Strona 41 z 42 PierwszyPierwszy ... 31 39 40 41 42 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 801 do 820 z 826
Like Tree151Likes

Wątek: USA - Pytania do tambylców

  1. #801

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Na szybko przejrzałem net i wychodzi, że jakiś problem mają po swojej stronie, w USA strona działa ludzie z różnych innych krajów mają acces denied. Spróbuj skontaktować się przez FB lub twitter.


  2. #802

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland

    Domyślnie

    VPN i serwer w USA umożliwiają dostęp
    Red_Devil likes this.

  3. #803

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Może problem wynika z RODO? Wiele wiele amerykańskich stron internetowych od czasu wejścia w życie RODO nie daje się przeglądać z EU. Masz komunikat, że nie ma dostępu albo że w tej lokalizaji ta strona nie jest dostępna. Tylko niektórzy piszą wprost, że z uwagi na RODO nie możesz do ich serwisu zajrzeć z Twojego miejsca. Nie chcą wydawać pieniędzy na dostosowywanie się do RODO (prawnicy, informatycy i takie tam a w USA to słono kosztuje). W końcu WN to LCC.

  4. #804

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedzi.

    Faktycznie cos nie gra. Np. stronka Frontiera wprawdzie wczytuje sie, tzn. ta startowa, ale po wybraniu miast i daty pokazuje "Access blocked".

    Moze znalezli sposob zeby zmniejszyc overbookingi?

    PS. Z kolei stronka JetBlue wydaje sie dzialac normalnie.

  5. #805

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Zostajesz odesłany tam, skąd przyleciałeś - na koszt podatnika. Linia lotnicza, zanim cię wpuści na pokład, dostaje od CBP potwierdzenie, że możesz lecieć, więc jeśli podczas kontroli immigracyjnej uznają, że nie możesz wejść na teren USA, odsyłają Cię na własny koszt.
    Nie na koszt podatnika tylko na koszt lini lotniczej ktora przyleciales

  6. #806

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafaldca Zobacz posta
    Nie na koszt podatnika tylko na koszt lini lotniczej ktora przyleciales
    To urban myth, lecisz na koszt podatnika. Jeśli linia pozwoliła Ci lecieć bez odpowiednich dokumentów, wtedy może zapłacić karę. W przypadku lotów do USA, linia przed lotem dostaje potwierdzenie kto może lecieć a kto nie.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  7. #807

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    To nie jest urban myth. Linia lotnicza ktora przywiozla pasazera bez wizy lub bez innych niezbednych dokumentow musi go zabrac skad przylecial.
    Do tego linia lotnicza placi kare za kazdego pasazera $5,340.
    Nie chodzi tutaj tylko o to ze linia dostaje potwierdzenie kto moze leciec lub nie. Dochodza do tego jeszcze rekordy kryminalne i inne takie. Jezeli pasazer odmowi zaplaty za bilet powrotny to leci na koszt lini.
    Jezeli chodzi o ten problem w USA, to srednio przez caly rok okolo 500 osob zostaje zawroconych na granicy i linie lotnicze za to placa, nie podatnik.
    Bardzo duzo jest na ten temat w sieci. Ja te numerki znalazlem na stronie IATA.

  8. #808

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Odkopię trochę temat - Hawaje przełom lis/gru, 2 tyg. Wstępnie plan zakłada tydzień na Big Island i tydzień na Maui. Co warto, czego nie warto, gdzie spac, gdzie jeść itp itd? Słowem - wszelkie porady mile widziane.

  9. #809

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    Najciekawsze rejony jakie mogę polecić to oczywiście Kalifornia. Tutaj można spędzić prawktycznie cały miesiać.
    Moje Must SEE:
    San Francisco, Yosemite, Death Valley oraz przejazd trasą nr 1 od SF do Los Angeles. Cały dzień w podróży.
    Może komuś się przyda - skorzytałem z porad dotyczących Kalifornii na stronie https://www.interameryka.com/categor...ia-przewodnik/

  10. #810

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez palmerozo Zobacz posta
    Najciekawsze rejony jakie mogę polecić to oczywiście Kalifornia.
    Koledze chyba chodziło o Hawaje
    tartal and Witold212 like this.


  11. #811

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Gdyby udalo sie wybrac na pokazy w bazie Edwards (10--11.X.2020, avairshow.com), i gdyby udalo sie "dokombinowac" dodatkowych kilka dni, to jak to wyglada pogodowo? Moze tytulowi tambylcy (lub bywalcy) cos wyjasnią:

    (1) Seattle i okolice (takze Gora Sw. Heleny, McMinnville): podobno tam w miare dobra pogoda jest od maja do polowy wrzesnia, poza tym (czyli takze w pierwszej dekadzie pazdziernika) deszcz.

    (2) Crater Lake NP, Redwood NP, Lassen Volcanic NP? Niby nie tak daleko od (1) (zwl. jak na Ameryke), ale moze inny mikroklimat? A moze z kolei juz zimowo, przynajmniej w Crater Lake NP? (Wiec potencjalny szok termiczny w Edwards po tych kilku dniach.)

    (3) Yosemite NP, Sequoia NP, Kings Canyon NP? To jeszcze bardziej na poludnie, choc teren gorzysty, jak w poprzednich punktach.

    (4) Dolina Smierci? Tam juz znosnie (temperaturowo) w pierwszej dekadzie pazdziernika? A moze jesli spoglądac tam akurat (i w okolice, np. Drzewo Jozuego), to raczej na tydzien nastepujacy *po* pokazach?

    (5) I z powrotem na polnoc: Glacier NP? Czy tam pozniej niz wrzesien to juz mocna zima jest?

    To jeszcze z innej beczki: Blue Angels będą w ten sam week-end w San Francisco (Fleet Week), a w kolejny juz mają Homecoming w Pensacoli. Ktore z tych pokazow sa (statystycznie) lepsze w ich wykonaniu, i ktore mają (statystycznie) lepszy program w ogole?

  12. #812

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Odpowiedzi na część swoich pytań znajdziesz na temat Crater Lake, Yosemite, Doliny Śmierci na tym blogu. https://www.szlakiusa.pl/crater-lake...sercu-wulkanu/ Glacier NP w połowie października może już być mocno zasnieżone i drogi w nim nieprzejezdne. Skoro jesteś w Deah Valley to październik to idealny czas na zwiedzanie miejsc na południe od tej doliny: Las Vegas, Joshua Tree, Grand Canyon itd.

  13. #813

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie

    A wystarczy "tambywalec" ?
    Przeważnie strony tych NP zawierają informacje klimatyczne częściowo zakamuflowane - np Yosemite podaje kiedy okresowe drogi są zamknięte na zimę - niektóre od listopada do maja. W samej dolinie zawsze dojedziesz do centrum ale górne drogi są zamykane. Październik powinien być ok.
    W Sequoia NP widziałem śnieg pod koniec listopada ale chyba był z poprzedniej nocy i tylko w miejscach zacienionych - północne stoki, dolinki, przy Shermanie nie było. To był raczej pierwszy śnieg jesieni 2015. Generalnie wtedy było sucho w Kalifornii a woda w zbiorniku na dojeździe do Sequoia NP sięgała chyba poniżej połowy wysokości tamy.
    Kalifornia to dość szerokie spektrum klimatyczne - widziałem jednego dnia: ok 1m śniegu przy parkingu w rejonie Lake Tahoe a potem jadąc w stronę SF rodzinę pływająca w jeziorze (to był kwiecień, odległość ok 80 mil).
    Redwood NP - byłem wiosną i jesienią - temperatura spacerowa - generalnie to są te "pierwsze" góry od oceanu i tam raczej nie widują śniegu zbyt często. Ładne wysokie drzewa, wyższe ale bardziej smukła niż sekwoja.
    Generalnie w parkach można wypożyczyć namiot i nocować ale lepiej wcześniej zarezerwować taki namiot. Jedzenia nie trzymamy w namiocie tylko w takim "pancernym" słoiku który wiesza się na palach na miejscach obozowania - niedźwiedzie.
    Nigdy nie nocowałem ale widziałem takie instrukcje.
    Jedynego niedźwiedzia na wolności widziałem w Tatrach ale tam wszędzie ostrzegają i każdy sklep sportowy ma takie "słoiki" - pojemniki z grubego tworzywa sztucznego z karabińczykiem aby podpiąć pod linkę i wciągnąć na słup.
    Reszty wymienionych nie zwiedzałem ale jest jeszcze wiele miejsc - np doliny Sonoma i Napa - winnice - w jednej z nich był także gejzer.
    W Okland stoi lotniskowiec USS Hornet, w SF jeszcze jeden okręt klasy Liberty oraz okręt podwodny. Z SF oczywiście pływa się na Alcatraz ...

  14. #814
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    To jeszcze z innej beczki: Blue Angels będą w ten sam week-end w San Francisco (Fleet Week), a w kolejny juz mają Homecoming w Pensacoli. Ktore z tych pokazow sa (statystycznie) lepsze w ich wykonaniu, i ktore mają (statystycznie) lepszy program w ogole?
    Fleet week to oferuje niezla scenerie do zdjec - co prawda nie bylem (w ogole ostatnio na zadnych pokazach nie bylem) ale poza tym to wiekszosc pokazow "w plenerze" jest marna. Nie wiem czy tam cokolwiek innego lata poza BA.

    W Pcoli bylem ladnych pare lat temu na Homecoming i generalnie poza BA to byl aeroklub i T-45 (ktorych tam jest pelno) - wiec tez marne. Moze teraz cos z USAF wpadnie bo sa bardziej aktywni niz pare lat temu. Natomiast w PColi jest Naval Aviation Museum ktore jest unikalne na skale swiatowa - Dayton to nie jest (ktore mam rzut beretem od siebie) ale jak ktos sie interesuje lotnictwem morskim, to punkt obowiazkowy. Nie wiem jak restrykcje to tej ostatniej jezdzie z Saudyjczykiem strzelajacym do ludzi beda wygladaly....

    Ja tam kiedy na ich trening wpadlem bedac w okolicy - takie pokazy tylko atmosfera centralnie wyluzowana a pozniej cala ekipa przybija piatki w muzeum...
    KZ

  15. #815

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Dzieki, Panowie.

    Czyli jesli sie podchodzi asekurancko (tak jak ja), to te miejsca o wiekszej wysokosci n.p.m. (jak Glacier NP, Crater Lake NP - a pewnie takze Lone Pine, CA, skąd mozna zobaczyc, oczywiscie przy dobrej pogodzie (w gorach to szczegolnie istotne zastrzezenie) Mt. Whitney, czyli najwyzszy szczyt w tzw. continental US), no wiec takie miejsca to pewnie jednak lepiej nie pozniej niz we wrzesniu. Ale Sequoia NP i ew. Kings Canyon NP, ew. Yosemite NP, mozna rozwazac. (Skadinad Sequoia to tam gdzie sa najwieksze drzewa - a Redwood to tam gdzie najwyzsze.) I tak w sumie nie bedzie czasu na takie solidne pozwiedzanie, powedrowanie. Ale zeby chociaz zobaczyc te najslynniejsze tam miejsca.

    Moze skoro sie juz by sie bylo w LA i Edwards, to po prostu pokrecic sie pare dni po poludniowej Kalifornii. (Np. Joshua Tree NP, jezioro Salton.)

    Co do Blue Angels - ciekawe czy oni sami dają zawsze w miarę jednakowy (w sensie atrakcyjnosci) pokaz, niezaleznie od miejsca (i "konkurencji" na danych pokazach). BTW, na tegoroczny Fleet Week Air Show zapowiedziany jest m.in. 777 UA (przedtem byl 747).

    A w samym San Francisco to Alcatraz jakos mniej, natomiast na pewno chcialbym *przejsc* Mostem Zlotych Wrot, no i pojechac tym co nazywamy tamtejszymi tramwajami. Ciekawe czy da sie takze *przejsc* przez Bay Bridge, nb. jedną z konstrukcji Rudolfa Modrzejewskiego.

    %%%%%

    Jest jeszcze pytanie o loty na oddzielnych biletach. (Powody cenowe, wiadomo - ale p. nizej.) Co mianowicie jesli nie uda sie nadac bagazu od razu do miejsca docelowego?

    1. Kiedy sie leci *do* Stanow, to i tak, wiadomo, w pierwszym porcie (tzn. wlotowym) trzeba odebrac bagaz, przejsc kontrole celna. Jesli bagaz byl nadany do miejsca docelowego, to wrzucamy go za stanowiskami celnikow na tasme i spokoj. Ale jesli nie byl - to czy *w strefie zastrzezonej* sa stanowiska transferowe, gdzie mozna by ten bagaz odprawic na kolejny odcinek (lub nawet kolejne odcinki), wrzucic na ww. tasme i spokoj? (Bo odprawe pasazerska pewnie mozna zalatwic przez Internet jeszcze przed wylotem w ogole.) Bo jesli takich stanowisk nie ma, to znaczy ze trzeba wyjsc do strefy ogolnodostepnej i - no wlasnie, potencjalnie dluuugo postac w kolejce do odprawy (bagazu)...

    2. A co przy *powrocie* ze Stanow? Jesli trasa jest XYZ-HUB (czyli odcinek krajowy) i HUB-EUR na oddzielnych biletach, i nie uda sie nadac bagazu od razu do EUR, to czy sa stanowiska transferowe *w strefie zastrzezonej* (i potencjalnie mniejsza kolejka do nich niz do stanowisk w strefie ogolnodostepnej)?

    Pewnie odpowiedzi na 1--2 zalezą od tego, gdzie jest HUB. No to, powiedzmy, ORD? JFK? EWR?

    Swoją drogą, co do "powodow cenowych"... Przejrzalem kilka tras, i wychodzi na to, ze cwaniaki (w roznych liniach) teraz pokalkulowali ceny tak, ze taniej jest leciec na jednym bilecie EUR-HUB-CEL niz na oddzielnych EUR-HUB i HUB-CEL, i to zarowno gdy CEL jest ktoryms z mniejszych lotnisk (np. MFR czy RAP czy STL; albo np. FAT, skoro mowimy o Sequoia NP), jak i ktoryms z glownych (powiedzmy EUR-ORD-LAX; zeby choc troche skrocic bezposredni lot przez Ocean). Moze w tym drugim przypadku roznice robią takze jakies podatki i oplaty danego lotniska?

    Chyba w ogole skonczylo sie "bardzo tanie latanie" po Stanach, takze WN czy B6. Pare lat temu bileciki zaczynaly sie od ok. 100 dolarow, teraz od ok. 150 dolarow. (Dodatkowa kwestia ze wtedy dolar to byly bardziej 3 zlote, teraz bardziej 4 zlote. Czyli bilecik z 300 zl skoczyl na 600 zl. Chociaz mozna trafic za np. ok. 540 zl, takze u legacy carriers.)

    PS. Skad na powyzszej liscie STL? Zeby zobaczyc jeden z geograficznych "landmarkow" (a dokladniej: miejsc o ktorych uczymy sie na geografii), czyli ujscie Missouri do Mississippi. A skoro juz tam, to doslownie kawalek dalej jest Alton, IL, czyli miejsce gdzie urodzil sie najwyzszy czlowiek w historii, Robert P. Wadlow. Jest tam jego pomnik w naturalnej wielkosci - mozna sie dobitnie przekonac, jak byl wysoki (2,72m)! Z kolei na poludnie jest ujscie rzeki Ohio do Mississippi - moze nie tak "landmarkowe", ale rzeka Ohio to tez jedna z najwiekszych.

    PS2. Gdyby poprzestac na samym szeroko rozumianym LA (i San Francisco), to pewnie mozna by nie wypozyczac samochodu. Ale juz do Edwards pewnie by sie bylo ciezko dostac. W inne miejsca (np. Sequoia NP) - moze sa jakies wycieczki zorganizowane z LA? No ale pewnie bez samochodu sie jednak nie obejdzie. Wiec trzeba jeszcze posprawdzac, skad najlepiej (czyt. najtaniej) go wypozyczyc (LAX, a moze inne miejsce), no i ile sobie zyczą dodatkowo za mozliwosc zwrocenia go w innym miejscu niz miejsce wypozyczenia.

    Ech, ilez to zmiennych trzeba uwzgledniac...

  16. #816

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Nigdzie nie widziałem w USA stanowisk do odprawy bagażu w, jak to napisałeś "strefie zastrzeżonej" a poza Miami, Dallas, Atlantą, Detroit i Minneapolis zaliczyłem wszystkie duże lotniska USA. Jeżeli leczisz na dwóch biletach to i tak często musisz wyjść, bo trzeba zmienić terminal przez land side (np. LAX, czy JFK) z tym, że jak się spodziewasz, często musisz się liczyć z kolejką do nadania bagażu. O ile SF można zwiedzać korzystając z komunikacji miejskiej to LA moim zdaniem się do tego nie nadaje. Pożyczenie samochodu w USA to nie jest duży wydatek, więc polecam taką formę poruszania się szczególnie po zachodzie USA.

  17. #817
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    BA ma w zasadzie jeden i ten sam routine w wersjach plaskiej, wysokiej i posredniej - zaleznie od miejsca niektore rzeczy beda lub nie beda (sneak pass na przyklad) ale generalnie jedno i to samo.
    Czterosilnik likes this.
    KZ

  18. #818

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Czyli jesli sie podchodzi asekurancko (tak jak ja), to te miejsca o wiekszej wysokosci n.p.m. (jak Glacier NP, Crater Lake NP - a pewnie takze Lone Pine, CA, skąd mozna zobaczyc, oczywiscie przy dobrej pogodzie (w gorach to szczegolnie istotne zastrzezenie) Mt. Whitney, czyli najwyzszy szczyt w tzw. continental US), no wiec takie miejsca to pewnie jednak lepiej nie pozniej niz we wrzesniu. Ale Sequoia NP i ew. Kings Canyon NP, ew. Yosemite NP, mozna rozwazac. (Skadinad Sequoia to tam gdzie sa najwieksze drzewa - a Redwood to tam gdzie najwyzsze.) I tak w sumie nie bedzie czasu na takie solidne pozwiedzanie, powedrowanie. Ale zeby chociaz zobaczyc te najslynniejsze tam miejsca.
    Dwa lata temu byłem w okolicy do końca września i w zasadzie było spoko i ciepło, oczywiście głębiej w ląd nawet bardzo ciepło. Jedynie SF oczywiście chłodne i Yosemite, ale tam nocowaliśmy w namiocie i w nocy temperatura spadała do 4-6 stopni. Jak pewnie wiesz, jest tam mikroklimat więc trzeba to brać pod uwagę. W ciągu dnia oczywiście normalnie ciepło.
    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No ale pewnie bez samochodu sie jednak nie obejdzie. Wiec trzeba jeszcze posprawdzac, skad najlepiej (czyt. najtaniej) go wypozyczyc (LAX, a moze inne miejsce), no i ile sobie zyczą dodatkowo za mozliwosc zwrocenia go w innym miejscu niz miejsce wypozyczenia.
    Wszystko można obczaić on-line, ja też szukam najtańszego i w sumie zawsze brałem z Avis/Budget. Ceny dobre, na auta nie narzekałem, a jak miałem uszkodzenie czy oponę do wymiany, to bez problemu wszystko ogarnięte. Polecam


  19. #819

    Dołączył
    Jul 2014

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że na lotniskach USA karuzela z bagażem i cło oznacza wyjście poza strefę bezpieczną i konieczność ponownego przejścia kontroli także na jednym bilecie. Z tego powodu gdy dostaniesz czas na przesiadkę 1.5h a nawet 2h to bywa nerwowo (kolejka imigration, taśma z bagażem, cło, kolejka security). Loty krajowe to osobny terminal albo wydzielona część terminala i atmosfera trochę jak na bardziej luksusowym dworcu PKS. <br>Z tego powodu wolę lot do docelowego lotniska najczęściej tak Polska-HUB(MUC, FRA, CPH) - SF(albo inne miasto).<br>Wolałem nawet jazdę 1.5h po przylocie do SF zamiast 30 min jazdy po przylocie do Sacramento ale z przesiadką w Dalllas.<br>Przy różnych biletach tracisz dodatkowo czas na odprawę bagażu.<br>Tu pytanie czy lepiej jeden długi lot i mniej stresu w kolejkach czy też ewentualna tańsza wersja ale wtedy radze dać sobie ponad 2h na przesiadkę.<br><br>Co do Złotych Wrót to przejazd od SF na północ jest bezpłatny a powrotny jest płatny. Od strony SF pod rampą wjazdową (łącznik lądu z pierwszym pylonem) jest fort pod opieką jakiejś instytucji (rządu, stanu, miasta, wojska?) i ma darmowe zwiedzanie. Ten fort jest chyba z XVIII/XIXw.<br>Po drugiej stronie też kiedyś był a trzeci na Alcatraz i tak broniły wejścia do zatoki.<br>Po stronie północnej zaraz za mostem jest duży parking z widokiem na zatokę i SF. Z tego miejsca można wejść na most i przespacerować się do SF. Można oczywiście od strony SF ale trzeba sobie poszukać miejsca do parkowania. Chodnik spacerowy jest od strony zatoki, od oceany jest ścieżka rowerowa. Chodnik w zasadzie jest dostępny w dzień ale wydaje mi się, ze przez rodzaj domofonu można było poprosić o otwarcie bramki nocą, Jest też domofon w stylu "jeśli chcesz skoczyć to porozmawiaj z nami"&nbsp;<br>Z parkingu na pn. można dojść do ruin/pozostałości nowszego fortu - przełom XiX/XXw - betonowe podstawy nowożytnych dział - trzeba się trochę namęczyć pod gorę ale widok jest ładny na most, SF i ocean - jesteśmy powyżej mostu ale poniżej górnych końców pylonów.<br><br>Tramwaje - w weekend zawsze była kolejka - stacja końcowa/początkowa przy pirsach. Teoretycznie jest to normalny środek transportu i można wsiadać/wysiadać na przystankach po drodze ale zawsze wisiały "winogronka" i nie ryzykowałem. Tak więc widziałem ale nie jechałem.&nbsp;<br><br>Co do drzew to sprytnie podzielili rekordy między trzy NP - Sequoia ma największe drzewo liczone jako największa odętość i masa (gen Sherman) a gdzieś indziej jest najwyższy redwood i najstarsze drzewo (chyba też redwood). Tą informacje czytałem w Sequoia więc pewno na ich stronie też gdzieś jest aby sprawdzić pozostałe lokalizacje.&nbsp;<br><br><br>

  20. #820
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak w tej chwili wyglądają procedury wjazdowe po wprowadzeniu ruchu bezwizowego. Czy mając wizę muszę się gdzieś dodatkowo rejestrować (ESTA?) czy po staremu, podchodzę do stanowiska odprawy i tyle?
    no risk, no fun ;D


Strona 41 z 42 PierwszyPierwszy ... 31 39 40 41 42 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-05-2017, 18:59
  2. 26-04-2014, 00:09
  3. 18-09-2013, 09:34
  4. 20-07-2013, 17:00
  5. 06-09-2012, 00:57
  6. 30-08-2012, 21:46
  7. 01-08-2012, 09:24
  8. 02-06-2012, 20:20
  9. 22-03-2012, 07:43
  10. 12-01-2012, 23:28
  11. 12-01-2012, 21:57
  12. 03-12-2011, 23:32
  13. 03-12-2011, 23:26
  14. 03-12-2011, 16:39

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •