Korean via PRG na A332? Na trasie lata samolot z już odświeżoną economy
http://www.koreanair.com/local/eu/gd...if_cs_ec.jsp#1
Witajcie,
Która linia oferuje najlepszy economic do Seulu?
Wiem że jest to zależne co akurat danego dnia poleci.
Ale daty ktore mnie interesują, to wylot z WAW 17 marca a powrót z stamtąd 21 marca.
Np. THY w tych datach ma wpisany A340-300, zresztą LH też ma wpisany A340-300, patrząc na linie ze Stara.
Nie wiem jak Asiana?
Korean via PRG na A332? Na trasie lata samolot z już odświeżoną economy
http://www.koreanair.com/local/eu/gd...if_cs_ec.jsp#1
zobacz moją relację. Ja leciałem LOTem do PEK a stamtąd Asianą do GMP (ale możesz też wybrać np Korean do ICN).
odcinek WAW-PEK jest opisany na Korea-Filipiny-Pekin, LIVE, czyli tym razem LOT nie zaoszczędzi na alkoholach ;)
a PEK-GMP tutaj : http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...tml#post970217
na odcinku PEK-GMP, mimo że lot trwał tylko ok 1.5 godz, jest ciepły posiłek i piwa do woli Więc jak na ekonomik to bardzo dobrze
Zaletą latania przez PEK jest możliwość zrobienia zakupów (np na powrocie), do 72 godz nie potrzeba wizy
Co to znaczy najlepszy? Musi być StarAlliance? Czy cena gra rolę (pewnie płaci firma i nie?)? Jak istotny jest czas podróży?
Jak dla mnie należy unikać LH - słabe fotele, jedzenie (na tej konkretnej trasie) słabe, z dotychczasowych styczności zawsze LF100%. Jeżeli miałbym sam płacić za bilet, wybrałbym SU (chyba, że musisz pić na pokładzie), bardzo przyzwoity produkt. Jeśli nie - albo kombinacja SU+KE (na bilecie SU, 2x przesiadka w SVO), bardzo przyzwoite połączenie z czasami 12:20 i 14:15, albo CSA z lotem 2x operowanym przez KE (czyli to, co proponuje Gabec), czasy 14:05 i 14:15.
W końcu by LUFA, ze względu na godziny lotów, w połowie marca, dopłaciłem po 60 EURO z MUN do Seoul i powrót do FRA, z powrotem ma być 748 za każdy odcinek aby mieć miejsce w EXIT ROW, chyba się za bardzo skoncrentowałem na godzinach i jak poczytałem więcej to jednak następnym będzie CSA.
Zakładki