Aktualny rozkład dostępny na stronie skończył się 31. marca, nowy który powinien rozpocząć się 1. kwietnia nadal nie jest dostępny. Czy jakiś rozkład jest dostępny - pewnie tak, ale ponieważ linia nie daje możliwości rezerwacji online to nie ma też możliwości przekonania się gdzie i kiedy lata.
Na pewno będę pisał, na razie mam kupe pracy i nie chce sobie zaprzątać głowy z sprawdzaniem dostępności, która zapewne się zmiani do otwarcia się LOTU na sprzedaż wiosenną 2012. Polece tam gdzie będzie dostępność, boję się tylko tej małej wysepki z ilością mieszkańców poniżej 2000os. (chyba Niue). Przylatując tam bez żadnych rezerwacji można by się łatwo stać pośmiewiskiem i obiektem plotek wszystkich mieszkańców wyspy Nie ma tam wielu hoteli, sklepy pewnie mają tworu dokładnie tyle ile trzeba dla wszystkich mieszkańców W sumie PPT też sprawdzę.
Eeee to wieeelka wyspa jest .... polecam Corvo w Azorach Zachodnich (chociaż to dużo bliżej...). Mieszkańców faktycznie przebywających na wyspie może 150-200 osób, pół miasteczka oczywiście jedynego na wyspie zajmuje pas startowy, samolot poza sezonem 2 razy na tydzień (teraz Q200, do niedawna Do228) o ile jest w stanie wylądować (a cześciej nie jest niż jest), no i stateczek też 2 razy na tydzień o ile kapitanowi chce się płynąć
Witajcie,
Szukam CZEGOKOLWIEK z Bydgoszczy za 10tys mil + 15tys podatki, aby całość uregulować płacąc tylko 25tys mil. Przeglądam ich system i nie mogę niczego znaleźć, może byłby mi ktoś w stanie pomóc coś wyszukać? Termin i trasa dowolne, byleby wylot i przylot do Bydgoszczy no i za 25tys mil
Nie dostaniesz niestety.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Dostałem dzisiaj takiego maila:
Dla mnie nie jest to atrakcyjna oferta ponieważ the Economist nijak mnie nie interesuje, jednak komuś kto ww. magazyn regularnie kupuje, może się to opłacać...Szanowni Państwo,
jak to się dzieje, że kwoty emerytalne się nie zgadzają? Czy premie bankowców mają przyciągnąć talenty
czy są wynagrodzeniem za niepowodzenia? Czy koncerny farmaceutyczne ratują życie ludzi, czy eksploatują chorych?
Jeżeli interesują Państwa odpowiedzi na te pytania, to z pewnością spodoba się Państwu mnogość tematów oraz dogłębnych, błyskotliwych analiz poruszanych na łamach The Economist.
Prenumerata obejmuje następujące korzyści:
4000 mil premiowych za prenumeratę na jeden rok lub 15 000 mil premiowych za prenumeratę trzyletnią;
Darmową dostawę cotygodniowego numeru pod wskazany adres;
Darmowy dostęp do serwisu internetowego The Economist, umożliwiający lekturę wszystkich opublikowanych w czasopiśmie od 1997 roku artykułów, zapoznanie się z codziennymi aktualnościami i analizami, blogami oraz publikowanie na żywo komentarzy przez użytkowników;
Edycję audio The Economist, dostępną bezpłatnie wyłącznie dla prenumerujących;
Pełen dostęp do The Economist za pośrednictwem iPhone’a i iPada.
Aby zamówić prenumeratę wystarczy zadzwonić pod numer +44 (0) 114 220 2404 i podać kod HJ89 lub kliknąć tutaj.
Mamy nadzieję, że tematyka poruszana w cotygodniowym numerze The Economist oraz mile premiowe
w programie Miles & More spotkają się z Państwa uznaniem.
Z ciekawości zrobiłem sobie tabele dostępności miejsc za mile dla swoich potencjalnych tras (choć ciągle nie mogę się doczekać rozkładu lato 2012 w LO).
Z tego co zauważyłem to dla 2 osób z dużym wyprzedzeniem:
MUC-SIN z SQ (i LH tak samo) - pełna dostępność na każdy dzień z dużym wyprzedzeniem
SIN-AKL - brak jakiejkolwiek dostępności (dla SIN-CHC również) i to mi psuje plan bo wyklucza jakiekolwiek loty dalej z AKL na pacyfik (potrzeba by było 5 segmentów na dodatkową przesiadkę w SYD, a możliwe są 4)
AKL-Samoa-AKL - sprawdziłem dostępność dla 2-3 tyg, nie znalazłem miejsc w ekonomicznej, co 3-4 dzien są w businessie
AKL-Fiji-AKL - około 2 dni w tygodniu są miejsca w ekonomicznej i bym z nich skorzystał, gdyby dało się dolecieć z SIN do AKL
SIN-SYD - są 4 loty dziennie, na niemal każdy dzień jest dostępność na 2 z tych lotów, na co 2gi dzień jest dostępność dodatkowo na najlepszy nocny lot.
SYD-CHC - dostępne mniej więcej 2/3 lotów
AKL-KIX - tutaj myślałem, że będzie problem, a sprawdziłem ponad 3tyg i tylko na 1 dzień nie było miejsc w eco, nawet w czasie kwitnących wiśni nie ma problemów z dostępnością
KIX-PVG - pełna dostępność na wszystkich lotach każdego dnia (sprawdziłem 3 tyg)
Nie jest tak źle.
Zastanawiam się teraz co lepsze:
1) rezygnacja z SQ i zawiedzania SIN po drodze (już tam byłem, ale dawno i zdjecia mam słabe, od tego czasu powstało sporo ciekawej architektury), w zamian lot przez HKG, BKK i w planie dzięki temu Fiji. W drodze powrótnej kilka dni w Kyoto.
2) SQ z MUC do SIN i dalej do SYD (380), kilka dni w SYD i lot do Christchurch. Bez jakichkolwiek wysp na pacyfiku. Powrót z kilkoma dniami w Kyoto, i da się dodatkowo wcisnąć przesiadkę z całodniowym zwiedzaniem Szanghaju (o ile rzeczywiście na taką przesiadkę da się wyjść "na miasto" bez wizy.
Co myślicie o trasie:
POZ-MUC 7:00-8:45 (1:45) ATR LOT
4:05 na przesiadkę
MUC-SIN 12:50-7:25 (11:35) 777 Singapore Airlines
16:20 na przesiadkę + zwiedzanie
SIN-SYD 0:45-11:35 (7:50) 380 Singapore Airlines
46:15 lub 70:15 na przesiadkę + zwiedzanie (2 lub 3 noce)
SYD-CHC 9:50-14:50 (3:00) 320 Air New Zealand
14-16 dni na zwiedzanie (14-16 nocy)
AKL-KIX 23:35-7:00 (11:25) 763 Air New Zealand
3-4 dni na zwiedzanie (3-4 noce)
KIX-PVG 9:50-11:15 (2:25) 763 ANA
12:25 na przesiadkę + zwiedzanie
PVG-MUC 23:40-5:40 (12:00) 346 Lufthansa
3:55 na przesiadkę
MUC-POZ 9:35-11:25 (1:50) ATR LOT
Dostępnośc już zweryfikowana. Z Fiji chyba zrezygnuję.
Chcę w około 9-10 dni zrobic kółko z CHC po wyspie południowej i potem może z CHC przelot na północną. Bardziej nie będę szalał.
Odnosnie poprawnosci trasy, to mam lekkie obawy, czy w MM uznają mi po 1 stopoverze w każdą stronę. Niby tak teraz wolno, ale nie mam pewności, czy na wszystkich liniach ze stara, czy tylko w zintegrowanych w M&M, no i czy nie trafię na kogoś niezorientowanego w polskim call center. Tak czy inaczej ciągle czekam aż pojawi się w systemie ostatni odcinek LO MUC-POZ !!! Oby do tego czasu dostępnośc reszty się nie zmieniła.
No to zrobiłem rezerwację:
poz-muc-sin-SYD*-chc // akl-KIX*-pvg-fra-poz (* stopovery - brałem na 2-3 dni tylko, jednak wolę się skupic na NZ, dodatkowo mam po całym dniu na zwiedzanie SIN i Szanghaju).
Ciągle nie ma lotów LO w systemie na lato 2012, wiec skoro musiałem już brac LH na ostatni odcinek, to wolałem krótszą przesiadkę w FRA, co jeszcze dodatkowo podnosi opłaty
Wykupic muszę do środy i mam nadzieje, że w LO coś ruszy do tego czasu.
Zmartwiło mnie, że w SQ i NZ nie mogę wybrac miejsc
Rezerwacja poszła szybko i gładko, ale byłem do niej dobrze przygotowany.
Te 2250 opłat, co podawałeś w innym wątku, to za dwie osoby, czy za jedną?
Zakładki