Do Japonii tam i z powrotem
BOS-NRT na pokladzie Dreamlinera JALu.
Ladujemy sie do drimka. Siedzenia w economy w ukladzie 2-4-2; jedna z chyba nielicznych linii, ktore pozwalaja sobie na taki luksus, wraz z bardzo przyzwoitym odstepem miedzy rzedami (34 cale).
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4033.JPG
Lot spozniony o 6 godzin z przyczyn technicznych, wiec zamiast wystartowac w poludnie, na Loganie zapada juz zmierzch. Ale caly czas dobra informacja; vouchery na obiad za $40; szlo wytrzymac.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4034.JPG
Stewardessy niezbyt moze wielkiej pieknosci, ale kazda z usmiechem na buzi.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4040.JPG
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4037.JPG
Dodatkowy schodek uwzgledniajacy typowy wzrost personelu pokladowego.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4039.JPG
Lista drinkow.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4047.JPG
Temu sasiadowi wystarczylo jedno piwo.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4050.JPG
Mapa lotu. Nad Zatoka Hudsona, polnocna Kanada, na polnoc od Ciesniny Beringa, nad Czukotka i Morzem Ochockim.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4049.JPG
Kolacja, bardzo przyzwoita, po ktorej oddajemy sie w objecia Morfeusza. Calkiem dobrze dalo sie spac przez duza czesc 13-godzinnego lotu, dzieki szerokim fotelom i przyzwoitemu odstepowi.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4051.JPG
NRT-FUK na pokladzie A320 Jetstar Japan.
Poniewaz poprzedni lot sie zdrowo spoznil, stracilismy polaczenie do Fukuoki tego samego dnia. JAL zalatwil nam hotel na Naricie i wreczyl kupony na kolacje i sniadanie i przebookowal nas na lot Jetstaru.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4057.JPG
Od razu widac, ktora stewardessa bedzie moja faworyta.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4058.JPG
Zblizenie.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4053.JPG
Okolo pol godziny po starcie, nagroda specjalna: gora Fuji w pelnej krasie.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J.../IMG_4061c.JPG
HIJ-HND na pokladzie B767 All Nippon Airlines.
Zaladunek. Bedzie mi brakowalo 767-tek jak juz wyjda z uzycia. Bardzo ludzki rozklad siedzen 2-3-2 i zadna znana mi linia nie wpadla na pomysl, zeby go zagescic.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J.../IMG_4456c.JPG
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4458.JPG
Zaplakane niebiosa w Hiroszimie.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4459.JPG
Personel pokladowy, jak zawsze w Japonii, super mily i usmiechniety.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4461.JPG
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4462.JPG
Ktos w ANA ma poczucie humoru.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J.../IMG_4463c.JPG
Ladujemy na Hanedzie. Obok 777 w malowaniu Star Wars.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4465.JPG
NRT-DFW na pokladzie 777-200ER American Airlines.
Najpierw widoczki z salonu Admirals Club na Naricie.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4496.JPG
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4501.JPG
I sam Admirals Club.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4498.JPG
Wyszynk dobry.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4499.JPG
Jedzenie troche mniej, ale uszlo.
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J...7/IMG_4500.JPG
Zdjec z samego lotu do Dallas nie bedzie, bo juz raz w tym roku sie z tej trasy sprawozdalem. Wspomne tylko, ze wszystkie, literalnie wszystkie stewardessy AA mialy klopoty z nadwaga. A ze uklad siedzen w economy jest 3-4-3 z odpowiednio waskimi przejsciami, kazda z nich przechodzac potracala pasazerow siedzacych przy tych przejsciach, bo ich szerokie (...) sie nie miescily. Na szczescie mialem wolne miejsce obok, wiec sie przesiadlem, zeby mnie nie budzono.
Zdjecia z samej Japonii beda, jak je opracuje, za dzien-dwa. Tutaj dla zachety tylko jedno, z Miyajimy (ok. 20 km od Hiroszimy).
http://jrk011.altervista.org/jpegs/J.../IMG_4384c.JPG