Dosłownie to najprawdopodobniej skasowany mail. Kupiony w listopadzie na stronie AFL. Teraz znajoma siedzi gdzieś w Tajskim interiorze, a za tydzień ma lot BKK-SVO. Nie może się odprawić, bo biletu nie ma. Co byscie poradzili ?
Wersja do druku
Dosłownie to najprawdopodobniej skasowany mail. Kupiony w listopadzie na stronie AFL. Teraz znajoma siedzi gdzieś w Tajskim interiorze, a za tydzień ma lot BKK-SVO. Nie może się odprawić, bo biletu nie ma. Co byscie poradzili ?
Już myślałem że to zagubiony ptix :) jak to jest najzwyklejszy bilet elektroniczny, to po prostu pójść do stanowiska odprawy i pokazać paszport...
Skasowane maile zwykle można znaleźć w folderze deleted lub kosz, w zależności od używanego klienta poczty. Jeśli nie skasowała dwa razy pod rząd bilet powinien być do odzyskania w 3 sekundy. :)
Pokazanie dokumentów przy odprawie też powinno zadziałać, ale dla spokoju polecam wydrukowanie biletu.
Miałem ostatnio podobną sytuację z Emirates (a nie mogłem czekać do odprawy, bo chodziło o skasowanie rezerwacji), wystarczył telefon na infolinię, podanie daty lotu i imienia i nazwiska pasażera i mail został z e-tixem został wysłany ponownie na ten sam e-mail, co przy rezerwacji. Jeśli boi się czekać do odprawy na lotnisku, to może zadzwonić na infolinię Aeroflotu, pewnie procedura będzie taka sama.