• 3 Post By Corolla

BZG/BCN

Domyślnie Barcelona z BA

Witam wszystkich

Mam nadzieję, że dotrwacie do końca, a jeśli nie to z góry przepraszam za zanudzanie

Spotkało mnie to szczęście, że mogłam miezszkać w Barcelonie przez prawie 3 lata, jednak życie zmusiło mnie do przeprowadzki do UK i w lutym tego roku, po ciężkich bólach wylądowałam w Oxfordzie. Z góry jednak zapowiadam, że długo tu nie wytrzymam...
    Nic więc dziwnego, że wakacje postanwiliśmy spędzić w BCN.
    Jako, że jestem teraz bogatą Polką mieszkającą w UK (joke ) wreszcie mogłam sobie pozwolić na lot tradycyjnymi liniami i wybór padł na BA.
    A na serio różnica w cenie między low costami była naprawdę niewielka więc skorzystaliśmy z czystej ciekawości...
    Wylot 21.08 z LGW, odprawiliśmy się krótko przed wylotem więc pozostały już średnie miejsca, a mnie zależało na tym aby siedzieć z prawej strony samolotu więc został nam ostatni rząd który wybraliśmy (29 E i F).
    Na lotnisku byliśmy o dziwo o czasie, mieliśmy spory zapas. Poszwędaliśmy sie po bezcłówce itp. Kontrola oczywiście koszmarna, w UK są przewrażliwieni i bardzo dokładni, kiedyś o mały włos nie spóźniłam się na smaolot właśnie przez kontrolę...
    Niestety wyświetliła się informacja, że lot będzie opóżniony o około godzinę. No trudno, nie mamy na to wpływu, ale chcielibyśmy już być w BCN.
    W koncu pojawil sie nr gate'a, idziemy przez rękaw, wchodzimy do samolotu i moim oczom ukazuje się koszmarny widok...mój ostatni rząd nie ma okna!! Wyobraźcie sobie wtedy moją minę...Mam swoje BA!! Myślałam o tym, że się zamienic ale juz nie chciałam kombinować. Pomyślalam, że jakoś to przeboleję i gin z tonikiem jakoś mi to wynagrodzi w koncu to tylko 2 h...po 2 ginach i myśleniu o plaży rzeczywiście humor mi się poprawił
    W zestawie był tez napój do wyboru i kanapka.
    Wreszcie moim oczom ukazało się hiszpańskie wybrzeże (widziałam trochę, przez okno w rzędzie przede mna Wszystkie wspomnienia wróciły

Poniżej kilka zdjęć z lotu oraz z BCN. Wycieczka miała charakter wypoczynkowy i głównym celem było plażowanie.

hotel Princess polecam

pokój seaview

widok z pokoju

Niestety tydzień minął bardzo szybko Wiedziałam, że wspomnienia powrócą , że ciężko będzie wracać...
    Lot mieliśmy o 22.40 i tym razem nie obyło się bez opóźnienia, tym razem 2 godzinnego. Modliłam się, żeby wybuchł wulkan o którym w ostatnich dniach jest głośno, ale niestety nie wymodliłam
    Te 2 h oczekiwania na lot spędzliliśmy w Macu, terminal 1 bardzo fajny, nowoczesny (byłam 1 raz), fajna bezcłówka:

Tym razem miejsce (24 F) przy oknie, jednak było mi już wszystko jedno. Byłam smutna i nie pomógł nawet gin z tonikiem. Podobało mi się to, że nie trzeba drukować karty pokładowej, wystarczyło mieć odprawę na telefonie, w aplikacji. Marzyłam już o łóżku bo przez to opóźnienie zamiast w domu być o 2, 3 w nocy byliśmy o 5 rano...

Podsumowując generalnie ok, ale szału nie ma Widać różnicę, ale głównie jeśłi chodzi o klientelę, pasażerów... Chociaż wiadomo, że dziwnych ludzi można spotkać wszędzie. Chyba wolałabym polecieć FR, ale być na czas Obsługa średnia, dziewczyny młode ale miałam wrażenie, że lekko nadąsane, jakby pracowały za karę...Może trochę więcej miejsca na nogi, takie miałam wrażenie, a jestem wysoka... Duży minus za opóźnienie!!
    Teraz już mam porównanie i o to chodziło

Dzięki wielkie wszystkim tym, którzy wytrzymali do końca Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania odnośnie BCN śmiało zapraszam do mnie!!

shiver, tartal and Darecki like this.

A world without flying is like a world without oxygen...

Aug 2011

Widzę, że mieliście hotel przy Diagonal, gdzie chyba w biznesowej okolicy stacji metra Selva de Mar?

Awatar Corolla

BZG/BCN

Tak zgadza się

A world without flying is like a world without oxygen...