Na pewno Qantas ma tylko 4? Airfleets twierdzi, że 12.
W sumie nie wiem, czy ta relacja sie zakwalifikuje jako "podroz lotnicza" ale powiedzmy, ze tak, bo raz, ze musialem przejechac kawalek drogi zeby tam dojechac a dwa temat lotniczy jest jaknajbardziej dotrzymany. W najgorszym wypadku zostanie usuniete.
Skoro wszelkie nowiny nt Qantasa sa u nas bardzo glosne ostatnio bo po raz pierwszy chyba w historii oglosil olbrzymie straty finansowe sam Qantas w ramach poprawiania swojego image wsrod biur podrozy zaprosili na wizyte zeby zobaczyc jak wyglada Qantas "od kuchni".
Latania nie bylo ale bylo "latanie po samolocie".
Ponizej zamieszcze wiec zdjecia zrobione w czasie tej wyprawy do bazy Qantasa w Sydney. Musze to podzeilic na kilka czesci bo jakos mnie wciaz wywala.
Hangary i maintenance center A380 mieszcza sie przy lotnisku w Sydney, w tzw Mascot Maintenance Base.
w hangarze zastajemy A380 - VH-OQE
w chwili obecnej Qantas ma ich cztery. Mialo byc o wiele wiecej ale niestety musieli zmniejszyc zamowienia.
zaczynamy od obejrzenia silnikow z bliska
cdn
ok, idziemy dalej ogladac tego A380
pora teraz na podwozie
mozemu tu z bliska zobacz ogrom opon i kol
opony sa przewidziane na nie wiecej niz 10 rotacji
a tu na tym zdjeciu czlowiek sie czuje jak na starwars
cdn
masz racje, sorry, nie wiem skad mi sie to 4 wzielo
ale wiem, ze musieli zrezygnowac z duzego zamowienia
Ok,
idziemy dalej
tu jeszcze mamy przednie kola
wglad do srodka jednego z baggage holds ( jak to jest po polsku?)
wchodzimy teraz do srodka - najpierw na gorne pietro
pierwsza jest oczywiscie 1sza klasa
osobiscie niie lubie tych qantasowych kolorow ale nie ma co narzekac jak mozna tak soebie podrozowac
oczywiscie zadnych posilkow nie bylo okazji przetestowac
tu byla mozliwosc wejsca do kokpitu
tuz obok jest male pomieszczenie dla pilotow
przechodzimy do tylu w strone klasy Bisness
tak sie je rozklada na rozne pozycje, lacznie z masazem
cdn
a teraz mamy okazje zobaczyc jak reszta zalogo odpoczywa w czasie dlugich lotow.
czuje sie jakbym byl w lodzi podwodnej
po malej drabince ulokowanej mniej wiec w okolicy srodka samolotu schodzi sie na "trzeci" poziom
a tam jest tak
fajnie by bylo gdyby caly samolot tak byl zabudowany w srodku, moznaby latac w nieskonczonosc
ale wynuzamy sie na glowny poklad, teraz jest Premium Economy
jest duzo wiecej miejsca na nogi
jeszcze jedna okazja do zobaczenia Business Class - rozlozony fotel
tak tez mozna spokojnie latac
Business Class jest na gornym pokladzie a na samym przodzie, wlasciwie nad kabina pilotow takie oto rozne sprawy sa poumieszczane
oczywiscie pasazerowie takiego widoku nie maja
wychodzimy z samolotu, idziemy do centrum kierowania przegladem
no i na zakonczenie jeszcze spojrzenie na druga strone gdzie inne samoloty Qantasa widzimy
i to by bylo na tyle..
pzdr z Sydney
dzieki za laiki
jeszcze na dokladke kilka fotek z economy class.
okropne kolory wg mnie. nie wiem kto im takie projektowal i wybieral.
a na tym zdjeciu ponizej jest zagadka dla ogladajacych - dlaczego w tym rzedzie nie ma 4 miejsc i jest taka przerwa.
pzdr
Tomasz W..
dzieki,
czasem wlasnie nie doceniamy tego, co mamy.
okazje na zobaczenie takiego samolotu jak A380 z tak bliska bardzo rzadko sie trafiaja.
tak, ze dzieki mojej pracy moge laczyc przyjemne z pozytecznym
pzdr
Ansett - widoki ze środka nawet tutaj są częste, nie ma co ukrywać - forum lotnicze ale wszystkie te akcje spod samolotu, silniczki - cudeńko
Zakładki