własnie dostałem :
31/12/2012 mBank MC Miles&More Premium +2 453MONTHLY BRE 31/12/2012 mBank MC Miles&More Premium +2 453PROMOTION BRE
własnie dostałem :
31/12/2012 mBank MC Miles&More Premium +2 453MONTHLY BRE 31/12/2012 mBank MC Miles&More Premium +2 453PROMOTION BRE
Mam pytanie (może ktoś ma pomysł) na wykorzystanie mil M&M . Akurat przekroczyłem magiczną granicę 100 tys mil i marzę o moich ulubionych wyspach Oceanii . Byłem już na Fidżi ,Cooka , Samoa , Tonga i Hawajach a teraz myślę o Vanuatu i Nowej Kaledonii . Myślałem o bilecie open jaws w te destynację . Przekopując bogatą lekturę w tym dziale dowiedziałem się ,że taxy będą kosztowały ok 2200zł + - . Jak najlepiej/najtaniej/najmądrzej tam się dostać ?
Szczególnie te rozważania kieruję do Rob_Sad .... Może macie inne pomysły niż ,,biznes do Afryki'' na mądre pozbycie się tej setki
pozdraw Carlos
Punkty Skywards mozna wymieniac na loty easyjet (co przed chwila uczynilem bookujac BSL-NCE na GP F1 Monaco :-))
Skywards - Partners - easyJet
zdaje sie, ze osobnego watku o tym programie nie ma
U mnie bida tylko 1889, ale za to 2 razy (promo Mbank 40 x użycia karty) ;P - Niestety to tylko prywatna karta, a nie służbowa - wpadły milasy tak jak pisałem z datą 31.12
Pitterek
Ja dostałem dzisiaj. Czekam na mile za wypożyczenie auta z Europcar. Ale chyba o tym zapomnieli i muszę do nich napisać.
Mam najświeższe info : KTW -AKL 2255 zł przez SIN , HKG lub BKK . Rozumiem ,że od Auckland do Vanuatu tak mocno wzrośnie koszt .
Pt 1 marzec06:00Katowice07:50FrankfurtLH1363Obsługiwany przez Lufthansa Cityline29:45Economy (Y)Pt 1 marzec11:50Frankfurt06:50 +1SingapurLH9762Obsługiwany przez Singapore Airlines Economy (Y)
So 2 marzec08:50Singapur23:45AucklandLH9760Obsługiwany przez Singapore Airlines Economy (Y)Cz 21 marzec13:30Auckland19:00SingapurLH9767Obsługiwany przez Singapore Airlines36:00Economy (Y)
Cz 21 marzec23:55Singapur06:25 +1FrankfurtLH9763Obsługiwany przez Singapore Airlines Economy (Y)Pt 22 marzec12:05Frankfurt13:30KatowiceLH1356Obsługiwany przez Lufthansa Cityline Economy (Y)
2255.81
Teraz złotówka jest znowu mocniejsza. Nie dziwię się, że opłaty rzędy 2200 są znowu możliwe. U mnie opłaty podiły dodatkowe odcinki by chciałem po drodze odwiedzić PVG i SYD.
Równiez miałem bardzo dużą ochotę na oceanię, ale realia mnie przeraziły. Może teraz jest lepiej.
Po pierwsze dostępność miejsc za mile z SIN do AKL była zerowa, a mi wtedy zależało na SQ. Thai z BKK do AKL pamiętam, że był dostępny bez problemu. Jednakże głównym problemem była dostępność miejsc za mile na lotach airNZ z AKL na wyspy na pacyfiku. W zasadzie jakakolwiek dostępność w Y była tylko na Fidżi (powiedzmy 2-3 dostępne pary miejsc w tygodniu). Jakieś pojedyńcze miejsca widziałem w Y czasem gdzieś tylko w jedna stronę i znacznie więcej w C, ale tez mizernie. Na Samoa gdzie najbardziej chciałem dolecieć dostępność jakichkolwiek miejsc za mile była zerowa. Sprawdzałem każdy dzień na przestrzeni ponad pół roku. Dlatego zrezygnowałem.
Pierwotnie planowałem POZ-MUC-SIN-AKL(stop)-Samoa//Samoa-AKL-KIX(stop)-FRA-POZ (wadą było wymuszenie zwiedzania NZ od AKL do AKL)
Zostało na POZ-MUC-SIN-SYD(stop)-CHC//AKL-KIX(stop)-PVG-MUC-POZ
Z tego co pamiętam to dopłaty za loty z AKL na wyspy na pacyfiku były niemal zerowe - rzędu góra 20usd za odcinek. Nie wiem jak jest teraz.
Z perspektywy czasu żałuję trochę, że nie uparłem się chociaż na Fidżi SYD było głównie dla żonki, a PVG mnie zawiódł.
To ciekawe. Jeszcze pół roku temu jak prosiłem o wyliczenie WAW-PEK-AKL/CHC-SIN-FRA-WAW to mi strzelili 2600.
Jeszcze lecąc samemu to może ok, ale jak mam płacić ponad 5 koła za 2 'darmowe' bilety to się zdenerwowałem, szczególnie, że w United opłaty na te same loty są rzędu 120$.
Odpowiem sobie sam, bo może się też komuś przyda.
Trasa powyższa jest w jednym regionie i nie jest to możliwe, natomiast w przypadku np. SIN-NRT już po drodze stopover byłby prawdopodobnie możliwy (ale też więcej mil na to idzie).
Natomiast w miarę pozytywny był koszt dopłat 200zł TPE-NRT, absolutnie do przełknięcia.
Jest możliwość użycia 10tys mil na taryfę i 18tys na taxy, aby łącznie było 6 lotów, a nie 4? Zakładam wylot z WAW. Na co najlepiej wydać 35/40tys mil (nie chcę dopłacać taxów gotówką).
Nie ma takiej możliwości. 35/40k to za dużego wyboru nie ma, możesz brać coś za 15+18k, np jakąś Islandię czy inny normalnie drogi kierunek jak chcesz maksymalnie wykorzystać wartość mil.
Czemu nie chcesz płacić opłat gotówką? Da się upolować ciekawe rzeczy za 35-40k z dopłatami w promo, choćby ostatnio Pekin LOTem z dopłatami rzędu 500zł. Ja również w życiu nie dobiję do liczby mil ponad 40-50k i też mam problem, jak je wykorzystać, ale opłaty milami płaciłbym tylko w ostateczności. IMO najlepiej wydawać mile nie tylko na zasadzie "bo wyjdzie najlepszy przelicznik" (chociaż bez biletu nagrody raczej nie zdecydowałbyś się na podróż), ale przede wszystkim tam, gdzie faktycznie pozwolą Ci zaoszczędzić na wydatkach.
Ja osobiście albo wykorzystam mile w promocji na lot do Azji (jeśli pojawią się loty LOT do Seulu czy Tokio, a opłaty nie wzrosną do poziomu LH) lub, co bardziej prawdopodobne, na one-way wewnątrz Azji (bo tam raczej latam), zwłaszcza, że masz tutaj możliwość zrobienia lotu na 2 regiony (Azja Płd-Wsch <-> Daleki Wschód) za 40k RT, więc dochodzi stopover, a opłaty są rzędu 200-400zł.
Zakładki