestem mięsożercą, ale papryka nadziewana kozim serem oraz szparagi skusiły mnie.



    Do tego "deska serów"



    i słodki deser.



    Pytanie czy chcę być budzony na śniadanie. Nie. Raz, kilaka lat temu zrobiłem ten błąd i zostałem obudzony półtorej godziny przed lądowaniem. Do dziś nie wiem czemu tak wcześnie.

    Kieliszeczek porto, fotel zamienia się w płaskie łóżko, prześcieradło, podusia, a na niej moja głowa.
    A następne co słyszę to ludzi kończących śniadanie

    Śniadanie.



    Jest już rano i zniżamy się. Reklamacja, przylecieliśmy prawie godzinę przed czasem - to godzina mniej na sen

    Wyjście przez dwa rękawy.



    Przy karuzeli bagażowej puściutko, bagaże mają pojawić się dopiero za osiem minut. Pojawiają się jednak kilka sekund po zrobieniu zdjęcia.




    I to tyle.
    Jeszcze raz pozdrowienia dla Pani Lidii. Obsługa na tasie Warszawa Chicago była super, niech LOT ma więcej takich pracowników.
    Natomiast po "podatkach" jakie Lufthansa chciała za "darmowy bilet za mile" nadal zastanawiam się, czy nie powinna zająć się tym jakaś organizacja konsumencka.

    Widzę, że była jakaś aktualizacja forum i działają linki z polskimi znakami. Jeśli komuś przeglądarka sobie z nimi nie radzi, to proszę podmienić w linku podróżnik na xn--podrnik-o0a74j, nie mogę tu napisać z www na początku i info na końcu, bo w tym miejscu skrypt forum nie do końca radzi sobie z polskimi znakami (zamienia domenę na polską i jednocześnie pobiera opis strony z krzaczkami zamiast polskich znaków).

    Dla tych co chcą więcej zdjęć:
    Podróżnik.info - LOT boarding przed lotem Chicago Warszawa
    Podróżnik.info - Boeing 787 Dreamliner – maski tlenowe nad jednym z siedzeń (tu są filmy z maskami tlenowymi)
    Podróżnik.info - LOT menu Elite Club Chicago Warszawa
    Podróżnik.info - Śniadanie i lądowanie w Warszawie
    Ostatnio edytowane przez Rafal ; 19-08-2014 o 17:27 Powód: literówka
    QbaqBA and tartal like this.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •