Strona 5 z 17 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 15 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 338
Like Tree87Likes

Wątek: Najtaniej przelecieć się 747 lub innym szerokim kadłubem !

  1. #81

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Po wybraniu konkretnych lotów w konkretnych datach -> kontynuuj i po prawej stronie szczegóły lotu


  2. #82

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Czy ktoś zna jakiś sposób (o ile istnieje), żeby kupić na jednym bilecie trasę KTW-MAD lub KRK-MAD via FRA celem złapania tego 340 LANu na odcinku FRA-MAD-FRA? Pytam, by uzyskać zabezpieczenie przed opóźnieniem + ewentualnie może niższą cenę?

  3. #83
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Czy ktoś zna jakiś sposób (o ile istnieje), żeby kupić na jednym bilecie trasę KTW-MAD
    Sposób istnieje, ale ekonomicznie jest nieuzasadniony!
    W datach 14-21 grudzień wyszło ponad 9000 zł
    W FRA masz 4h na przesiadkę, więc może warto zaryzykować na osobnych biletach. Albo sobie zrobić wycieczkę dzień dłuższą i przenocować za grosze we Frankfurcie.



  4. #84

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Sposób istnieje, ale ekonomicznie jest nieuzasadniony!
    W datach 14-21 grudzień wyszło ponad 9000 zł
    W FRA masz 4h na przesiadkę, więc może warto zaryzykować na osobnych biletach. Albo sobie zrobić wycieczkę dzień dłuższą i przenocować za grosze we Frankfurcie.
    Dzięki za odpowiedź. Tą opcję też rozważam, ale skoro sposób istnieje jako taki, to zradziłbyś na czym polega? Jeszcze w żadnej wyszukiwarce, ani na stronie Lufy ani LANu nie udało mi się złożyć takiego lotu... Akurat patrzyłem na koniec lutego, gdzie na osobnych biletach wychodzi ok 310 PLN + 150 USD.

  5. #85
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    budgetair.co.uk
    opodo.co.uk



  6. #86
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Dzięki za odpowiedź. Tą opcję też rozważam, ale skoro sposób istnieje jako taki, to zradziłbyś na czym polega? Jeszcze w żadnej wyszukiwarce, ani na stronie Lufy ani LANu nie udało mi się złożyć takiego lotu... Akurat patrzyłem na koniec lutego, gdzie na osobnych biletach wychodzi ok 310 PLN + 150 USD.
    Do połączenia tak linii spoza sojuszy, codesharów itp bedą zwykle użyte najwyższe taryfy, więc i koszt będzie rzędu podanego przez Quantasa.

  7. #87

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Do połączenia tak linii spoza sojuszy, codesharów itp bedą zwykle użyte najwyższe taryfy, więc i koszt będzie rzędu podanego przez Quantasa.
    W dodatku warto sprawdzac na roznych stronkach. Np. na rejs OW MAN-MUC by SQ Expedia domaga sie dziewieciuset-ilus-tam dolarow, a na stronce przewoznika mozna taki bilet kupic za ok. 115 funtow.

    A teraz co do lotow 340-kami: wg www.amadeus.net Iberia bedzie wykonywac jedną z popoludniowo-wieczornych rotacji MAD-LHR-MAD na 346 (a w niektore dni na... 342?! chyba raczej 343) nie tylko w sezonie zimowym, ale i w letnim, przez piec dni w tygodniu. Te rejsy mają tez code-share BA (w sezonie zimowym takze BA jedną, a 11 marca nawet dwie, z popoludniowych rotacji LHR-MAD-LHR wykonuje szerokim - choc troche wezszym - kadlubem, czyli 767).

    Niestety, IB i BA nie wyleczyly sie jeszcze, przynajmniej na tej trasie, z oblednego systemu "drogie bilety OW i kilkukronie tansze bilety RT" (zeby np. mozna bylo polaczyc sobie LHR-MAD 346 IB z MAD-FRA 343 LA, zapewne w oddzielnych biletach). Ale uwaga: co prawda na trasie MAD-LHR-MAD te w miare tanie bilety RT mają minimum pobytu 3 dni lub Sunday rule - natomiast na trasie LHR-MAD-LHR jest... "no minimum stay"!! Czyli innymi slowy, mozna poleciec i wrocic (ale tylko w tej kierunkowosci) nawet tego samego dnia. (Tu korzystam z tego, ze Expedia pozwala zajrzec do noty taryfowej explicite, gdy sie juz wybralo rejsy, ale oczywiscie jeszcze przed przejsciem do etapu "zaplata".) Maksimum pobytu to w obu przypadkach 12 miesiecy, w dodatku bilety, chociaz niezwracalne, sa zmienialne (oplata, zaleznie od kierunkowosci chyba, 60 funtow lub 50 ojro (przynajmniej po rozpoczeciu podrozy, czyli zmiana odcinka powrotnego) plus ew. doplata do dostepnej wyzszej taryfy - jedyne zastrzezenie to ze "w przypadku no-show zmiany nie sa dozwolone", wiec trzeba zmienic *przed* powrotem; BTW, *kazdorazowa* zmiana podlega (d)oplacie).

    Teraz jeszcze tylko tani dolot na/z LHR (choc nie obejdze sie bez przynajmniej jednego noclegu w LON lub MAD...), i muzyka gra.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 17-11-2011 o 00:20

  8. #88

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

  9. #89

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Tak sobie sprawdzam różne egzotyczne połączenia i znalazłem taką ciekawostke: jeśli ktoś będzie akurat w tamtej części świata i będzie miał wolne 555$ to może sobie zafundować lot w jedną stronę z BKK do HKG liniami Emirates na A380 w pierwszej klasie. Lot króciutki, ale koniecznie trzeba zdążyć wejść pod prysznic. Pełno terminów w tej cenie na kayaku. Filmik z podróży: Emirates Airlines A380 First Class-Bangkok to Hong Kong - YouTube
    MARUNIO, mikej and aisle seat like this.

  10. #90

    Dołączył
    Mar 2012

    Domyślnie

    Witam, nie wiem czy już było ale Swiss lata na a330 z dubaju do maskatu bodajże 150$ rt.

  11. #91
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Lufa na SIN-JKT ma first za niecale 2000pln. Niestety od wprowadzenia a380 na fra-sin dolot do JKT robi a343 z MUC.
    Aaa, jakby ktos juz wąskim dolecial do SIN, zeby sie przeleciec szerokim na tej trasie, to moze oszczedzic kupujac eco za ok 100usd.

  12. #92
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Lufa na SIN-JKT ma first za niecale 2000pln. Niestety od wprowadzenia a380 na fra-sin dolot do JKT robi a343 z MUC.
    Aaa, jakby ktos juz wąskim dolecial do SIN, zeby sie przeleciec szerokim na tej trasie, to moze oszczedzic kupujac eco za ok 100usd.
    Podobne "tag-on" są BKK-KUL i BKK-SGN z tego co pamiętam.

  13. #93

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Trenowałem jeszcze CJU-ICN B767 Asiana Airlines za około 260żł (z przesiadką do pustego biznesu po starcie)

  14. #94

    Dołączył
    Mar 2012

    Domyślnie

    Jest możliwość przelotu Korean Air na trasie MXP-FCO. Bo lata zazwyczaj 744 na trasie ICN-MXP-FCO, ale na stronie biletu kupić nie można na ten krótki segment.

  15. #95
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Nie sądzę, ze korean ma możliwość sprzedawa bilety na krajówkach włoskich. To, ze jest miedzyladowanie nie zawsze oznacza, ze linia ma prawo sprzedac osobny bilet na ten dodatkowy odcinek.

  16. #96

    Dołączył
    Mar 2012

    Domyślnie

    Szkoda bo był by to chyba najtańszy sposób na przelot 747 w Europie

  17. #97

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lipa673 Zobacz posta
    Szkoda bo był by to chyba najtańszy sposób na przelot 747 w Europie
    To zalezy po ile by sprzedawali... Bo mozna np. kupic VIE-ZRH byb KE, ale trzeba miec ok. 345 USD... BTW, kilka tygodni temu udostepniali takie bilety na swojej stronce - teraz nie (ale mozna kupic przez Expedie).

  18. #98
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie

    BA właśnie uzyskały zgodę na loty B747 z LHR do Moskwy (DME), raz dziennie.

    /p.

  19. #99

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Wiem ze moge sam poklikac po stronkach przewoznikow i biur, ale po pierwsze, moze juz ktos to zrobil, a po drugie, nie wiem, czy to by uwzglednilo czartery. A pytanie/skojarzenie jest takie: W czasie Euro 2012 beda grac u nas druzyny, w ktorych panstwach sa linie, ktore mają szerokokadlubowe samoloty (uff, niech zyje prostota wypowiedzi). Wiadomo ze do Warszawy ma przyleciec troche szerokich kadlubow z Rosji - a czy np. Aer Lingus pusci jakies 330-ki do Gdanska i/lub Poznania (hmm, czy Ławica moze takowe przyjac?)? A taki np. TAP? I teraz: gdyby takie loty byly, to czy zasada bedzie: "samolot przywozi kibicow na dany mecz, czeka te kilka godzin i zaraz zabiera ich z powrotem", czy tez kibice przyleca na (nawet jeden dzien) dluzej, a samolot poleci do siebie (i potem odwrotnie)? A tym drugim przypadku, czy bylaby szansa na kupno "z ulicy" biletu (niedrogiego...) na np. GDN-DUB?

    Edit: no, z TAP-em to moze nie do konca trafny przyklad. No chyba ze Portugalia zagra *u nas* w ktorejs z pozniejszych faz turnieju. No ale to raczej nie da sie *zawczasu* kupic ew. biletow na ew. samolot.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 03-04-2012 o 16:31

  20. #100

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie


    Polecamy

    NRT-TPE-NRT by China Airlines, w jedna strone 747-400, w druga A330-300. Wysoki standard obslugi. Bilet kosztowal jedyne 1100zl.

Strona 5 z 17 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 15 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •