Ilość rzędow foteli w różnych liniach
Przegladalem wlasnie schematy miejsc w samolotach, i nie umiem sobie wytlumaczyc takiej sprawy: W 388 SQ na glownym pokladzie jest mniej-wiecej 30 rzedow foteli w klasie ekonomicznej. W 388 AF na glownym pokladzie jest mniej wiecej 40 (czyli o 10 wiecej; hmm, niektorych numerow rzedow brakuje, ale na pewno jest ze 6 rzedow wiecej niz w SQ) rzedow foteli w klasie ekonomicznej (przynajmniej na schemacie sprzed wprowadzenia klasy Y+; zreszta nie wiem, na ktorym pokladzie AF ją umiescil). W obu konfiguracjach klasa Y zaczyna sie, wg tych schematow, mniej-wiecej przy krawedzi natarcia skrzydla. W obu konfiguracjach seat pitch (czyli, jak rozumiem, odstep np. od oparcia do oparcia, jakby "dlugosc wektora translacji") jest podany jako 32 cale. Skad wiec sie bierze taka roznica w ilosci rzedow foteli?
PS. Moze mozna ten wpis przeniesc do watku "Gdzie siadac?".