Strona 3 z 52 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 1024
Like Tree135Likes

Wątek: Miles and More - podróżowanie za mile

  1. #41
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Chyba każda linia ma rozkłady pomiędzy zmianami czasu, czyli koniec października i koniec marca. Rozumiem, że któraś z linii nie ma jeszcze dostępności na zimę 2011-2012 ?
    Aktualny rozkład dostępny na stronie skończył się 31. marca, nowy który powinien rozpocząć się 1. kwietnia nadal nie jest dostępny. Czy jakiś rozkład jest dostępny - pewnie tak, ale ponieważ linia nie daje możliwości rezerwacji online to nie ma też możliwości przekonania się gdzie i kiedy lata.
    no risk, no fun ;D


  2. #42
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Aktualny rozkład dostępny na stronie skończył się 31. marca, nowy który powinien rozpocząć się 1. kwietnia nadal nie jest dostępny. Czy jakiś rozkład jest dostępny - pewnie tak, ale ponieważ linia nie daje możliwości rezerwacji online to nie ma też możliwości przekonania się gdzie i kiedy lata.
    A o jaką linię Ci chodzi ? Dla LO dokładnie to rozkład dostępny kończy się 24 marca 2012. Dla 25 marca 2012 lotów w LO już nie ma.

  3. #43
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Dokładnie to rozkład dostępny kończy się 24 marca 2012. Dla 25 marca 2012 lotów w LO już nie ma.
    Tak, tylko że Ty mówisz o 2012 a ja o rozkładzie na lato 2011
    no risk, no fun ;D


  4. #44
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Tak, tylko że Ty mówisz o 2012 a ja o rozkładzie na lato 2011
    No właśnie nie do końca rozumiałem o co Ci chodzi ))) Ale przecież mamy już rozkład lato 2011 ? To linia lata, a nie sprzedaje biletów ?!?!??! Cóż to za linia ? ?!?!?

  5. #45
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    No właśnie nie do końca rozumiałem o co Ci chodzi ))) Ale przecież mamy już rozkład lato 2011 ? To linia lata, a nie sprzedaje biletów ?!?!??! Cóż to za linia ? ?!?!?
    Kto ma to ma.
    air-caledonie
    Swoją drogą, Twój pomysł z Samoa bądź Vanuatu był na tyle kuszący, że zastanawialiśmy się czy nie potraktować NK jako tylko punkt przesiadkowy.
    no risk, no fun ;D


  6. #46
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Kto ma to ma.
    air-caledonie
    Swoją drogą, Twój pomysł z Samoa bądź Vanuatu był na tyle kuszący, że zastanawialiśmy się czy nie potraktować NK jako tylko punkt przesiadkowy.
    Hahaha. Zaczynam rozumieć. Zapewne chodzi o "promocję" AF z Y+ I pewnie macie problem z wydostaniem się z NK, nawet w czasie tej "promocji" sprawdzałem ilość połączeń NK z liniami NZ, ale marnie to wygląda.

  7. #47
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Hahaha. Zaczynam rozumieć. Zapewne chodzi o "promocję" AF z Y+ I pewnie macie problem z wydostaniem się z NK, nawet w czasie tej "promocji" sprawdzałem ilość połączeń NK z liniami NZ, ale marnie to wygląda.
    NZ czy AUS nigdy nie wchodziła w grę. Chętnie poczytam co ostatecznie wymyślisz z tymi wyspami pacyfiku.
    no risk, no fun ;D


  8. #48
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    NZ czy AUS nigdy nie wchodziła w grę. Chętnie poczytam co ostatecznie wymyślisz z tymi wyspami pacyfiku.
    Na pewno będę pisał, na razie mam kupe pracy i nie chce sobie zaprzątać głowy z sprawdzaniem dostępności, która zapewne się zmiani do otwarcia się LOTU na sprzedaż wiosenną 2012. Polece tam gdzie będzie dostępność, boję się tylko tej małej wysepki z ilością mieszkańców poniżej 2000os. (chyba Niue). Przylatując tam bez żadnych rezerwacji można by się łatwo stać pośmiewiskiem i obiektem plotek wszystkich mieszkańców wyspy Nie ma tam wielu hoteli, sklepy pewnie mają tworu dokładnie tyle ile trzeba dla wszystkich mieszkańców W sumie PPT też sprawdzę.

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    ...boję się tylko tej małej wysepki z ilością mieszkańców poniżej 2000os. (chyba Niue). Przylatując tam bez żadnych rezerwacji można by się łatwo stać pośmiewiskiem i obiektem plotek wszystkich mieszkańców wyspy Nie ma tam wielu hoteli, sklepy pewnie mają tworu dokładnie tyle ile trzeba dla wszystkich mieszkańców W sumie PPT też sprawdzę.

    Eeee to wieeelka wyspa jest .... polecam Corvo w Azorach Zachodnich (chociaż to dużo bliżej...). Mieszkańców faktycznie przebywających na wyspie może 150-200 osób, pół miasteczka oczywiście jedynego na wyspie zajmuje pas startowy, samolot poza sezonem 2 razy na tydzień (teraz Q200, do niedawna Do228) o ile jest w stanie wylądować (a cześciej nie jest niż jest), no i stateczek też 2 razy na tydzień o ile kapitanowi chce się płynąć

  10. #50

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Witajcie,

    Szukam CZEGOKOLWIEK z Bydgoszczy za 10tys mil + 15tys podatki, aby całość uregulować płacąc tylko 25tys mil. Przeglądam ich system i nie mogę niczego znaleźć, może byłby mi ktoś w stanie pomóc coś wyszukać? Termin i trasa dowolne, byleby wylot i przylot do Bydgoszczy no i za 25tys mil
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


  11. #51
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Czy za lot LOTem na bilecie Aeroflotu dostanę mile? Jeśli tak to wiecie w jakiej taryfie to będzie liczone?

  12. #52
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie dostaniesz niestety.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #53

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    Dostałem dzisiaj takiego maila:

    Szanowni Państwo,
    jak to się dzieje, że kwoty emerytalne się nie zgadzają? Czy premie bankowców mają przyciągnąć talenty
    czy są wynagrodzeniem za niepowodzenia? Czy koncerny farmaceutyczne ratują życie ludzi, czy eksploatują chorych?

    Jeżeli interesują Państwa odpowiedzi na te pytania, to z pewnością spodoba się Państwu mnogość tematów oraz dogłębnych, błyskotliwych analiz poruszanych na łamach The Economist.

    Prenumerata obejmuje następujące korzyści:

    4000 mil premiowych za prenumeratę na jeden rok lub 15 000 mil premiowych za prenumeratę trzyletnią;
    Darmową dostawę cotygodniowego numeru pod wskazany adres;
    Darmowy dostęp do serwisu internetowego The Economist, umożliwiający lekturę wszystkich opublikowanych w czasopiśmie od 1997 roku artykułów, zapoznanie się z codziennymi aktualnościami i analizami, blogami oraz publikowanie na żywo komentarzy przez użytkowników;
    Edycję audio The Economist, dostępną bezpłatnie wyłącznie dla prenumerujących;
    Pełen dostęp do The Economist za pośrednictwem iPhone’a i iPada.
    Aby zamówić prenumeratę wystarczy zadzwonić pod numer +44 (0) 114 220 2404 i podać kod HJ89 lub kliknąć tutaj.

    Mamy nadzieję, że tematyka poruszana w cotygodniowym numerze The Economist oraz mile premiowe
    w programie Miles & More spotkają się z Państwa uznaniem.
    Dla mnie nie jest to atrakcyjna oferta ponieważ the Economist nijak mnie nie interesuje, jednak komuś kto ww. magazyn regularnie kupuje, może się to opłacać...

  14. #54
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Z ciekawości zrobiłem sobie tabele dostępności miejsc za mile dla swoich potencjalnych tras (choć ciągle nie mogę się doczekać rozkładu lato 2012 w LO).
    Z tego co zauważyłem to dla 2 osób z dużym wyprzedzeniem:
    MUC-SIN z SQ (i LH tak samo) - pełna dostępność na każdy dzień z dużym wyprzedzeniem
    SIN-AKL - brak jakiejkolwiek dostępności (dla SIN-CHC również) i to mi psuje plan bo wyklucza jakiekolwiek loty dalej z AKL na pacyfik (potrzeba by było 5 segmentów na dodatkową przesiadkę w SYD, a możliwe są 4)
    AKL-Samoa-AKL - sprawdziłem dostępność dla 2-3 tyg, nie znalazłem miejsc w ekonomicznej, co 3-4 dzien są w businessie
    AKL-Fiji-AKL - około 2 dni w tygodniu są miejsca w ekonomicznej i bym z nich skorzystał, gdyby dało się dolecieć z SIN do AKL
    SIN-SYD - są 4 loty dziennie, na niemal każdy dzień jest dostępność na 2 z tych lotów, na co 2gi dzień jest dostępność dodatkowo na najlepszy nocny lot.
    SYD-CHC - dostępne mniej więcej 2/3 lotów
    AKL-KIX - tutaj myślałem, że będzie problem, a sprawdziłem ponad 3tyg i tylko na 1 dzień nie było miejsc w eco, nawet w czasie kwitnących wiśni nie ma problemów z dostępnością
    KIX-PVG - pełna dostępność na wszystkich lotach każdego dnia (sprawdziłem 3 tyg)

    Nie jest tak źle.
    Zastanawiam się teraz co lepsze:
    1) rezygnacja z SQ i zawiedzania SIN po drodze (już tam byłem, ale dawno i zdjecia mam słabe, od tego czasu powstało sporo ciekawej architektury), w zamian lot przez HKG, BKK i w planie dzięki temu Fiji. W drodze powrótnej kilka dni w Kyoto.
    2) SQ z MUC do SIN i dalej do SYD (380), kilka dni w SYD i lot do Christchurch. Bez jakichkolwiek wysp na pacyfiku. Powrót z kilkoma dniami w Kyoto, i da się dodatkowo wcisnąć przesiadkę z całodniowym zwiedzaniem Szanghaju (o ile rzeczywiście na taką przesiadkę da się wyjść "na miasto" bez wizy.

  15. #55
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Co myślicie o trasie:

    POZ-MUC 7:00-8:45 (1:45) ATR LOT
    4:05 na przesiadkę
    MUC-SIN 12:50-7:25 (11:35) 777 Singapore Airlines
    16:20 na przesiadkę + zwiedzanie
    SIN-SYD 0:45-11:35 (7:50) 380 Singapore Airlines
    46:15 lub 70:15 na przesiadkę + zwiedzanie (2 lub 3 noce)
    SYD-CHC 9:50-14:50 (3:00) 320 Air New Zealand
    14-16 dni na zwiedzanie (14-16 nocy)
    AKL-KIX 23:35-7:00 (11:25) 763 Air New Zealand
    3-4 dni na zwiedzanie (3-4 noce)
    KIX-PVG 9:50-11:15 (2:25) 763 ANA
    12:25 na przesiadkę + zwiedzanie
    PVG-MUC 23:40-5:40 (12:00) 346 Lufthansa
    3:55 na przesiadkę
    MUC-POZ 9:35-11:25 (1:50) ATR LOT

    Dostępnośc już zweryfikowana. Z Fiji chyba zrezygnuję.

  16. #56
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Co myślicie o trasie:
    Fajnie. Ja właśnie kombinuje jak tu w tydzień się zmieścić około w NZ.
    Na miejscu będziesz brał jeszcze jakiś loty? Kiedyś patrzyłem na Airpass ANZ, ale ceny raczej mało zachęcające.

  17. #57
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Fajnie. Ja właśnie kombinuje jak tu w tydzień się zmieścić około w NZ.
    Na miejscu będziesz brał jeszcze jakiś loty? Kiedyś patrzyłem na Airpass ANZ, ale ceny raczej mało zachęcające.
    Chcę w około 9-10 dni zrobic kółko z CHC po wyspie południowej i potem może z CHC przelot na północną. Bardziej nie będę szalał.

    Odnosnie poprawnosci trasy, to mam lekkie obawy, czy w MM uznają mi po 1 stopoverze w każdą stronę. Niby tak teraz wolno, ale nie mam pewności, czy na wszystkich liniach ze stara, czy tylko w zintegrowanych w M&M, no i czy nie trafię na kogoś niezorientowanego w polskim call center. Tak czy inaczej ciągle czekam aż pojawi się w systemie ostatni odcinek LO MUC-POZ !!! Oby do tego czasu dostępnośc reszty się nie zmieniła.

  18. #58
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No to zrobiłem rezerwację:
    poz-muc-sin-SYD*-chc // akl-KIX*-pvg-fra-poz (* stopovery - brałem na 2-3 dni tylko, jednak wolę się skupic na NZ, dodatkowo mam po całym dniu na zwiedzanie SIN i Szanghaju).

    Ciągle nie ma lotów LO w systemie na lato 2012, wiec skoro musiałem już brac LH na ostatni odcinek, to wolałem krótszą przesiadkę w FRA, co jeszcze dodatkowo podnosi opłaty
    Wykupic muszę do środy i mam nadzieje, że w LO coś ruszy do tego czasu.
    Zmartwiło mnie, że w SQ i NZ nie mogę wybrac miejsc

    Rezerwacja poszła szybko i gładko, ale byłem do niej dobrze przygotowany.

  19. #59
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Te 2250 opłat, co podawałeś w innym wątku, to za dwie osoby, czy za jedną?

  20. #60
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Te 2250 opłat, co podawałeś w innym wątku, to za dwie osoby, czy za jedną?
    No jasne że za 1 osobę. Nie ma szans na lot long-haul z opłatami poniżej 1100 za osobę (chyba, że LO lub niektóre bezpośrednie).
    Jeśli dochodzi przesiadka to większośc lotów nawet z 1 przesiadką w każdą stronę to teraz 1500zł na osobę.

Strona 3 z 52 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •