Niestety, bardzo niekomfortowe godziny...
BTW, czy to znaczy, ze Siodemki juz z tej trasy wyrzucili?
PS. A propos typu (choc w innej wersji): Czy wiadomo cos o lotach treningowych AF na A350?
Wersja do druku
Zalezy jak na to patrzec, ja zrobilem dwie wieczorne rotacje i uwazam, ze godziny swietne. Poranna rotacja, owszem, bardzo wczesna, ale inaczej by sie nie dalo zrobic dwoch rotacji jednego dnia.
A35K robilo BA456/457 oraz BA464/465, 777 robia BA460/461.
A35K jest jeszcze w rozkladzie na 1-7 pazdziernika, mozna sobie kupic bilet za ok 90 gbp na BA460/BA465 i zaliczyc oba szerokie kadluby w jeden dzien ;)
Z perspektywy 2,5 godzin dolotu do/z Londynu? :D (Nothing personal.)
Dzieki za numery rejsow.
I jeden nocleg w Londynie... :) Albo w Madrycie (przy BA460/BA457).
Może, who nose (jak to kiedys gdzies przeczytalem)...
Poprzedniego wpisu nie moge juz edytowac. A pytanie jest byc moze bardziej do dzialu o LO, ale jednak: czy moze ktoregos z tych dni od 1 do 7 pazdziernika poranny rejs LO WAW-LHR bedzie wykonywany przez 787? :D
Jeśli planujesz się wybrać, to polecam śledzić ten wątek na FlyerTalk: https://www.flyertalk.com/forum/brit...ps-thread.html
Pamiętaj, że BA może w każdej chwili zmienić plan i zrezygnować z lotów A35K do Madrytu ;)
swoją drogą - rozmawiałem z przyszłym pilotem A35K, który leciał jako pasażer na jednym z moich lotów - cały trening (przesiadka z A32S) odbywa się na symulatorze i jego pierwszy fizyczny lot A35K będzie rejsem z pasażerami do Toronto...
Jak, nie przymierzajac, z lotow na 744 LON-GLA?...
Cos troche jak z MAXami?...
PS. Wiem oczywiscie ze to inny osrodek (w sensie fizycznym), ale jest takie powiedzenie, ze chocby sie przeczytalo dziesiec podrecznikow plywania, to nie nauczy sie plywac jesli sie nie wejdzie do wody.
Cześć,
Chyba nie, ale na wszelki wypadek zapytam: czy MD-11 albo Ił-96 jest możliwy do "zaliczenia"?
(czy którakolwiek pasażerska cywilna linia lotnicza świata posiada te maszyny we flocie i obecnie nadal je użytkuje?)
Pzdr.,
K.
Iberia będzie trochę latała na szerokich kadłubach po kontynencie.
A350-900XWB
A330Cytat:
Madrid – Brussels
IB3214/3205
01APR20 – 20MAY20 Day 3 (Except 08APR20)
10JUN20 / 11JUN20
IB3206/3203 07SEP20
Madrid – Paris Orly IB3436/3435 30MAY20
Madrid – Rome IB3236/3237 27MAR20
źródło: dwa artykuły na routesonlineCytat:
Madrid – Dubrovnik 18APR20 / 25APR20 / 07SEP20 / 26SEP20
Madrid – Prague 09MAY20 / 16MAY20 / 23MAY20
KLM podobno ma odesłać na emeryturę swoje 10 747'ek do końca marca...
No właśnie, piszą tam że czekają na potwierdzenie tej informacji. Jeśli się potwierdzi, to chyba w szczególności będą nici z lotów pożegnalnych... A już na pewno dla entuzjastów spoza Holandii.
No i odpadnie KL jako jeden ze sposobów na ewentualny lot 747 przez Atlantyk w październiku. (Pozostanie BA.) Chyba że rzeczywiście utrzymają te trzy egzemplarze Combi. No to wtedy może na nich zrobią rejsy pożegnalne, gdy przyjdzie na to pora?
Kilka ciekawostek - a może nieścisłości? - z tego artykułu:
1. "Latamy na 747 Combi od 1989 roku." Czyli są to (przynajmniej niektóre) wciąż 747-300 (trzysta) Combi?!
2. "773ER przewozi tę samą liczbę osób co 744 (w pełnej wersji pasażerskiej), czyli 408." No to śmiem twierdzić, że ci w 744 są wożeni znacznie bardziej komfortowo.
3. Nie w samym artykule, ale pod nim, jest link "KLM zastanawia się (jeśli dobrze zrozumiałem to słowo) nad A321 do zastąpienia 737". Ciekawe: za 900-ki, czy za 800-ki także (wtedy to nie tyle zastępstwo, ile powiększenie, zwł. jeśli będzie "sardine class"...). Nie klikałem w ten link, ale ciekawe też, czy chodzi o zastąpienie na stałe (czyli wymianę) - czy tymczasowe zastępstwo, np. za MAX-y (jeśli mają, lub mieli mieć, takowe)?
Raczej, że od 1989 mają na stanie jakiś 747 combi - najpierw 743, teraz 744.
3-4-3 układ w Y robi swoje :(
KLM nie ma na liście linii, które zamówiły 737 MAX.
Jakby ktoś miał ochotę przelecieć się po Europie Jumbo Jetem (trzeba się pospieszyć, z artkułu wynika, że bilety schodzą jak ciepłe bułeczki):
https://www.rp.pl/Lotnictwo/30612999...bo-jetami.html
A350 SIA po Europie
CPH-FCO
Osobiście kupione.
https://simpleflying.com/singapore-a...opean-flights/
Cytat:
The route will be launched on 16 July, and there will be three weekly departures from Copenhagen to Rome. Which gives Scandinavians an opportunity to experience the company’s service and comfort on a European route. There will be departures on Thursday, Friday and Sunday – with a return on Friday, Saturday or Monday.Service, catering and security at the top
Travellers can look forward to a flight with Singapore Airlines’ large and spacious Airbus A350. One of the world’s most modern and environmentally friendly aircraft. The A350 has three separate cabins; 42 “flatbeds” in Business, 24 seats in comfortable Premium Economy and 187 spacious seats in Economy. –
A330 Eurowings Discover / Air Dolomiti do BCN i FCO, można OW za 385zł najtaniej znaleźć z przesiadką we FRA
Cytat:
So technically they are air domiliti flights now, but you fly on a eurowings discover A330.One of it is a daily flight on EN7010/LH9572 from FRA to FCO and back between 13JUL and 11AUG.
The other is a daily flight on EN7020/LH9574 from FRA to BCN and back
Seems to mostly use an ex edelweiss aircraft, so great business class cabin
Iraqi Airways lata bądź latał ostatnio 747 na trasie BGD MSQ, ceny mogą być jednak zaporowe ;-)
Tam chyba wszystko zarezerwowane dla turystów Baćki.
Wrzucam tu link do wpisu, który zamieścił Tubylec:
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...ml#post1422487
Chociaż nie wiem czy sprawa daje się oznaczyć kwalifikatorem "najtaniej". :)
to może warto dodać, że BA nadal lata A388 do FRA/MAD z LHR, oraz B788 do paru destynacji w europie - leciałem do Sztokholmu 788 2 tygodnie temu :)
Przenoszę tutaj dalszy ciąg (pod) dyskusji z tego wpisu:
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...ml#post1423366
Jeśli (parę wpisów wcześniej) dobrze zrozumiałem zasadę, na jakiej LH datuje te rejsy WB na Majorkę (sobota przed Niedzielą Palmową), to... zajrzałem na stronkę LH, i jak na razie, na 2023 są podane tylko 321/320, a ceny już teraz są takie jakby te rejsy miały być jutro...