Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
Like Tree118Likes

Wątek: Quick Asia Trip czyli POZ-WAW-IST-KUL-SIN-RGN-KUL-IST-WAW-POZ - LIVE? postaramy się !

  1. #1
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie Quick Asia Trip czyli POZ-WAW-IST-KUL-SIN-RGN-KUL-IST-WAW-POZ - LIVE? postaramy się !


    Polecamy

    W piątek rano ruszam w szybki 10 dniowy wyjazd do Azji Płd-Wschodniej. Z punktu widzenia miejsc docelowych nie ma za bardzo o czym pisać (ale i tak pewnie będę ) bo o Singapurze czy Kuala Lumpur raport z podróży ukazuje się mniej więcej co dwa/trzy miesiące albo nawet częściej. Niemniej jednak wydaje mi się że z punktu widzenia lotniczego trip jest całkiem ciekawy i to raczej te elementy będą przedmiotem relacji. Tak więc ja już w blokach startowych na wylocie do zrobienia 9 lotów, 5 linii lotniczych 6 lotnisk i 5 typów samolotów w równe 10 dni !! Trzymajcie kciuki.

    Trasa:

    POZ-WAW - LO3958 --> E170, 4h na transfer w WAW
    WAW-IST - TK1766 (C) --> A321, 21h i nocleg w Stambule
    IST-KUL - TK8000 (C) --> codeshare z MH, lecę 772 Malaysian
    KUL-SIN - AK1805 --> A320, 2h na przesiadkę w KUL, mam nadzieję że wszystko będzie on time !!
    SIN-RGN - SQ998 (C) --> 772ER z nową klasą biznes
    RGN-KUL - AK1427 --> A320, jeszcze kilka godzin w KUL
    KUL-IST - TK8001 (C) --> powrót, również 772 MH
    IST-WAW - TK1765 (C) -- > A321, 6h w Stambule...
    WAW-POZ - LO5949 --> DH4, home sweet home

    Kilka słów wyjaśnienia co po co i dlaczego . Pierwotnie pierwszy odcinek jaki nabyłem to WAW-IST-KUL-IST-WAW. Gdzieś w okolicach lutego pokazało się super "promo" Turkisha na loty w C na tej właśnie trasie. Tak naprawdę jak się potem okazało był to błąd cenowy spowodowany wyrażeniem taryfy w PLN zamiast w EUR. Tak się składało że akurat w tym dokładnie terminie musiałem być przez 6 dni w SIN i jakiejś niezłej ceny szukałem, no to się trafiła i to jeszcze w biznesie. Kolejnym odcinkiem był POZ-WAW-POZ który nabyłem podczas chwilowej "niemocy" LO i przerzucenia krajówek do K2, który to od razu ogłosił promo bingo po raz kolejny! KUL-SIN to już raczej formalność, AK lata na tej trasie co godzinę więc wybrałem dogodne połączenie i karta uszczupliła się o kilkanaście EUR. Wprawdzie mam tyko 2h na transfer na LCCT w KUL ale nie nadaje/odbieram bagażu plus fast lane do immigration z racji klasy C powinien załatwić temat. Rangoon w Birmie to czysty przypadek, zawsze chciałem tam pojechać a z racji że mam 2 dni wolne w SIN (tak naprawdę to niecałe dwa) to postanowiłem zrobić szybki wypad na zwiedzanie stolicy a dodatkowo na tej trasie lata SQ na 772 więc można posmakować luksusu w ich biznes klasie. Ostatni odcinek to powrót do KUL aby złapać lot z powrotem do domu.

    Kilka słów o cenach biletów:
    POZ-WAW-POZ - 299,00 PLN promo K2
    WAW-IST-KUL-IST-WAW - klasa biznes - 2800,00 PLN
    KUL-SIN - Air Asia - 27,53 EUR
    SIN-RGN - bilet za mile 27 tys. M&M + 268,00 PLN podatków - normalnie biznes na tej trasie kosztuje 1300 SGD co jest lekką abstrakcją.
    RGN-KUL - Air Asia - 31,20 USD
    Total: 3.582,46 PLN

    Mam nadzieję że będę miał możliwość przekazania relacji live w miarę dostępności wifi, w większości mam trochę czasu na transfery a poczekalnie powinny zapewnić sieć. Zatem do usłyszenia!
    shiver, szczurwa, kaspric and 13 others like this.

  2. #2
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Tak więc ruszyłem ... pozdrawiam z Poloneza ...

    o 7.30 taxi spod domu i śmigamy na poznańską Ławice. Pan taksówkarz super miły gość i fan lotnictwa i samolotów, zapytał czy do Warszawy (widać że zna rozkłady), odpowiadam tak ale potem trochę dalej. No i przegadaliśmy całe 20 minut o samolotach Na Ławicy byłem około 7.45 czyli czasu do oporu. Odprawiłem się wczoraj jednakże jakiś feler sprawił że nie dostałem BP via SMS mimo kilkukrotnych prób, stwierdziłem że na spokojnie wydrukują mi na lotnisku. Przy stanowiskach check-in kilka osób, początkowo tylko jedna osoba do obsługi i zeszło 10-15 minut. Kolejka do security jak na Heatrow, minimum 40 minut czekania. Obsługa dramatyczna, nigdy wcześniej coś takiego na poznańskim lotnisku mi się nie zdarzyło. Wystarczyły dwa czartery Enter i Smartwings.com do Burgas i Zakhyntos żeby zrobił się turbo korek. Piękne nowe stanowiska security :/ z 6 działają 2 dokładnie tak jak po staremu, po co oni to lotnisku przebudowali wogole ? Przedarłem się bez kolejki pod taśmami tłumacząc że mam za chwilę boarding. Ludzie z obsługi security nie mili, widzą że ludzie mają problem to zamiast dobrze poinstruować zeby zdjeli buty, zegarki itp to luz wolą gościa odsyłać kilkukrotnie a kolejka kwitnie. Słaby image naszego lotniska na starcie.

    Mój rejs do Warszawy obsługuje E170 o numerze SP-LDG. Podczas odprawy przez internet zająłem fajne miejsce 1C.



    Dziwi mnie trochę fakt że seatguru opisuje to miejsce jako "close to the galley and may be bothersome" a miejsca na nogi jest wyraźnie więcej niż na innych siedzeniach, z tym że serwis już o tym wogole nie wspomina.



    Wymarzona pogoda na podniebne loty


    SP-LDG


    Miejsca pod dostatkiem


    Mimo kolejki do security i długiego oczekiwania w autobusie boarding przeszedł dość sprawnie i udało się wystartować o czasie. Jakiś czas temu zmieniono rozkłady i trasa POZ-WAW na DH4 i E170 jest wpisana na 1h (kiedyś było 50 min i 1h na ATR), ciekawe czy to zabieg mający na celu poprawienie statystyki puntualności Lot bardzo przyjemny przy pięknej pogodzie, bez jakichkolwiek turbulencji.



    Na kolejny dzisiejszy lot TK1766 odprawiłem się wczoraj również przez internet i tak samo nie wydrukowałem karty pokładowej ani nie miałem jej w wersji elektronicznej. Mam tylko na mailu PDF do wydruku. Sądziłem że skoro LO i TK to linie zrzeszone w jednym sojuszu to z łatwością wydrukują mi BP przy Transfer Desk na lotnisku Chopina. Nic bardziej mylnego, zostałem poinformowany że muszę wyjść ze strefy wolno cłowej i normalnie odprawić się przy stanowiskach check in. Moje prośby wydruku BP z PDFa niestety również skończyły się mizernie. Drukarki nie mają też w zadnej poczekalni a stanowiska odprawy otwierają o 12.45 :/ Hello !! ??

    OK, poczekam w Polonezie na 12.45 i pójdę po BP, potem znowu security etc. chociaż może znajdę kogoś kto ma drukarkę w wolno cłówce...
    Do poloneza wpuścili na podstawie BP z pdfa ktory pokazałem na telefonie, oczywiście wielkie zdziwienie czy na FTL i BP *A można wpuścić czy nie, dopytałem i nie ma z tym problemu. Pamiętam że ktoś na forum nie został wpuszczony z BP SASu - chyba trzeba asertywnie podejść do tematu.

    Lot do IST odbywa się na A321, podczas odprawy internetowej wybrałem miejsce 4F - przy oknie, będzie zatem okazja żeby cyknąć kilka fotek.
    cdn...

    butla, tartal, aisle seat and 7 others like this.

  3. #3
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    ... boarding pass na lot do IST dostałem w check-in. Na drugi leg do KUL muszę ogarnąć w IST, głównie dlatego że to lot dopiero o 15.10 dnia jutrzejszego. Mimo iż wybrałem przy odprawie miejsce 4F dostałem 3F ale różnica żadna. Security dla klasy C to istny cud przy zatrzęsieniu osób w normalnej kolejce, na mój gust razem z odprawą to jeden z lepszych przywilejów biznesu, chyba nawet stawiam go wyżej niż wstępy do poczekalni (które zresztą można mieć w inny sposób). Aktualnie siedzę w Bolero, jestem tu pierwszy raz od remontu tego lonuge i stwierdzam że jest to aktualnie z trzech w WAW naładniejszy salonik. Szkoda że nie równo są one traktowane jeśli chodzi o catering - w Polonezie dzisiaj była jakaś zupa, której nie jadłem bo było rano, miałem ochotę teraz i zonk, po prostu jej w Bolero nie ma. Ale mimo to jest klasa. Salonik zbyt duży nie jest, ciekawe jak tu jest z frekwencją przed lotami TATL.

    Na płycie udało się ustrzelić SP-LRC



    Bolero - non schengen lounge







    kolejny update z IST ...

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Do Poloneza nie potrzebowałeś FTL, mając BP do klasy biznes.

    Leciałem RGN-SIN parę miesięcy temu, w konfigu regionalnym był stety/niestety.

    Nie mogłeś dobrać na jednym bilecie SIN-KUL jeszcze?

    Edit: MH pozwala na odprawę 48h przed odlotem, warto wcześniej zadbać żeby nie skończyć w środkowym rzędzie.

    Nie wiem czy masz plan gdzie mile z lotu MH wrzucić, ale jakby co to w BA można Avioski zebrać. Trzeba się tylko wcześniej zapisać w programi (retro credit nie jest możliwy), nie podawać numeru karty tylko później przez formularz się upomnieć -> mi tak naliczyło.

    Masz hotel w IST czy liczysz na gest TK? Czytałem, że po wprowadzeniu swoich lotów już nie dają darmowego.

  5. #5
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Ja wiem ze nie potrzebuje FTL ale obsługa nie widziała ze mam bilet w C a ja sie celowo nie chwalilem. Chciałem sprawdzić czy faktycznie nie wpuszczają innych przewoźników *A + FTL.

    Co do SIN-RGN to z rozkładu siedzeń wynika ze jest to nowy config 1-2-1.

    SIN-KUL ? zależało mi na jak najwcześniejszym dotarciu do RGN bo bede tam tylko dobę.

  6. #6
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta

    Edit: MH pozwala na odprawę 48h przed odlotem, warto wcześniej zadbać żeby nie skończyć w środkowym rzędzie.

    Nie wiem czy masz plan gdzie mile z lotu MH wrzucić, ale jakby co to w BA można Avioski zebrać. Trzeba się tylko wcześniej zapisać w programi (retro credit nie jest możliwy), nie podawać numeru karty tylko później przez formularz się upomnieć -> mi tak naliczyło.

    Masz hotel w IST czy liczysz na gest TK? Czytałem, że po wprowadzeniu swoich lotów już nie dają darmowego.

    na lot MH załatwiłem sobie nr miejsca już wcześniej przez kontakt mailowy z MH, także luz, mam nadzieje że będą to respektować. Do BA własnie w tym celu się wcześniej zapisałem i mam plan żeby tam wlasnie wrzucić te mile.

    apropos hotelu, liczę na gest TK jest konkretna informacja na ich stronie że jeśli jest 10h (w C 7h) layover to dają hotel. Z tym że layover nie między połączeniami na rezerwacji a normalnym rozkładem. W moim przypadku mam layover 21h ale w międzyczasie jest IST-KUL obsługiwany przez TK - na szczęście między moim lądowaniem w IST a rozkładowym departure TK jest też 7h więc hotel się należy jak psu zupa

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pavulon_ Zobacz posta
    SIN-KUL ? zależało mi na jak najwcześniejszym dotarciu do RGN bo bede tam tylko dobę.
    Cośtam pewnie do 24h dałoby się zgrać z SIN-SQ-KUL, parę lotów mają dziennie.

    Proś o DoubleTree w IST, na piechotę można do Hagia Sophia i Niebieskiego dość. Transport lepiej własny (metro + bus), żeby godzine w starbaksie na zbiorowy bus nie czekać.

  8. #8
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Lot do IST był opóźniony w związku z późniejszym przybyciem samolotu do WAW, jak się później okazało była podmiana samolotu, a co gorsza na taki ze starym configiem i biz był już tylko taki europejski. Mam nadzieję że w drodze powrotnej będę mógł wypróbować config 2-2 w wąskim kadłubie.

    Ustrzelony A332 Emirates



    Boarding w związku z opóźnieniem charakteryzował się frustracją niektórych osób ale po kilkunastu minutach jakoś towarzystwo się poupychało do samolotu. Zająłem miejsce 3F, nikt się już do mnie nie dosiadł także miałem 3 miejsca dla siebie. Z miejscem na nogi jest praktycznie tak samo jak w ekonomiku.





    TK ma catering obsługiwany przez Turkish DO & CO i co ciekawe na pokładzie nawet był kucharz albo purser przebrany za kucharza



    welcome drink, homemade lemoniada, wyśmienita zresztą


    Kołujemy... na płycie kilka starszych ATR, jeden już przemalowany. Oraz E-jet Tysona





    W samolocie było dość gorąco, nawiewy nie pomagały zbytnio. Ale ogólnie start przyjemny, pogoda rewelka, stewki uśmiechnięte zaczynają rozdawać menu.





    Powiem szczerze że jedzenie wyśmienite, przystawki na zimno bardzo dobre, na danie główne zamówiłem przysmak kuchnii tureckiej czyli Moussaka, coś w rodzaju lasagne - również rewelacyjne. No i oczywiście nie mogłem odmówić sobie szampana. Mógłbym się przyzwyczaić do takich specjałów na pokładzie, eh gdyby tylko ten biznes nie był taki drogi...







    Najadłem się naprawdę do syta po czym ustawiłem music w ipodzie i uderzyłem w krótką drzemkę. Przebudziłem się już podczas lądowania, które również poszło gładko. Nie obejrzałem się a już byliśmy na ziemi. Ogólnie Turkish sprawia dobre wrażenie, wiadomo lecąc w C zawsze jest wypas, ja zazwyczaj tak nie latam więc wszystko było ponad standard stąd nie mogę za bardzo znaleźć elementów do poprawy i na siłę nawet nie będę szukał. Szkoda tylko tej podmiany samolotu, config 2-2 dodałby pełnego luksusu. Odbije sobie jutro na locie IST-KUL.







    Po wylądowaniu udałem się po wizę, można zrobić to on-line wcześniej ale jakoś nie wpadłem na to żeby zaoszczędzić te 15 minut stania w kolejce. Poza tym zawsze to dodatkowy bajer w paszporcie Koszt wizy (a raczej opłaty wjazdowej) 10GBP/15EUR/20USD i jest to wiza wielokrotnego wjazdu na 180 dni. Mając już naklejkę w paszporcie lecę szybko do odprawy paszportowej, widzę że lekko nie będzie bo ludzi cały tabun, lekko na 30 minut czekania, liczę jednak na jakiś fast track dla biznesu .... i jest !! kawałek dalej można niczym załoga samolotu przejść w minutę do Turcji OK, następny krok do zrobienia - lokalizacja Hotel Desku żeby odebrać darmową noc w hotelu - lot IST-KUL TK8000 mam dopiero o 15.10 następnego dnia czyli w sobotę. Hotel desk znajduje się zaraz po wyjściu po prawej stronie obok Starbucks'a. Niestety nie da się wybrać hotelu, przynajmniej już nie - miły pan powiedział że jest tylko jeden i będzie blisko lotniska więc mam się niczym nie martwić. Kazał mi czekać w Starbaksie aż mnie zawoła. Ta chwila trwała minimum 40 minut niestety, w międzyczasie starbucks zapełnił się po brzegi, nieliczni tylko pili kawę. Dobra, jest za free więc poczekam, po jakimś czasie przyszedł miły pan znowu i wywołał ze dwadzieścia osób po czym zgarnął wszystkich do autobusu i zawieźli całą ekipę do hotelu Radisson Blu. W hotelu znowu od nowa - wyczytywali każdą osobę do check-in i pech chciał że byłem przed ostatni co zajęło kolejne 40 minut. Hehe, niestety mój plan żeby skoczyć na miast właśnie legł w gruzach bo zrobiła się 21.00 a zmęczenie też dawało się we znaki. Pokój w hotelu OK, niby to 5* ale już taki trochę leciwy. Szybki przysznic i do baru, zimny Efes i właśnie kończę opisywać dzisiejszy dzień













    Jutro mam trochę pracy i mimo że lot jest dopiero o 15.10 to raczej na miasto już się nie wybiorę. Zobaczymy. Do jutra !

  9. #9
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Myślałem, że musaka to typowo greckie danie ;-) (które z resztą uwielbiam)
    Olson likes this.
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  10. #10
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    W Grecji nie byłem od 93r. więc nie wiem a w Turcji pierwszy raz wiec przekazuje tylko co napisane było w menu ))

  11. #11

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Józefów

    Domyślnie

    Grecy i Turcy tak mają, że wzajemnie sobie przypisują dania narodowe. Kiedyś na Rodos kupiłem lokum (czyli po polsku rachatłukum), przysmak ewidentnie turecki, ale prezentowany jako grecki. Nota bene było ohydne i w ogóle nie umywało się do oryginalnego tureckiego.

  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    A mówiłem, żebyś transport własny brał a nie na tour bus czekał :-).

  13. #13
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Wiem, mowiles ale te miłe Pany nie dawali żadnych voucheów na hotel tylko kazali czekać, pytałem o to. Może byłem za mało asertywny no ale przez to straciłem opcje szybkiej wizyty w Stambule :/

    Czekam właśnie w Radissonie na shuttle na lotnisko.

  14. #14
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Wczoraj gdy dotarłem do hotelu pani z recepcji bookując wszystkich po kolei od razu podawała gościom godzinę odjazdu busa TK na lotnisku. Mój lot odlatuje o 15.10 (za 1,40h) i dostalem "przydział" na 13.00. Ogólnie nie dawało mi to spokoju bo to tak trochę na styk, dojazd, immigration, security etc. niby wszedzie pewnie będzie jakiś fast lane no ale z uwagi na moje obawy stwierdziłem że jadę hotelowym shuttle o 12.00. Dojazd na lotnisko to niezpełna 15 minut więc po chwili wchodzę do terminalu, w odróżnieniu od lotnisk europejskich (tych normalnych) na wejściu jest kontrola bezpieczeństwa i mega kolejka, 15 minut z głowy. Check-in poszedł gładko i po 5 minutach miałem już BP w ręku a także przepustkę do fast track'a w immigration i wejściówkę do poczekalni.

    Fast track to kpina jakaś ale jak to wszystko zobaczyłem to utwierdziłem się w dobrze podjętej decyzji o wcześniejszym opuszczeniu hotelu. Do kontroli paszportowej istny kocioł, kolejka do fast tracka sprawia że to praktycznie ... nie jest fast track. Zobaczcie sami na fotach.











    Powiedzmy że na tyle linii lotniczych i ruch na tym lotnisku nie było aż tak dramatycznie, zajęło to może ze 20 minut co w kategoriach naszego kraju już jest wiecznością.

    Malaysia Airlines korzysta z Millenium Lounge podobnie jak LH, LO, LX i wiele innych linii nam bardzo bliskich. Byłem tego świadomy i dlatego nie ostrzyłem sobie zębów na skorzystanie z legendarnego lounge TK. Na niego będę miał 6h w drodze powrotnej Zresztą salonik Millennium jak na nasze standardy jest naprawdę OK, bardzo przyzwoity wybór alkoholi, zimnych przekąsek, dwie zupy etc. Zjadłem właśnie całkiem dobrą zupę i kończę piwko. Za 30 minut boarding MH031 do Kuala Lumpur więc zostaje chwila na mały relaks. Specjalnie się tutaj nie będę stołował, czytałem że MH ma super serwis i bardzo dobre dania a ich specjalnością jest Malaysian Satay. Spróbujemy! W Kuala Lumpur mam tylko 2h na transfer na terminal low cost LCCT z którego operuje Air Asia. Nie nadawałem bagażu oraz skorzystam z fast lane do kontroli paszportowej (mam nadzieje że szybszy niż w IST) potem szybko taxi i mam nadzieję że zdążę. Do usłyszenia na dalszych etapach !





    Millennium lounge





  15. #15

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Naprawdę bardzo przyjemna relacja!

  16. #16
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Zamiar był ale niestety niewiele z niego wyszło, mówię oczywiście o relacji live … niestety z uwagi na natłok zajęć w Singapurze dopiero teraz wrzucam zdjęcia i krótki opis rejsu na trasie Istambul – Kuala Lumpur.

    Po opuszczeniu poczekalni udałem się na szybki obchód lotniska, jednakże w międzyczasie nastąpiła zmiana gate’u z 208 na 311 mojego rejsu. Nie znając lotniska postanowiłem udać się już właśnie w kierunku gate’u zwłaszcza że czasu było już naprawdę niewiele. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że boarding B772 będzie odbywał się autobusami, wcześniej boarding na szeroki kadłub miałem okazję doświadczyć w Denpasar ale był to samolot lokalnych linii (Garuda), lotnisko leciwe więc jakoś mnie to nie dziwiło. Ogólnie panował spory chaos, pasażerowie klasy biznes mieli ten przywilej że usiedli w autobusie, reszta już zajęła miejsca stojące, sam boarding to już jedna wielka wolna amerykanka J niemniej jednak ciekawe przeżycie.











    Mój fotel 3C



    Usiadłem sobie wygodnie na moim miejscu 3C i pierwsze wrażenie – ile tu jest miejsca !! naprawdę żeby sięgnąć ulotkę/menu/gazetę z poprzedzającego fotela trzeba wstać. Nie minęło kilka minut jak wszyscy zasiedli na miejscach i stewki zaczęły roznosić welcome drinki – tylko i wyłączenie bezalkoholowe. Obsługa bardzo miła i pomocna. Układ siedzeń w tym 777 to 2-3-2 czyli konfiguracja której w C raczej się już nie spotyka, przynajmniej nie w nowych samolotach, jest dość ciasno jeśli chodzi o szerokość fotela, jednakże miejsca na nogi jest full, nawet przy rozłożonych fotelach nie ma problemu żeby osoba siedząca pod oknem lub w środku bezproblemowo wyszła. Dla mnie czyli osoby latającej zwykle w ekonomiku całe doświadczenie rewelacyjne, naprawdę można się szybko przyzwyczaić. Rozumiem jednak osoby które często latają w C służbowo i koniecznie chcą się na takich rejsach wyspać. Fotel w tym 777 nie jest super wygodny do spania, to tzw. Angle lie flat czyli nie rozkłada się do w pełni płaskiego ‘łóżka’ jak np. w naszych lotowskich B787. Dodatkowo lot o 15.10 z Europy jest nie do końca szczęśliwą porą. Dolatuje się na miejsce około 1 w nocy czasu europejskiego więc tak naprawdę nie miałem okazji się wyspać, po prostu nie mogłem zasnąć bo zwykle chodzę spać o północy.







    mgab likes this.

  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Trzy miejsca w środku mają nowe Tureckie i Egipskie 777. Zdarza się nawet 2-4-2, choć tu już trochę inny układ w siedzeniach UA/CO czy BA.
    MH trochę skuchę zrobiło, bo miejsca spokojnie wystarczy, żeby ten fotel jednak poziom osiągnął i korzyści przestrzennej ze zjeżdzali nie ma.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Ciekawi mnie ten RGN bo wybieram się tam w grudniu. Zasiadam w loży i liczę na garść przydatnych informacji.


  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Do RGN samego, czy całej Birmy?
    Taka ciekawostka, o ile Thai bilety z BKK sprzedaje normalnie po ~600 PLN w jedną stronę, to jak teraz patrzę na oferty specjalne, to na najbliższe dni są po 200 zł.
    Z BKK też wygodnie startować, bo można wizę szybko załatwić w miejscowym konsulacie. Na lotnisku też można, ale timatic w tej kwesti jest strasznie zakręcony i trzeba się wykłucać przy odprawie nierzadko.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Do RGN samego, czy całej Birmy?
    Lecę BKK-RGN, potem będę próbował organizować przejazd/przelot przez Bagan, Inle lake i góry do Mandalay, skąd wracam do BKK, a dalej na jakąś wyspę.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Z BKK też wygodnie startować, bo można wizę szybko załatwić w miejscowym konsulacie.
    Wizę będę załatwiał w Berlinie, bo akurat co dwa tygodnie tamtędy przejeżdżam więc nie ma problemu.

    Edit:
    Sprawdziłem stronkę Thai Airways. MUC-BKK na 27 sierpnia 151 euro. Miazga.


Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •