Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie Gdy linia nie zwraca pieniędzy za anulowany bilet - Cubana


    Polecamy

    Mam taki problem; zamawiałem bilet na Cubana.cu i podczas kupowania pojawił się błąd, nie przyszedł żaden email z potwierdzeniem więc pomyślałem, że nie kupiłem go więc zamówiłem na innej stronie, potem się okazało, że jednak kupiłem tak więc miałem dwa bilety na jeden lot. Skontaktowałem się z Cubana wyjaśniłem sprawę i mi odpisali, że rzeczywiście pojawił się błąd i że rezerwacja u nich zostanie anulowana, a ta kupiona w agencji będzie właściwa oraz, że pieniądze zostaną zwrócone na kartę następnego dnia - było to 23 kwietnia, od tamtej pory pieniądze jeszcze się nie pojawiły a linia nie odpowiada w ogóle na maile. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez xpabloxx1 Zobacz posta
    Mam taki problem; zamawiałem bilet na Cubana.cu i podczas kupowania pojawił się błąd, nie przyszedł żaden email z potwierdzeniem więc pomyślałem, że nie kupiłem go więc zamówiłem na innej stronie, potem się okazało, że jednak kupiłem tak więc miałem dwa bilety na jeden lot. Skontaktowałem się z Cubana wyjaśniłem sprawę i mi odpisali, że rzeczywiście pojawił się błąd i że rezerwacja u nich zostanie anulowana, a ta kupiona w agencji będzie właściwa oraz, że pieniądze zostaną zwrócone na kartę następnego dnia - było to 23 kwietnia, od tamtej pory pieniądze jeszcze się nie pojawiły a linia nie odpowiada w ogóle na maile. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Minął ledwie tydzień, trybiki w tej kwestii są wyjątkowo wolne raczej - zwrot na kartę może potrwać spokojnie z dwa tygodnie.

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    no ale jeśli mówią, że na następny dzień, poza tym w ogóle nie odpisują na maile :/

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Minął ledwie tydzień, trybiki w tej kwestii są wyjątkowo wolne raczej - zwrot na kartę może potrwać spokojnie z dwa tygodnie.
    Niekoniecznie tak musi być - miałem podobną sytuacje z TAM Mercosur. Po telefonie do linii środki zostały odblokowane w ciągu kilku minut.

  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez xpabloxx1 Zobacz posta
    no ale jeśli mówią, że na następny dzień, poza tym w ogóle nie odpisują na maile :/
    Jeśli mówią, to "mówią" i tyle.

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Niekoniecznie tak musi być - miałem podobną sytuacje z TAM Mercosur. Po telefonie do linii środki zostały odblokowane w ciągu kilku minut.
    Jedno nie wynika z drugiego. Jak blokada wygasała akurat to telefon za bardzo nie miał do rzeczy. A wpływ infolinii na system księgowy wystawcy karty jest raczej mocno ograniczony.

  6. #6
    Awatar bukow

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Rotterdam

    Domyślnie

    Bedzie dobrze, ja czekałem 3 miesiace na zwrot od Kingfishera. Jak nie zwrócą kasy za tydzień, dwa to dzwoń znowu, a jak nie to chargeback.

  7. #7
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Zwrot na kartę trwa 7-14 dni roboczych. Mój zwrot Czech Airlines z zeszłego miesiąca trwał 10 dni, na rachunku karty widzę że zainicjowali go 19 kwietnia a u mnie środki pojawiły się 29 kwietnia. Więc trochę cierpliwości

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    cierpliwość.....

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Kasa na szczęście doszła! Pierwszy raz miałem taką sytuację więc nie wiedziałem ile to schodzi. Dzięki za odp.!

  10. #10
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    To fajnie, ze kasunia doszla. Ja kiedys czekalem na moje €€€ prawie dwa miesiace! I to od tzw. "renomowanej" linii.

  11. #11
    Awatar agentF

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Mój kolega miał ostatnio taką przygodę z chilijskim LAN jak kupował bilet na stronie LANu były błedy i zamiast tysiąca złótych pobrąło mu podwójnie - dwa tysiące. Dzwonił do LAN Germany ja dzwoniłem dio LAN w Wawie, zawiadomił swój bank o chargeback bo LAN się ociągał i w końcu wyszło tak że bank mu zwrócił tysiąc a potem dostał przelew od LAN na tysiac i leciał z darmo )) Morał: Warto walczyć do końca o swoje!!!

  12. #12
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez agentF Zobacz posta
    w końcu wyszło tak że bank mu zwrócił tysiąc a potem dostał przelew od LAN na tysiac i leciał z darmo
    To już tak do końca uczciwe nie jest.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    agentF - zeby nie okazało sie przy odprawie ze ma nieoplaconą rezerwacje, walczyc trzeba ale nie w taki sposób.

  14. #14

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie


    Polecamy

    hehe dobre. Pewnie przecież nie można im odpuścić.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •