to samo dostępne jest w wersji polskiej: 10 rzeczy, ktĂłre najbardziej denerwujÄ stewardessy | NaTemat.pl
coz...lapie się na idealnego pasazera
Zapytano ponad 700 osób z załóg pokładowych o pasażera idealnego w locie międzynarodowym.
Oto jego profil: mężczyzna po trzydziestce podróżujący samotnie, raczej dla przyjemności niż w interesach, najlepiej w Y.
Spośród wszystkich Brytyjczyków (właśnie Brytyjczycy najbardziej interesowali przeprowadzających badanie) nawyżej oceniani byli Anglicy.
Poproszono też CC o wymienianie najbardziej irytujących zachowań pasażerów:
Badacze zauważyli, że dopóki opłaty za dodatkowe kilogramy bagażu głównego będą tak wysokie, nie ma szans na to, aby pasażerowie zaprzestali prób upychania całego swojego dobytku w podręcznym.
1. Pstrykanie palcami w celu przywołania F/A 26% 2. Przedwczesne opuszczanie miejsc po wylądowaniu 13% 3. Wpychanie zbyt wielu betów do schowka sufitowego 11% 4. Narzekanie na niewystarczającą ilość miejsca w schowku 10% 5. Rozmowy podczas safety demo 9% 6. Żądanie dodatkowych koców/poduszek 8% 7. Traktowanie kieszeni w oparciach jak śmietniczek 7% 8. Żądanie innego posiłku (zapewne spoza karty) 6% 9. Dzwonienie po F/A, żeby skarżyć się na temperaturę 6% 10. Domaganie się drinków konkretnej marki 4%
Single male 30-something? You
For every solution there is a problem.
to samo dostępne jest w wersji polskiej: 10 rzeczy, ktĂłre najbardziej denerwujÄ stewardessy | NaTemat.pl
coz...lapie się na idealnego pasazera
Jakaś mocno łagodna ta lista. Jestem przekonany, że jest mnóstwo bardziej uciążliwych, nieprzyjemnych a wręcz obrzydliwych zachowań paxów
Jaśnie Paniom i Panom w dupach się poprzewracało najwidoczniej. Na szczęście linie w czasach kryzysu tną koszty i wyrzucają ludzi na potęgę - więc co najmniej część Wielmożnych Państwa zostanie zwolniona z obowiązku należytego wykonywania swojej pracy. Z drugiej strony dla wielu pewnie okaże się, że jedyna linia z którą zawodowo będą mogli mieć cokolwiek wspólnego to linia produkcyjna, ew. linia kas w supermarkecie. Wtedy pewnie zatęsknią za tymi wszystkimi irytującymi pasażerami, który mieli czelność np. poprosić o dodatkowy koc w czasie lotu.
generalnie nie łapiesz... Proszenie o koc nie jest samym w sobie problemem dla praktycznie żadnego CC, jednak nawet nie zdajesz sobie sprawy w jak chamski sposób potrafi się to czasami odbyć... każdy kto miał jakiekolwiek doświadczenie w swojej pracy z ludźmi w usługach może zaświadczyć jak nieuprzejmi potrafią być ludzie... Zwróć uwagę jak kiedyś polecisz, co drugi pasażer nie odpowiada na "dzień dobry" przy boardingu, mówi tylko "Rzeczpospolitą, Wyborczą!", podczas serwisu machnie na Ciebie tylko ręką, jakby odpędzał muchę... okej... można i tak... pretensja o miejsce w półce?? najczęściej w formie "proszę coś z tym zrobić! to skandal, tu nie ma miejsca!"... (co z tego że jest komplet a każdy z pasażerów przemycił 3 sztuki podręcznego+płaszcz + zakupy na wolnocłowym... Stewardessa (co z tego że ma jeden kręgosłup) powinna sama najlepiej dźwigać bagaże paxów i upychać je w półkach... tego oczekują niektórzy, dzwonienie co chwila dzwonkami?? poleć sama na rejsie nocnym jako pasażer i niech co 3 minuty wybudza Cię dźwięk przez kabinę... temperatura? jak miłe i chyba naturalne jest usłyszeć "tu jest bardzo gorąco, czy da się coś zrobić z ogrzewaniem??", niestety w realu częściej jest krzyk "chcecie nas tu ugotować?!!".... Pasażerowie brytyjscy, zgadzam się w pełni, pełna klasa i kultura... piszę to w obronie wielu profesjonalnych CC, dla których tekst o "poprzewracaniu się w dupach" jest z lekka krzywdzący... Naprawdę wystarczy być uprzejmym
Zakładki