Tu masz regiony:
Regions : Delta Air Lines
Ceny minimalne wygooglujesz, Delta je schowała.
Z Polskich opcji za bardzo nie ma jak 400 mil nastukać poza lataniem, inaczej to np z programu hotelowego, karty kredytowej czy portalu zakupowego wrzucić.
Kupic? Mozesz kupic 2000 Delta Pesos za $70. Niestety nie sprzedaja mniej niz 2K.
Jezeli mile potrzebujesz na teraz to tylko kupno, jezeli mozesz poczekac z miesiac czy dwa to zapisz sie na e-miles czy inne pierdulkowe programy gdzie za zapisanie sie dostaniesz 500 mil na start.
Tu masz regiony:
Regions : Delta Air Lines
Ceny minimalne wygooglujesz, Delta je schowała.
Z Polskich opcji za bardzo nie ma jak 400 mil nastukać poza lataniem, inaczej to np z programu hotelowego, karty kredytowej czy portalu zakupowego wrzucić.
np citi priority z handlowego pozwala przelać mile na program delty. fakt, że przelicznik jest słaby i potrzeba 15000 PLN wydać by dostać 1500 mil delty
swoją drogą dzięki za odgrzebanie wątku bo już zapomniałem, że mam tam 12500 mil![]()
Coś jest nie tak z tymi regionami, bo nijak się mają do liczby mil, jakie wyskakują mi przy różnych kombinacjach.
Co do City priority - nie założę nowej karty tylko dla tych 400 mil.
Próbowaliście kiedyś naliczyć zaległe mile za przelot w SkyTeam? Mam z tym problem, przy lotach z Aeroflot.
Online się nie da, w ogóle nie znajduje biletów lub rezerwacji, ale to mnie specjalnie nie dziwi.
Napisałem request w formularzu, nie dało się załączyć 2 plików więc dostali tylko dane w PDF.
Odpisali, że chcą kopię kart pokładowych i biletu, podali adres mailowy gdzie to wysłać (skoro nie da się wszystkie razem na ich stronie).
Rozumiem. Wysłałem.
Teraz dostałem informacje, że mam im wysłać POTWIERDZONE (submit) skany kart pokładowych i e-ticketa lub uwaga .. oficjalny list od linii w wersji papierowej potwierdzający odbycie przelotów.
Nie wiem czy tam cywilizacja jeszcze nie dotarła, ale teraz dziecko wie, że e-ticket z założenia nie jest papierowy. Wkurzyłem się i zacytowałem im ich wcześniejszy mail z zapytaniem z czego wynika zmiana podejścia i o jakie potwierdzenie im teraz chodzi. Napisałem, że żadnego listu od linii nie dostaną, bo mamy XXI więk, a Aeroflot jest ich oficjalnym partnerem w SkyTeam.
Z takimi problemami z naliczeniem mil jeszcze się nie spotkałem, a chodzi o jakieś marne 384mile!
Jak z nimi rozmawiać ?
Tracą więcej czasu na użeranie się z pasażerem, niż wydanie 384 mil by ich kosztowało... ot logika.
Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL
![]()
Ja wysyłam na smassist.delta@delta.com skany boarding pass.
Zdarzało się że mile były po kilku godzinach na koncie, najpóźniej miałem następnego dnia.
Na ten sam adres wysyłałem. Pomimo przesłania skanów oraz PDF z pełnymi danymi (nr rezerwacji, biletów, taryfy) mil nie ma.
Być może istotne jest to, że loty Aeroflotem i płaczą, bo być może nie mają dostępu do ich systemu rezerwacji.
Ale czy to powinien być mój problem i to ja mam teraz prosić aeroflot o pisemne potwierdzenie? Nikt im nie kazał być w sojuszu i wpisywać Aeroflot jako partnera.
Kilka lat temu na pewno nie sprawdzali w systemach innych linii, bo jak na boardingu był Y, a leciałem w jakiejś taniej klasie to liczyli mile i bonusy jak za Y
Spróbuj wysłać fax na 001-404-773-1945
Ja w treści piszę prośbę od dodanie mil do konta nr plus datę lotu, numer biletu i trasę, aby nie musieli za dużo szukać. Do tego oczywiście boardning.
Z Deltą nie miałem nawet problemów jak zmienili mi rezerwację na inne linie z poza aliansu (AA/UA/LH/LO). Prosiłem wtedy o zaliczanie mil z oryginalnego biletu i liczyliOczywiście za loty UA/LH/LO dodatkowo zbierałem mile w M&M
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale w Delcie mam kartę statusową.
W końcu z nieukrywaną łaską naliczyli mi te mile. Tłumaczyli się tym, że nie dostali kopii biletu, czyli inna przyczyna niż w poprzednim mailu, gdy bilet był, a nie podobały się karty pokładowe. Żeby było śmieszniej ilość mil naliczyli według prawidłowej taryfy, a na kartach pokładowych było po prostu Y, więc bilet musieli widzieć.
Podejście do klienta na najwyższym poziomie. Jeszcze takiego bałaganu i arogancji w korespondencji nie widziałem.
Trochę przy okazji zauważyłem, że Agoda i jej PointsMax pozwala na naliczanie mil w Skymiles - temat brakujących mil mam już załatwiony. Swoją drogą polecam teraz Agodę, bo w każdym wypadku wysakiwały mi na niej znacznie lepsze oferty, niż na innych portalach (pewnie mają jakąś kampanię niższych cen), więc nie ma tutaj efektu rocketmiles czy kaligo, gdzie rzadko kiedy ceny są podobne do "zwykłych" pośredników (ale i mil więcej, po Agoda zazwyczaj daje symboliczne mile +- 1mila za 1$ - w avios już 2 mile / 1$).
Jakby kogoś interesowało - mile można też nastukać przez airbnb i chyba do końca kwietnia jest promo - 3 mile za 1$ + dla nowych rejestracji airbnb 2000mil na start)
Czeka mnie lot z familią do Japonii wyjątkowo w KLM (wyjątkowo, bo ze względu na obowiązującą kwarantannę musiał być lot bezpośrednio na KIX). Taryfa X i L. W czym najlepiej zbierać mile, skoro to są i tak ochłapy rzędu 3000mil na osobę? W zasadzie na szybko spojrzałem, to Flying Blue i Skymiles dają mi mile. Niestety nie da Korean, w którym mam family pooling. Skłaniam się do Skymiles, bo tutaj przynajmniej mile nie tracą ważności i może za 10 lat znowu coś dozbieram i tak się dozbiera do jakiejś krajówki. Kojarzycie jeszcze jakieś inne opcje, które mogłby się sprawdzić? Najlepiej z możliwością dzielenia mil z rodziną / małe opłaty na loty wewnętrzne w Jpn (czyli też najlepiej z możliwością wykorzystania na loty ANA lub JAL, ewentualnie jakiś Jetstar?). Szkoda, że JMB nie pozwala zbierać na KLM - co dziwne. bo na Air France można.
Zakładki