Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Loty na dwóch biletach a nadawanie bagażu


    Polecamy

    Drodzy,

    Taka sytuacja:

    - mam wykupiony lot JFK-LHR-WAW (pierwszy VS operated by DL, drugi BA)
    - myślę o rezerwacji DCA-JFK na DL operated by 9E (osobny bilet)

    I tak sobie myślę, że nadanie bagażu rejestrowanego od razu w DCA do WAW byłoby chyba najbardziej praktyczne.

    No i w związku z tym narzucają mi się pytania:

    - jakie jest prawdopodobieństwo, że DL/9E odprawi mnie od razu na całość z nadaniem bagażu włącznie? czy to kwestia dobrej woli czy de facto standard?
    - czy istnieje cień szansy, aby zadziałało to przy odstępie między lotami do i z JFK większym niż 24h (o kilka godzin, wtedy do JFK poleciałbym dzień wcześniej)?

    Jako czynnik dodatkowy: lecę z małym dzieckiem (3 lata), co jak zauważyłem już na lotniskach sprawia, że wszyscy raczej idą w różnych praktycznych sprawach na rękę; pytanie, czy i w tym wypadku.

    Z góry dzięki za pomoc!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    A czy po przylocie do US i tak nie trzeba odebrać bagażu i nadać ponownie?

  3. #3
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    A czy po przylocie do US i tak nie trzeba odebrać bagażu i nadać ponownie?
    No ale na szczęście to nie ten przypadek.
    Chodzi mi o powrót ze Stanów: Washington, D.C. (DCA) -> NYC (JFK) -> WAW
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Jak już pisałem w innym wątku - leciałem na dwóch biletach (dwóch aliansów róznych). W jedną stronę (w WAW) nie nadali mi bagażu do końca (musiałem w HKG odbierać i nadawać znowu), a w drugą stronę (w TPE) myk się udał i bagaż nadany do samej WAW. Po tym wnioskuje, że technicznie pewnie nie stoi nic na przeszkodzie tylko spryt i chęci agenta.

  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Linie muszą mieć umowę na wzajemne nadanie bagażu, a agent musi mieć chęci to zrobić. DL to DL nie powinno być problemem, a jak już załapie to wtedy i BA wskoczy.

  6. #6
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Linie muszą mieć umowę na wzajemne nadanie bagażu, a agent musi mieć chęci to zrobić. DL to DL nie powinno być problemem, a jak już załapie to wtedy i BA wskoczy.
    Dzięki. To jeszcze dopytam o kwestie przerwy między lotami:

    Tj. czy DL w DCA może mnie odprawić/nadać bagaż do punktu docelowego, jeżeli na przesiadkę w JFK będzie więcej niż 24h między lotami (28h)?

    Pozdr!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Nie sądzę żeby łykneli bagaż na nockę, a juz napewno nie >24h.

    Generalnie nie tak dawno Delta jakoś chciała ukrócić nadawanie bagażu dalej przy kombinacji partnerów/biletów, ale w Twoim przypadku DL->DL raczej nie powinno być problemów. Krótkiej przesiadki bym jednak nie ryzykował (również z innych względów.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    a agent musi mieć chęci to zrobić.
    No i *nie miec* scislego zakazu takiej operacji od kogos z wyzszego ogniwa lancucha pokarmowego. (A taki zakaz moze sie pojawic, skoro dwa oddzielne bilety czesto biora sie stad, ze pasazer probuje zbic koszty.)

  9. #9

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No i *nie miec* scislego zakazu takiej operacji od kogos z wyzszego ogniwa lancucha pokarmowego. (A taki zakaz moze sie pojawic, skoro dwa oddzielne bilety czesto biora sie stad, ze pasazer probuje zbic koszty.)
    a znacie jakiś konkretny przykład takiego zakazu ?

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Tak, ja w zeszłym miesiącu nadawałem bagaż na loty UA+LH i drugi bilet LO. Agent UA mówił, że ogólnie mają zabronione, ale da się zrobić wyjątek.

  11. #11

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Ja nadawałem bagaż na JJ+LO i też otrzymałem info, że nie nadają bagaży na różnych biletach. Potwierdził to w rozmowie Passenger Services Supervisor. Nawet bilet w C nic nie zmienił

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie


    Polecamy

    P

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •