Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28
Like Tree8Likes

Wątek: LOT: problem z Helsinkami.

  1. #21

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie dyskutuj z call center, oni nic nie mogą, mam wrażenie ze teraz to jakaś zewnętrzna firma im prowadzi bo uprawnienia i wiadomości maja zerowe, po moich problemach z TXL, pojechałem na lotnisko i miła pani załatwiła w 5 minut, i okazało sie że mozna.

    I absolutnie nie zgadzaj sie na zwrot pieniędzy, zakup biletu to zawarcie swojego rodzaju umowy i na każdą zmianę musisz wyrazić zgodę, bez tego nic nie mogą zrobić

  2. #22
    Awatar jamesp

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Wroclaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kamyk Zobacz posta
    Nie dyskutuj z call center, oni nic nie mogą, mam wrażenie ze teraz to jakaś zewnętrzna firma im prowadzi bo uprawnienia i wiadomości maja zerowe, po moich problemach z TXL, pojechałem na lotnisko i miła pani załatwiła w 5 minut, i okazało sie że mozna.
    To jest zewnętrzna firma o czym ostatnio powiedzieli mi pracownicy LOT z biura na lotnisku WRO(przy okazji narzekając pod nosem na nich) i rok temu to ja poinformowałem Callcenter że od pon do czw KRK-CDG nie będzie wykonywane I tu pojawia się pytanie czy ta oszczędnośc jest warta utraty wizerunku? Bo firma która bardzo podkreśla doskonałość w relacjach z pasażerem nie powinna sobie pozwolić na coś takiego.
    Jeszcze ani razu moja rozmowa z Callcenter nie była ani miła ani profesjonalna. Mam wrażenie, że ich cel to "wytrolowanie" pasażera jak bardzo się da tak, żeby dla nich było dobrze, także nie przewiduje sukcesów.

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jamesp@ Kiedy miałeś lecieć do Helsinek i w jakiej taryfie miałeś bilet?

    Ja dziś byłem ws. listopadowych Helsinek na Lotnisku Chopina (7-10.11) i pani kasjerka przejrzawszy moją rezerwację powiedziała mi, że nadal czekają na procedury ws. przebukowań.

  4. #24
    Awatar jamesp

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Wroclaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jamesp@ Kiedy miałeś lecieć do Helsinek i w jakiej taryfie miałeś bilet?
    8-11.11 taryfa T




    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ja dziś byłem ws. listopadowych Helsinek na Lotnisku Chopina (7-10.11) i pani kasjerka przejrzawszy moją rezerwację powiedziała mi, że nadal czekają na procedury ws. przebukowań.
    Dokładnie to samo usłyszałem w Callcenter

  5. #25

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W Biurze LOTu na Okęciu i w Marriott powiedzieli mi to samo co na callcenter. Fuksiarz...

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Biuro we Wrocławiu rządzi Dzięki za kontakt

  7. #27
    Awatar jamesp

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Wroclaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Biuro we Wrocławiu rządzi Dzięki za kontakt
    Coś pomogli?

  8. #28
    Awatar jamesp

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Wroclaw, Poland, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Przebieg zdarzeń z callcenter:

    Dostałem 2(!) godziny wylotu które są za wcześnie żebym zdążył dojechać do Warszawy. Wszyscy są absolutnie głusi na argument, że bilet kupowałem na 17 a propnuje mi się 10:40. Czy tylko ja uważam to za szczyt absurdu biorąc pod uwagę, że jest połączenie po 17, Lufthansą? Panie nie mogą rezerwować na nie pasażerów z Helsinek bo nie. O Wro czy innych liniach niż Lufa(nawet SAS) nie ma żadnej dyskusji. To już nawet śmieszne nie jest.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •