Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree2Likes
  • 1 Post By kelcon
  • 1 Post By L4

Wątek: Lot z dzieckiem i możliwość uzyskania dodatkowego miejsca

  1. #1
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie Lot z dzieckiem i możliwość uzyskania dodatkowego miejsca


    Polecamy

    Cześć,

    1. Znany schemat: podróżując samemu z dzieckiem przy układzie z trzema miejscami można podjąć pewne ryzyko rozsadzając dziecko z rodzicem:

    [dziecko][puste][rodzic]

    gdyż w razie szczęścia: miejsce środowe pozostanie puste i dzieciak ma dwa miejsca i może spać jak człowiek
    w razie, gdy miejsce będzie zajęte: jest duża szansa na przehandlowanie miejsce skrajnego za środkowe
    i możliwość siedzenia razem (jak niby nigdy nic)

    2. W najbliższym naszym locie (Delta 76W economy comfort) lecimy z dzieciakiem i małżonką.

    I zastanawiam się, czy postąpić podobnie i wziąć układ:



    w razie szczęścia można położyć dziecko na 17DE i samemu siedzieć 17BC
    w razie nieszczęścia do przehandlowania jest bardzo dobre miejsce 17B (dużo miejsca) lub skrajne.

    Jak oceniacie, czy warto spróbować czy wziąć 17CDE i nie kombinować?

    Pozdrawiam
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    ja bym spróbował...

    też podróżuje z dzieckiem i różne "rzeczy" próbuje i często sie udaje....

  3. #3
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    ja bym spróbował...

    też podróżuje z dzieckiem i różne "rzeczy" próbuje i często się udaje....
    No ja się waham. Acz gotów jestem spróbować.

    Moja podstawowa obawa take, że ze względu na niewielką ilość miejsc na EC, ktoś (np. ze statusem) zdecyduje się na upgrade nawet na środkowe miejsce. Choć wtedy zawsze może przehandlować.
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    chyba zawsze się ktoś zamieni z środka na przejście...

  5. #5
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Też robiłem taki myk z narzeczoną 2x w EK w zeszłym tygodniu i 2 razy mieliśmy 3 miejsca dla siebie mimo dość dobrego obłożenia .

  6. #6
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Ja ostatnio w Delcie 2 razy w EC lecialem na miejscach 20 / 21 (wiec jeszcze wiecej miejsca bo to exit seat) i nikt miejsca obok nie wzial. Te posrodku wezmie ktos tylko w ostatecznosci, wiec tez zalezy jak cala sytuacja EC wyglada i ile miejsc wolnych z tylu jest (jak jest w miare pusto to ludzie nie biora EC).
    KZ

  7. #7
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    Ja ostatnio w Delcie 2 razy w EC lecialem na miejscach 20 / 21 (wiec jeszcze wiecej miejsca bo to exit seat) i nikt miejsca obok nie wzial. Te posrodku wezmie ktos tylko w ostatecznosci, wiec tez zalezy jak cala sytuacja EC wyglada i ile miejsc wolnych z tylu jest (jak jest w miare pusto to ludzie nie biora EC).
    Lot za tydzień. Raczej luźno (za to w powrotnym w Y zostało raptem parę miejsc).
    Spróbuję, zobaczymy, jak będzie. Trzymajcie kciuki

    tartal likes this.
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Jeśli jest sporo dostępnych miejsc przy przejściu/oknie za darmo, to raczej środkowe miejsce w EC powinno zostać wolne. Sprawdzaj najwyżej przed odlotem, jakby np jakiś fakap był i wcześniejszy lot odwołany to wtedy dopiero by ludzi pod korek ładowali.
    kelcon likes this.

  9. #9
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Było dokładnie tak, jak mówiliście - raz się idealnie udało, za drugim razem nie ryzykowałem (i dobrze).

    Gdy 1/4 - 1/5 samolotu była wolna, to nikt nie brał środkowych EC.

    W drugim locie już na tydzień przed LF był w okolicach 98%. EC była zaś umiarkowanie wypełniona, ale nagle - na parę godzin przed lotem - nawet środkowe w EC były wybierane przez ludzi.

    Pozdr!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  10. #10
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Moj przyszlosobotni lot do GIG na 764 (DL61) - wyglada na to ze samolot juz prawie pelny, jedne z niewielu pustych miejsc to srodkowe w EC.
    KZ

  11. #11
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Red-eye flight? To pewnie znikną - ludzie wezmą upgrade statusowe. Fajne, ze seatmap (mozna sobie wygenerować bezpośredni link dla zadanego lotu) na stronie delty dostępny jest nawet na pare godzin przed lotem.
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •