Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. #1
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Uszkodzony bagaż (AirBerlin)


    Polecamy

    Cześć.
    Leciałam AirBerlin z Oslo Gardermoen do Krakowa przez Berlin Tegel.
    Niestety, w luku zniszczyli mi bardzo poważnie transporter dla zwierzaka (bez zwierzaka, ten był ze mną w kabinie w torbie).
    Jak powinnam napisac reklamację? Zniszczenie tego pudełka kosztuje mnie teraz kupę nerwów i straconego czasu, bo nie mogę kota nigdzie zawieźć, a kupno drugiego takiego modelu graniczy z cudem

  2. #2

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    A zgłosiłaś to od razu na lotnisku?

  3. #3
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Tak, mam dokument wystawiony na lotnisku Kraków

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Normalnie napisz na adres (mailowy) linii, pewnie będą chcieli zająć się albo naprawą, albo odkupią.

  5. #5
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Napisałam zgrabną reklamację, jutro wyślę ją do nich. Tylko napiszę chyba maila, czy wolą fax, czy normalnie

  6. #6

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Tutaj masz formularz na stronie airberlin w sprawie uszkodzonego bagażu
    https://www.airberlin.com/pl-PL/site...eff=2&fo_id=19

  7. #7
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    a nie masz tam podanego przypadkiem na tym damage report numer do firmy ktory Ci to zrobi? Typu Dolfi 1920




    Networking the world.

  8. #8
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Teraz nie sprawdzę, papiery wysłałam już pocztą...
    Na formularz podany na stronie nikt mi nie odpowiedział.

  9. #9
    Awatar pablitoo

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    W poniedziałek leciałem z nimi na kilku odcinkach i w Krakowie okazało się, że bagaż nie doleciał. Sprawa zgłoszona, dzisiaj po północy bagaż przywieziony do domu przez kuriera. Wszystko cacy, aż do rana kiedy zacząłem się rozpakowywać okazało się, że moja walizka jest dość mocno uszkodzona przy przy wysuwanym uchwycie. Wieczorem nie zauważyłem, bo na ulicy ciemno, a waliza była dość wypchana i po prostu było to skutecznie zamaskowane. Myślicie, że mogę to zgłaszać, czy raczej już po ptakach? Pozdrawiam

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Po herbacie. Musisz zgłosić albo przy odbiorze bagażu, albo w obecności kuriera w przypadku IRR.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11
    fly
    fly jest nieaktywny
    Awatar fly

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Zgłosić zawsze można. Podobno w BA są 2 tygodnie na zgłoszenie reklamacji od daty dostarczenia bagażu przez kuriera. W AirBerlin może być inaczej.

  12. #12
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Ja też uważam, że mimo faktu nie zauważenia tego, powinieneś to zgłosić.




    Networking the world.

  13. #13
    Awatar pablitoo

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    dzięki za rady reklamacja wysłana, zobaczymy co z tego wyjdzie.

  14. #14
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jak mogę sie inaczej skontaktować z AirBerlin, niż mailem? Na maile nie odpisują, nie znam niemieckiego żeby zadzwonić...

  15. #15
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Odpisali mi, że oddadzą mi 26 euro.. mam się śmiać, czy płakać? Uziemili mnie na długi czas, transportera w PL już nie kupię. Kosmos jakiś

  16. #16
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wistra Zobacz posta
    Odpisali mi, że oddadzą mi 26 euro.. mam się śmiać, czy płakać? Uziemili mnie na długi czas, transportera w PL już nie kupię. Kosmos jakiś
    Czasem pomaga rachunek za naprawę.
    Moje walizki niszczy lub gubi zwykle Lufthansa a ostatnio Swiss.
    Ale jeszcze nigdy nie miałem problemów z reklamacją.
    Główny minus, to czas, bo takie coś trwa nawet miesiąc.
    Ale mailem bym czegoś takiego nie załatwiał.

    Jeśli Ci chcą oddać 26 Euro, to powinnaś im wysłać rachunek (ew. kosztorys) naprawy.
    Jeśli nie da się naprawić, to niech to potwierdzi jakiś specjalista od bagażu.
    Wtedy mogłabyś podać im cenę zakupu bagażu. Oczywiście idealnie byłoby mieć rachunek...

    Poza tym - powinni znać angielski.

    pozdrawiam
    pozdrawiam

    jtf2



  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wistra Zobacz posta
    Odpisali mi, że oddadzą mi 26 euro.. mam się śmiać, czy płakać? Uziemili mnie na długi czas, transportera w PL już nie kupię. Kosmos jakiś
    Odbić piłeczkę.

  18. #18
    Awatar wistra

    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Bagaż, który uszkodzili, to transporter dla zwierząt.
    Bardzo dobrej, drogiej, włoskiej marki. Miałam go prawie 2 lata, przeszedł DUŻO i NIC mu się nie działo.
    Aż trafił do luku AirBerlin.

    W reklamacji napisałam, że mam hodowlę kotów i że ten transporter jest mi potrzebny do jeżdżenia z nimi na wystawy, ponieważ na wystawie koty zdobywają licencję i tylko potem legalnie mogę mieć i sprzedać kocięta.
    Napisałam, że nie chodzi o koszt transportera sam w sobie, ale o wszystkie opóźnienia, problemy jakie przy tym mam.

    Oni policzyli (bo wysłałam im rachunek ze sklepu zoo, gdzie kupiłam box), że oddadzą mi 30% jego wartości, bo miał już 1,5 roku....

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Za "utracone" korzyści to raczej nigdy odszkodowania nie dostaniesz od linii. Takie rzeczy się zdarzają, czy chcesz tego czy nie, więc przy faktycznie niedużym mimo wszystko koszcie, może lepiej wyciągnąć wnioski na przyszłość po prostu i zaopatrzyć się z zapas?

  20. #20
    uKL
    uKL jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Za "utracone" korzyści to raczej nigdy odszkodowania nie dostaniesz od linii. Takie rzeczy się zdarzają, czy chcesz tego czy nie, więc przy faktycznie niedużym mimo wszystko koszcie, może lepiej wyciągnąć wnioski na przyszłość po prostu i zaopatrzyć się z zapas?
    Na logikę może i tak ale czy linie lotnicze dla każdego rejsu trzymają zapasowy samolot i załogę? Tak w razie czego? Skoro płacisz za przewóz to liczysz, że zgodnie z umową będzie on przeprowadzony w sposób bezpieczny, też dla Twojego bagażu.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •