Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie Czyżby raj utracony w Aegean MilesAndBonus ?


    Polecamy

    Za DanDeals:

    DansDeals.com » Blog Archive » Aegean Gold Changes Are Coming And They Won’t Be Pretty

    "Aegean purchased fellow Greek airline Olympic Air last year, and proves once again that mergers are never good for consumers.
    For the last several years the Aegean program has been an easy way to get Star Alliance gold status.
    Once you flew 20,000 miles and got gold status, the terms and conditions stated it wouldn’t expire as long as you took one Star Alliance flight every 3 years. Plus Aegean Star Alliance gold status got you and a guest free access to domestic United lounges, something that even top-tier United status does not do.
    But the Aegean and Olympic programs are being combined and their terms will be changing. From now on you will need to re-qualify for gold status every year. I called Aegean (+302106261000) up a few times (thanks Google) and all the reps confirm that major changes are coming though they are coy about what exactly they are.
    Some people have Aegean gold cards that expire in 2016 or 2017 but they wouldn’t say what will happen to them or if the status will end sooner than that. They just say that emails will go out next month detailing the changes. But one rep confirmed that from now on you’ll need either 4 Aegean/Olympic flights+12,000 miles or 24,000 miles per year to earn gold status.
    As discounted economy fares on airlines like United only earn half credit in the Aegean program, it effectively kills the program for most. Though United first class fares do get triple miles in the Aegean program, so perhaps there will be some use for some folks. United domestic first class does not give lounge access, but flying it with Aegean Gold does of course.
    I’ll make an update to this post when the full details come out."

    Cholera, kartę mam ważną do 12/2015 i nie wiadomo, co dalej...:-(

  2. #2
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Musieli pewnie spore rachunki dostawać za te wejścia do salonikow.

  3. #3
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Podobno rachunki to dostaje linia operująca lot danego gościa.

    Linie/programy teraz przykręcają śrubę, co zrobić.

  4. #4
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Podobno rachunki to dostaje linia operująca lot danego gościa.
    Też tak myślałem. Napisałem w tej sprawie do Aegeana i mi odpisali, że w przypadku lotu w klasie ekonomicznej za wejście do lounge płaci, niestety, wystawca karty uprawniającej do benefitów. Natomiast w przypadku klas premium - za przywileje płaci linia operująca.

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Musieli pewnie spore rachunki dostawać za te wejścia do salonikow.


    Zapewne ! Pewnego dnia byłem świadkiem, jak trzech facetów czekało o piątej nad ranem na otwarcie saloniku w Madrycie. Z tych trzech dwóch miało karty Aegeana, w tym jeden Tajwańczyk...;-)

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    w przypadku lotu w klasie ekonomicznej za wejście do lounge płaci, niestety, wystawca karty uprawniającej do benefitów.
    to lipa... to lepiej miec FTL/SEN wystawiona przez LH i niech oni placa niz LO...

    chyba automatycznie patrza na dane adresowe zawodnika? jezeli PL to karta jest wydana przez LO?

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Tak, kraj determinuje logo na karcie LH.

  7. #7
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    L4 - A widzisz, wartosc paid club membership rosnie...a wraz z nim UA Club Visa
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    L4 - A widzisz, wartosc paid club membership rosnie...a wraz z nim UA Club Visa
    Zobaczymy ile czasu minie az "wartosc" urosnie do rozmiarow Delty :-)

  9. #9
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    No nie... a za miesiac cala rodzina mamy "mileage run", zeby zdobyc zloto Aegean'a...

  10. #10
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Dla zainteresowanych:

    Miles+Bonus | Aegean Airlines

  11. #11
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Zobaczymy ile czasu minie az "wartosc" urosnie do rozmiarow Delty :-)
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  12. #12

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    Długołęka WRO

    Domyślnie

    Czy raj utracony? Dobrze, że Aegan robi porządek. Rekwalifikacja nie jest droga, a dla niektórych jak ja, toż to czysta przyjemność, gdyż Ateny zawsze były i są dla mnie nr 1.

  13. #13
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Grzechu1970 Zobacz posta
    Czy raj utracony? Dobrze, że Aegan robi porządek. Rekwalifikacja nie jest droga, a dla niektórych jak ja, toż to czysta przyjemność, gdyż Ateny zawsze były i są dla mnie nr 1.
    Zgadzam sie - 12k + 4segmenty na A3 to wciąż najlepszy deal na *G. Oczywiscie jeśli ktoś lata 50k mil rocznie (w wyższych klasach niż najtańsze discounted eco) to są tez inne opcje ....

  14. #14
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pavulon_ Zobacz posta
    Zgadzam sie - 12k + 4segmenty na A3 to wciąż najlepszy deal na *G. Oczywiscie jeśli ktoś lata 50k mil rocznie (w wyższych klasach niż najtańsze discounted eco) to są tez inne opcje ....
    Ale z tego co jest na ich stronie wynika, że muszą być 24K + 4 segmenty albo 48K statusowych na *G.
    A tu już trudniejsze, bo ostatnio wszystkie linie mniej mil dają.
    pozdrawiam

    jtf2



  15. #15
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Tyle trzeba zeby zdobyć status. Ja pisze o odnowieniu jeśli aktualnie status jest w posiadaniu.

  16. #16

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Też tak myślałem. Napisałem w tej sprawie do Aegeana i mi odpisali, że w przypadku lotu w klasie ekonomicznej za wejście do lounge płaci, niestety, wystawca karty uprawniającej do benefitów. Natomiast w przypadku klas premium - za przywileje płaci linia operująca.
    Temat był już wałkowany na FT - płaci linia operująca, niezależnie od klasy

  17. #17
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Pavulon_ Zobacz posta
    Tyle trzeba zeby zdobyć status.
    Żeby zdobyć status Gold na nowych warunkach musisz wylatać najpierw Silver, a dopiero potem Gold. Czyli 24k + 48k = 72 000 mil, jesli nie latasz A3, lub 12k + 2 sektory A3 + 24k + 4 sektory A3 = 36k + 6 sektorów A3.

    Robi się średnio opłacalna impreza, szczególnie jeśli nie zamierzamy latać A3. Ktoś, kto jest w stanie wylatać 72 000 mil statusowych rocznie, ma lepsze oferty niż Aegean.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •