Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
Like Tree1Likes
  • 1 Post By L4

Wątek: Czy jest szansa na zdążenie?

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2013

    Talking Czy jest szansa na zdążenie?


    Polecamy

    Witam.
    Czy mam jakiekolwiek szanse na zrobienie czegoś takiego?

    30.04 23:30-04:30 GDN-WAW polskibus.com
    01.05 06:05-08:05 WAW-AMS KLM
    01.05 10:15-10:35 AMS -LGW Garuda Indonesia (B777)
    01.05 14:00-17:25 LHR -WAW British Airways
    01.05 18:15-19:35 WAW-LHR British Airways
    02.05 rano do Nowego Jorku.

    Dwa ostatnie odcinki są wystawione przez Virgin i mam je już zakupione.
    A reszta szaleńczego planu na pojedynczych biletach, robię to po to żeby zaliczyć 777 w First.
    Czy może dałoby coś napisanie do Virgin o skasowanie pierwszego odcinka, tj. WAW-LHR (by BA)?
    Bo z tego co się orientuję jeżeli będę czekał na LHR zamiast lecieć z WAW to z automatu kasują mi wszystkie pozostałe odcinki.
    I jeszcze jedna sprawa. Jeśli ktokolwiek dałby zielone światło i powiedział że to może się udać to co mógłbym zrobić z walizką? Na dworzec Centralny nie mam szansy zdążyć do przechowalni...
    Właśnie tego LHR-WAW WAW-LHR się obawiam najbardziej...

  2. #2
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Co do bagażu to na WAW jest przechowalnia.

    Ja bym miał już wątpliwości przy dojeździe do WAW. Możesz nie zdążyć jadąc transportem publicznym (taksówką spokojnie, ale zbiorkomem z Młocin może być ciężko).

    Nie próbowałem nigdy w mniej niż 4h przedostać się z LGW na LHR.


    Pamiętaj - jedna obsuwa i zostajesz uwięziony. Nie lepiej tego Firsta złapać w innym terminie? Tu jest ryzykownie.

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Odcinek Młociny-WAW pokonam TAXI, no problem.
    A LGW-LHR jest strona Heathrow: Trains and Buses From Heathrow to Gatwick and Stansted z opcji korzystnych jest National Express 75 minut, 25 funtów. A opcja wygodna i szybka to Mercedes S klasa 45-60 minut, 150 funtów.

    A w kwestii bagażu. Jeżeli nawet zostawię go w WAW, to czy zdążyłbym odebrać go i nadać (prawdopodobnie też odprawić się, bo Virgin chyba nie da mi takiej możliwości via online). Czy może lepiej zostawić go na LGW albo LHR? (i tak będę miał całą noc, więc mogę podjechać z LHR na LGW)

    btw. świetne zdjęcia na blogu

  4. #4
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Przygoda trochę zwariowana, ale chyba tinek6 ma rację.
    Jeśli chodzi tylko o "zaliczenie" - poszukałbym innej daty i nie kombinował.

    Jakakolwiek obsówa i nici z Nowego Jorku. Jeśli kupiłeś jakąś tanią taryfę, to raczej nie pozwolą ci polecieć z LHR.
    pozdrawiam

    jtf2



  5. #5
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez freshifity Zobacz posta
    1) 30.04 23:30-04:30 GDN-WAW polskibus.com
    2) 01.05 06:05-08:05 WAW-AMS KLM
    3) 01.05 10:15-10:35 AMS -LGW Garuda Indonesia (B777)
    4) 01.05 14:00-17:25 LHR -WAW British Airways
    5) 01.05 18:15-19:35 WAW-LHR British Airways
    6) 02.05 rano do Nowego Jorku.
    Plan mocno ryzykowny.
    Zakładam że priorytetem jest lot do Nowego Jorku.

    Jeśli obsunie Ci się "jedynka" to spoko. Stracisz 3 loty, pozwiedzasz Warszawę i do Nowego Jorku polecisz.

    Jeśli obsunie się "dwójka" to widząc co się święci nie wsiadasz do samolotu i tak jak w przypadku "jedynki".

    Jeśli obsunie się trójka, to nie wsiadasz do Garudy i masz 7,5 h na dostanie się zAMS do WAW. KLM1365 lub jeśli szybko będziesz wiedział o obsuwie to LOT266. Cokolwiek by to nie było, to będzie to kupa kasy. Oczywiście już rano w WAW możesz sprawdzić czy Garuda będzie o czasie i widząc jej znaczne spóźnienie odpuścić lot do AMS.

    Jeśli obsunie się "czwórka" to w teorii nie ma problemu, no bo też obsunie się "piątka". W praktyce jednak przylatując spóźniony z LHR, odbijesz się od bramki na wylot do LHR słysząc że odprawa już dawno się zakończyła.

    Tak więc nawet jeśli lubisz "no risk no fun" to chyba jednak gra nie warta świeczki. No chyba że finansowo dla Ciebie to "frytki" i możesz pozwolić sobie na zakup nowego biletu do NY na "jutro".



  6. #6

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Skoro tak doradzacie to faktycznie może wyjsć lipa. A może w drodze powrotnej tj. 10.05 będę na LHR około 20:10, więc zamiast lecieć LHR-WAW o 7:10 mógłbym się na spokojnie przetransportować na LGW i wtedyz AMS kombinować do GDN. W miarę możliwości chciałbym zaliczyć 777 w First podczas tej podróży, bo zarówno LGW jak i AMS nie są zbyt po drodze z GDN, żeby sobie tak na hurra wyskoczyć.
    A to będzie moja pierwsza podróż szerokim w ogóle (787-9 i A346) więc nie chciałbym żeby cokolwiek mogło nie wyjsć..

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Sam transport lądowy to jedno ale (w kwestii choćby korków/wypadków to nawet w S'ce się nie teleportujesz). Drugie ale to kwestia punktualności samolotów. Pół godziny krążenia nad Londynem i może być po zabawie.

    Czemu nie zaplanujesz tego na drugim końcu podróży? I tak pewnie masz open jaw do LHR czy jakiegoś Manchesteru, więc wrócić trzeba, a zawsze mniej do stracenia (choć pewnie APD za LGW-AMS boli).
    Mike5 likes this.

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Mam WAW-LHR-JFK JFK-LHR-WAW na jednym bilecie. Kupione za okazyjne 1600 zł więc się specjalnie nie zastanawiałem . W związku z tym, czy mogę poprosić na JFK o nadanie bagażu tylko do LHR i nie skorzystać z odcinka LHR-WAW?

    L4: Co to jest APD? Znalazłem SP-APD ale chyba nie o to Ci chodziło

  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Myślałem, że może masz powrót do UK, z ostatniej fali podobnych kombinacji VA+BA za <1000 zł.
    Jaki długi masz postój w LHR na powrocie, to nie ma problemu z nadaniem bagażu tylko do Londka, krótki postój to trochę słaby argument przy nadawaniu (typu, że chcę zakupy przepakować czy ubranie zmienić).

    Air Passenger Duty, podatek od burżujstwa.

    Ja bym zrobił normalnie bilet BA+VS jak jest, ewentualnie dał LHR-AMS jako ostatni, później Garudę i powrót W6 z LGW do GDN.

  10. #10
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    ewentualnie dał LHR-AMS jako ostatni, później Garudę i powrót W6 z LGW do GDN.
    Albo LGW-AMS Garudą i potem szukać czegoś z AMS/EIN do GDN. W6 to jest jednak LTN nie LGW

  11. #11

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Po mojej ostatniej akcji z Ryanairem i przedostatniej z Wizzem obraziłem sie na LowCosty.
    Kombinuje jeszcze jak by to zrobić żeby dziewczynę zabrać (do NY lecę sam...
    Wyjazd wcześniej to nie problem, ale wrócić nie chciałbym zbyt późno.
    29.04 WAW-AMS KLM
    30.04 AMS-LGW Garuda
    01.05 LHR-WAW rano (BA albo LOT albo obojętnie co)
    dalej zgodnie z planem.

    Da sie zostawić walizki w Londynie i nadać je dopiero od LHR? Czy na pierwszym odcinku muszę mieć cały dobytek ze sobą?

  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Albo LGW-AMS Garudą i potem szukać czegoś z AMS/EIN do GDN. W6 to jest jednak LTN nie LGW
    Nie patrzałem na taryfy, ale przy wyolocie z UK to będzie dobre parę stów APD - dlatego proponowałem AMS.

    Cytat Zamieszczone przez freshifity Zobacz posta
    Da sie zostawić walizki w Londynie i nadać je dopiero od LHR? Czy na pierwszym odcinku muszę mieć cały dobytek ze sobą?
    Nie wiem czy jest gdzie zostawić walizki na LHR, ale problemu z nadaniem w środku trasy nie powinno być.

  13. #13

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Walizki mogę zostawić w hotelu w Londynie (i tak będę tam nocował pewnie).

    Btw. Czy w 787 warto brać Emergency Row? Jestem dość rosły więc przydałoby się więcej miejsca na nogi, ale nie chciałbym mieć mikro okienka i stolika w podłokietniku.

  14. #14
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Kilka uwag dotyczacy przesiadki z LGW na LHR.
    Po pierwsze, lecac z Amsterdamu przekraczasz granice UK. Tam trzeba troche poczekac. Druga sprawa, z za granicy na walizki czeka sie dluuuugo, bo zdaje sie kazda jest przeswiatlana, obwachiwana itp. Jesli lecisz bez walizki to juz nieco lepiej, bo zyskujesz na czasie. Potem szybko do automatu i kupujesz bilet na pociag (najszybszy transport). Pociagi sa co 15-20 min i jada ok 30 min, przesiadasz sie na na stacji Canada Water na metro i szara linia jedziesz do Green Park, gdzie wskakujesz na linie granatowa jadaca na LHR (ta tez troche jedzie, bo LHR jest daleko).

    Nie wiem na ktorym terminalu masz odlot na LHR, ale z niektorych stacji trzeba deptac troche.
    Jesli na LHR bedziesz na godzine - 50 min przed odlotem (z checkinem zrobionym on-line) to bez problemu zdazysz.

  15. #15
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    koniecznie napisz, jak Ci poszło.
    Sam jestem ciekawy, choć chyba by mi się nie chciało tak kombinować.
    pozdrawiam

    jtf2



  16. #16

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Oczywiście, w Relacjach coś się może pojawić.
    Aktualnie plan zakłada:
    GDN-CPH
    CPH-OSL
    OSL-AMS
    dwie noce
    AMS-LGW 777
    dwie noce
    01.05 wymykam się (ona będzie spała więc powinno się udać) i łapię LO282
    Chwile się kręcę po Warszawie
    WAW-LHR by BA (zgodnie z rezerwacją)
    LHR-OPR(ierdol)
    02.05 ja wsiadam do Virgina, a jej pomacham na LO282.

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2015

    Domyślnie


    Polecamy

    ja nie ryzykowałabym ale Twoja decyzja pozdrawiam

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •