Forum »   Powstanie CPL - Centralny Port Lotniczy        Połączenia »   Ryanair ogłosił loty na Ukrainę   

Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 160 z 174
Like Tree23Likes

Wątek: Najtaniej przelecieć się 747 lub innym szerokim kadłubem !

  1. #141

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    Ślunsk

    Domyślnie


    Polecamy

    w zeszły piątek leciałem trasę GVA-ZRH na LX B777 - co miłe dostałem przy tej okazji upgrade do Business (który jest naprawdę niezły)

    kilka tygodni wcześniej miałem też okazję trafić na tej samej trasie A340 i nawet CS100 (wiem że nie widebody) też się już zdarzył

  2. #142

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez noofaq Zobacz posta
    w zeszły piątek leciałem trasę GVA-ZRH na LX B777 - co miłe dostałem przy tej okazji upgrade do Business (który jest naprawdę niezły)

    kilka tygodni wcześniej miałem też okazję trafić na tej samej trasie A340 i nawet CS100 (wiem że nie widebody) też się już zdarzył
    Gratki )). Mnie sie udawalo na tej trasie trafic z reguly na Fokkery albo Arbuzy
    www.swiatslubow.com
    Potrzebujesz info o Vegas? Odezwij się na priv :)

  3. #143
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46
    jarekch likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  4. #144

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    06.12. WAW-TLL-WAW na 787 w cenie nie do wyj... 125 PLN RT na oficjalnej stronie LOT.
    Stoarn and skorzewski like this.

  5. #145

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Dziękuję Kupione...

  6. #146

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Ktoś chętny przelecieć się nowym Boeingiem 787-9 Dreamliner w barwach Air France?

    Od 6 lutego do 25 marca AF puszcza B789 na trasę CDG-LHR-CDG na porannej rotacji AF1680/AF1681 (poza środami) - bilet powrotny w eco Ł69, w biz Ł249.

  7. #147

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Może trochę daleko ale China Southern o 9.30 rano lata z Pekinu do Kantonu Airbusem A380. Cena OW to 106USD

  8. #148
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Jak już na końcach świata, to w LATAM można kupić SCL-EZE-SCL na 789 (część lotu EZE-SCL-JFK). Zapłaciłem 190 USD RT, za ok. 500-600 można myśleć o biznesie.


  9. #149

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Dla porządku wspomnijmy tu o rejsach AY HEL-LHR-HEL na 359, omawianych w wątku o A350XWB. (Niezależnie od tego, czy koniecznie da się użyć określenia "najtaniej".)
    Canon likes this.

  10. #150

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    on kwietnia BA puszcza na trase LHR-MAD-LHR raz dziennie czteroklasowy 777-200... osoby ze statusem oneworld moga sobie wybrac miejsce w kabinie First jesli kupia bilet business, serwis standardowy Club Europe + Euro Traveller. Nadal jedna z najtanszych opcji, by sie B772 przeleciec w Europie :-)

  11. #151

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    on kwietnia BA puszcza na trase LHR-MAD-LHR raz dziennie czteroklasowy 777-200...
    Megaloman, dzieki za informację!!

    Ciekawe czy te Siodemki to w konfiguracji w Y 3-3-3, czy 3-4-3 (niby ta druga miala dotyczyc "tylko" 777 zbazowanych na LGW, ale...).

    A co do cen: sprawdzilem przez Matrixa, no i w porownaniu z 2012 rokiem ceny sa swietne: takze OW, a zwlaszcza RT, i to nawet tego samego dnia! Jedyny mankament to ten, ze nie ma jak zrobic jednodniowki z PL (ani w tę, ani wew tę). Natomiast... mozna zrobic RT w jedna strone 777 BA a w druga 340 (i to nawet 346) lub 330 IB. (Mozna tez 767 BA, skoro mowimy tu o szerokich kadlubach.)

    BTW, czy ktos, kto ma dostep do zywego systemu (tzn. nie przez WWW), moglby potwierdzic, ze 346 lata (tylko i az) w kazdy poniedzialek? Sprawdzilem kilka losowych tygodni, wychodzi na to ze tak wlasnie jest. Przynajmniej na stronce IB (bo Matrix i stronka BA podają "340", bez wariantow; z kolei stronka IB podawala te kilka dni temu 321 zamiast 777, i rozniace sie o chyba 5 minut czasy wylotu).

    Oczywiscie wiem ze "kazdy" nalezy rozumiec "poza zbiorem miary zero" (wiem wiem, nie ta przestrzen) - sam tego doswiadczylem w 2012 r., kiedy to wpisany w rozklad i w bilet ("itinerary") 346 zostal podmieniony na 343. Ale i tak byl to moj pierwszy lot 340-ką, i miło go wspominam.

  12. #152

    Dołączył
    May 2014
    Mieszka w
    BRS/LHR

    Domyślnie

    ^ Iberia nie posiada już 343. Ostatni wycofali ledwie w listopadzie.

    PS. W 2013 miałem podobną sytuacje, zamiast 346 był 343. Do Madrytu miałem 767, więc chyba w tym roku spróbuje ponownie złapać 346, no i tego 772.


    + SATA/Azores ciągle operuje na 313 LIS-PDL, ceny są w miare znośne. Podobno można też załatwić lot za darmo.

    + Czy Swiss ciągle lata na 773 GVA-ZRH? Leciałem we wrześniu. Super sprawa i nie drogo.

    + Finnair HEL-LHR na 359, sprawdzony również we wrześniu, z tym, że bilet kupowałem 2 dni przed, więc do tanich nie należał. Samolot bardzo wygodny i przestronny w eco.
    A306, A313, A318, A319, A320, A321, A332, A343, A359, AT72, B712, B737 (23478), B763, B77W, B788, CRJ7, CRJ9, DHC8, ER4, E70, E90, E95, PZL104, RJ85

  13. #153
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz oraz Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dezorientator kotow Zobacz posta
    + SATA/Azores ciągle operuje na 313 LIS-PDL, ceny są w miare znośne. Podobno można też załatwić lot za darmo.
    Darmowy przelot przysługuje na połączenia między wyspami, a tam już nie polecimy A310, tylko Dashem.

  14. #154
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dezorientator kotow Zobacz posta
    + Czy Swiss ciągle lata na 773 GVA-ZRH? Leciałem we wrześniu. Super sprawa i nie drogo.
    Tak. Niektóre rejsy w niektóre dni. I kilka portów europejskich.

  15. #155

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Megaloman, dzieki za informację!!
    No problem

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ciekawe czy te Siodemki to w konfiguracji w Y 3-3-3, czy 3-4-3 (niby ta druga miala dotyczyc "tylko" 777 zbazowanych na LGW, ale...).
    Zgodnie z planem enhancements dotyczą B77W zbazowanych na LHR i B772 zbazowanych na LGW, więc czteroklasowy B772 z LHR powinien mieć 3-3-3 w Y. Afaik żaden B777 należący do BA jeszcze nie ma 3-4-3 w Y.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A co do cen: sprawdzilem przez Matrixa, no i w porownaniu z 2012 rokiem ceny sa swietne: takze OW, a zwlaszcza RT, i to nawet tego samego dnia! Jedyny mankament to ten, ze nie ma jak zrobic jednodniowki z PL (ani w tę, ani wew tę). Natomiast... mozna zrobic RT w jedna strone 777 BA a w druga 340 (i to nawet 346) lub 330 IB. (Mozna tez 767 BA, skoro mowimy tu o szerokich kadlubach.)
    Do końca marca można się przelecieć B767 na trasie LHR-MAD-LHR (2 razy dziennie) i paru innych (Glasgow, Edinburgh, Ateny, Amsterdam, Stockholm, Frankfurt). Od 1 kwietnia 2x767 będzie zastąpione 1xB772 i 1xA321. B767 to jedyne samoloty BA, gdzie w Y nadal jest 34" na nogi ;-)

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    BTW, czy ktos, kto ma dostep do zywego systemu (tzn. nie przez WWW), moglby potwierdzic, ze 346 lata (tylko i az) w kazdy poniedzialek? Sprawdzilem kilka losowych tygodni, wychodzi na to ze tak wlasnie jest. Przynajmniej na stronce IB (bo Matrix i stronka BA podają "340", bez wariantow; z kolei stronka IB podawala te kilka dni temu 321 zamiast 777, i rozniace sie o chyba 5 minut czasy wylotu).
    Nie ma tu żadnej specjalnej logiki, ale generalnie jak zaplanowany jest A346, to polecisz A346 - strony BA i IB pokazują, jaki samolot operuje dany lot, więc łatwo sprawdzić.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Oczywiscie wiem ze "kazdy" nalezy rozumiec "poza zbiorem miary zero" (wiem wiem, nie ta przestrzen) - sam tego doswiadczylem w 2012 r., kiedy to wpisany w rozklad i w bilet ("itinerary") 346 zostal podmieniony na 343. Ale i tak byl to moj pierwszy lot 340-ką, i miło go wspominam.
    Bookując daleko w przyszłość trzeba się liczyć z możliwością podmianek - mi np. zmieniono A346 na A321... a miałem kupiony bilet w C...

  16. #156

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dezorientator kotow Zobacz posta
    Iberia nie posiada już 343. Ostatni wycofali ledwie w listopadzie.
    Ale na swojej wlasnej stronce podają w niektore dni 343 na trasie MAD-LHR-MAD (po 26.III.2017)...

    Cytat Zamieszczone przez Dezorientator kotow Zobacz posta
    Finnair HEL-LHR na 359, sprawdzony również we wrześniu, z tym, że bilet kupowałem 2 dni przed, więc do tanich nie należał.
    Nawet sprawdzany na za kilka miesiecy tez do tanich nie nalezy... Chociaz: mozna kupic tani bilet OW LHR-HEL-TLL (!!), tylko w tym kierunku wlasnie. Uprzedzam pytanie: nie bardzo da sie zdążyć na TLL-WAW LO 787 23.II (byloby 55 minut na przesiadke - nawet zakladajac ze wszystko szloby o czasie, to nie wiadomo, czy w TLL nie trzeba by np. ponownie przechodzic security (*)). A tak czy owak wymagaloby nocowania w Londynie. No chyba ze BA sie zreflektuje i przywroci rejs LHR-WAW-LHR na nocowanie (niechby i od sezonu letniego - rejsy HEL-LHR-HEL AY 350 sa zaplanowane takze na lato wlasnie). Ale jakos o tym nie slychac. (*Bardzo* brakuje tego rejsu, ze wzgl. na potencjalne przesiadki przez LHR.)

    ------
    (*) Tak jak to bylo przy CDG-LHR-CDG AF 380 w 2010, powrot tym samym samolotem, bez wychodzenia z airside (!).
    ------

    Cytat Zamieszczone przez megaloman
    Od 1 kwietnia 2x767 będzie zastąpione 1xB772 i 1xA321.
    A Matrix podaje ze 1x767 i 1x777. Stronka BA zreszta tez... (Losowo sprawdzilem na 23.IV.)

    Znaczy oczopląs.

    Cytat Zamieszczone przez tinek6
    Czy Swiss ciągle lata na 773 GVA-ZRH? Leciałem we wrześniu. Super sprawa i nie drogo.
    Tak. Niektóre rejsy w niektóre dni. I kilka portów europejskich.
    Podają gdzieś jakies *aktualne* zestawienie? Ale i tak dolot do/z ZRH/GVA nietani...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 04-01-2017 o 14:29

  17. #157

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Nawet sprawdzany na za kilka miesiecy tez do tanich nie nalezy... Chociaz: mozna kupic tani bilet OW LHR-HEL-TLL (!!), tylko w tym kierunku wlasnie. Uprzedzam pytanie: nie bardzo da sie zdążyć na TLL-WAW LO 787 23.II (byloby 55 minut na przesiadke - nawet zakladajac ze wszystko szloby o czasie, to nie wiadomo, czy w TLL nie trzeba by np. ponownie przechodzic security (*)).
    Jak pisałem wcześniej, 55 minut na transfer T2 > T3 na LHR to stanowczo za mało. w TLL wysiada się do hali odlotów, więc back2back możliwe i przesiadka na LO do WAW powinna być bezproblemowa [/QUOTE]

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A tak czy owak wymagaloby nocowania w Londynie. No chyba ze BA sie zreflektuje i przywroci rejs LHR-WAW-LHR na nocowanie (niechby i od sezonu letniego - rejsy HEL-LHR-HEL AY 350 sa zaplanowane takze na lato wlasnie). Ale jakos o tym nie slychac. (*Bardzo* brakuje tego rejsu, ze wzgl. na potencjalne przesiadki przez LHR.)
    BA usunęło wieczorny lot do WAW z powodu cięć parę lat temu, potem numer lotu (BA848/849) przypisali dla nowego kierunku do ZAG. W międzyczasie wznowili loty do KRK, które okazały się sukcesem (BA było zaskoczone)...

    A wieczorny lot do WAW by się przydał - były idealne na weekendowy wypad do WAW. Po tym, jak BA skasowało wieczorny lot, spróbowałem WizzAir, ale nie lubię być traktowany jak bydło, więc ta opcja odpada. Norwegian przez jakiś czas miał wieczorny lot i to była fajna opcja, ale potem zmienili czas wylotu na przed południem... chciałbym, by BA przywróciło wieczorny lot, najlepiej z LCY ale obawiam się, że to raczej pozostanie w sferze marzeń póki Heathrow nie rozbudują.
    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    ------
    (*) Tak jak to bylo przy CDG-LHR-CDG AF 380 w 2010, powrot tym samym samolotem, bez wychodzenia z airside (!).
    ------
    Ale nadal trzeba było przejść security

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A Matrix podaje ze 1x767 i 1x777. Stronka BA zreszta tez... (Losowo sprawdzilem na 23.IV.)
    Hm, miło B767 miały być wycofane dawno temu, ale co i rusz odraczają Wprowadzenie B772 na LHR-MAD-LHR było ogłoszone jako zastąpienie jednym dużym samolotem dwóch mniejszych... raczej z zapełnieniem B772 i B767 tego samego dnia nie będą mieli raczej problemu

  18. #158

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    w TLL wysiada się do hali odlotów, więc back2back możliwe i przesiadka na LO do WAW powinna być bezproblemowa
    No ale i tak chyba dosc nerwowa - wystarczy 15 czy 20 minut opoznienia i...

    A oprocz wszystkiego, zapewne warto bedzie byc na *obu* segmentach tej eskapady WAW-TLL-WAW!

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    BA usunęło wieczorny lot do WAW z powodu cięć parę lat temu, potem numer lotu (BA848/849) przypisali dla nowego kierunku do ZAG.
    I wyczerpali pulę numerow rejsow?

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Po tym, jak BA skasowało wieczorny lot, spróbowałem WizzAir, ale nie lubię być traktowany jak bydło, więc ta opcja odpada.
    A co takiego sie stalo? (Pytam, nie drocze sie.)

    Natomiast Wizzair ma nie do przebicia godziny z/do WAW: mozna byc o 7:30 w LTN (wiec, ostroznie liczac, ok. 9:30 na stacji St Pancras), no i jest wylot o 21:00 z LTN (nawet dawny wieczorny BA tak nie mial, a czas dojazdu na LHR i na LTN nie rozni sie az tak bardzo, jesli chodzi o ową stację w centrum; nie mowie tu o szybkiej kolejce z Paddington na LHR, bo to nie ta klasa cenowa...).

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    najlepiej z LCY
    No wlasnie rozwazam lot ORY-LCY (a najpierw w tamta strone pociagiem pod La Manche - to jeden z takich "landmarków"), i to szybko, bo zdaje sie ze AF konczy te loty wraz z koncem obecnego sezonu zimowego.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Ale nadal trzeba było przejść security
    No wlasnie, dziwne to bylo. Ale szczesliwie nie bylo duzej kolejki.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Hm, miło B767 miały być wycofane dawno temu, ale co i rusz odraczają Wprowadzenie B772 na LHR-MAD-LHR było ogłoszone jako zastąpienie jednym dużym samolotem dwóch mniejszych... raczej z zapełnieniem B772 i B767 tego samego dnia nie będą mieli raczej problemu
    W ogole trasa LHR-MAD jest niesamowita: kilkanascie polaczen dziennie, i prawie zadne nie schodzi ponizej A321. A przeciez to nie jedyne rejsy LON-MAD.

  19. #159

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No ale i tak chyba dosc nerwowa - wystarczy 15 czy 20 minut opoznienia i...
    Jeśli na oddzielnych biletach, to i owszem... swoją drogą, zabookowałem sobie kolejny "run" LHR-HEL-TLL-HEL-LHR na A359 tym razem w czerwcu

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A oprocz wszystkiego, zapewne warto bedzie byc na *obu* segmentach tej eskapady WAW-TLL-WAW!
    Zazdroszczę, będę akurat w Azji...


    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    I wyczerpali pulę numerow rejsow?
    Wydaje mi się, że LHR-ZAG ma podobną odległość co LHR-WAW, więc stąd... im bliżej LHR, tym wyższy numer lotu (generalnie, są wyjątki - np. BA1/2)


    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A co takiego sie stalo? (Pytam, nie drocze sie.)
    Nie lubię być traktowany jak bydło - na LTN pakują ludzi do klatki schodowej, gdzie musisz czekać 30-40 minut aż samolot jest gotowy do przyjęcia pasażerów. Latem, gdy na zewnątrz jest 30C (w UK ewenement, ale zdarza się), na klatce schodowej jest 50C i wszyscy z WizzAir mają to w nosie. Raz w Wilnie czekałem na klatce schodowej godzinę, gdy mróz był -20C - bez kurtki, bo ją spakowałem do walizki, która poszła do luku... skończyło się grypą. Inna sprawa, że jak zdecyduję się przyjść ostatni, to się okazuje, że mimio wykupienia miejsca premium (XL czy jak je zwą), nie będzie miejsca na mój bagaż w schowkach...

    W Warszawie (i wielu innych miastach) są rekawy, samolot stoi obok rękawa, ale i tak wsiadanie jest z płyty / autobusem - na prawdę tak dużo to kosztuje, by zapłacić za ten rękaw? EasyJet korzysta z rękawów gdzie może, WizzAir też mógłby.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Natomiast Wizzair ma nie do przebicia godziny z/do WAW: mozna byc o 7:30 w LTN (wiec, ostroznie liczac, ok. 9:30 na stacji St Pancras), no i jest wylot o 21:00 z LTN (nawet dawny wieczorny BA tak nie mial, a czas dojazdu na LHR i na LTN nie rozni sie az tak bardzo, jesli chodzi o ową stację w centrum;
    Fakt, godziny mają dobre, ale z powodów powyżej unikam WizzAir.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    nie mowie tu o szybkiej kolejce z Paddington na LHR, bo to nie ta klasa cenowa...).
    Ł7.50, jeśli zabookujesz wystarczjąco wcześnie za 15 minutowy przejazd, 30 minutowy jest tańszy, nie pamiętam, ile.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No wlasnie rozwazam lot ORY-LCY (a najpierw w tamta strone pociagiem pod La Manche - to jeden z takich "landmarków"), i to szybko, bo zdaje sie ze AF konczy te loty wraz z koncem obecnego sezonu zimowego.
    LCY jest fajne, do póki jest pogoda OK - lekki deszcz, mgła, śnieg i... lotnisko stoi. dziś mój lot do EDI został odwołany, wieć zamiast lecieć 50 minut, jadę pociągiem 4h45

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    W ogole trasa LHR-MAD jest niesamowita: kilkanascie polaczen dziennie, i prawie zadne nie schodzi ponizej A321. A przeciez to nie jedyne rejsy LON-MAD.
    IB wozi masę ludzi do południowej ameryki... inna sprawa, że BA właśnie skasowało LCY-MAD-LCY z powodów komercyjnych... a szkoda, bo to fajny powrót z MAD prosto do pracy był... i z tego co pamiętam, za każdym razem samolot był pełny.

  20. #160

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Jeśli na oddzielnych biletach, to i owszem...
    Nawet nie probuje sobie wyobrazic, jakie liczby wyskoczylyby, gdyby probowac zestawic wspolny bilet tak aby odcinek LHR-HEL (czy vv.) byl na tym 359...

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    (generalnie, są wyjątki - np. BA1/2)
    Kiedys to byly numery rejsow LHR-JFK na SSC... (Tu bardzo ciezkie westchnienie.)

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    na LTN pakują ludzi do klatki schodowej, gdzie musisz czekać 30-40 minut aż samolot jest gotowy do przyjęcia pasażerów.
    Skoro priorytetem jest wylot o czasie... (Skadinad cenny, ale...)

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    bez kurtki, bo ją spakowałem do walizki, która poszła do luku...
    No nie da sie zaprzeczyc, ze to byl/jest blad.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    W Warszawie (i wielu innych miastach) są rekawy, samolot stoi obok rękawa, ale i tak wsiadanie jest z płyty / autobusem
    Tez tego nie rozumiem. Nawet jesli wsiadanie z plyty ma ten walor, ze mozna chociaz przez krotka chwile odetchnac lotniskiem! (Oczywiscie przy ladnej i cieplej pogodzie. )

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Ł7.50, jeśli zabookujesz wystarczjąco wcześnie za 15 minutowy przejazd, 30 minutowy jest tańszy, nie pamiętam, ile.
    Aa, to chyba jakos potanialo. No ale tak czy owak, na stacje Paddington trzeba najpierw dojechac. Jesli sie jest gdzies w poblizu tej linii metra, ktora jedzie na Heathrow, to laczny czas moze sie zrobic porownywalny, no a cena za pojedynczy bilet metra jest nizsza (lub nawet wliczona w bilet np. calodzienny).

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    LCY jest fajne, do póki jest pogoda OK - lekki deszcz, mgła, śnieg i... lotnisko stoi.
    No ale Heathrow tez miewa z tym problemy. (Snieg w Anglii to nieczesty widok; mgla to juz bardziej. )

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    BA właśnie skasowało LCY-MAD-LCY z powodów komercyjnych... a szkoda, bo to fajny powrót z MAD prosto do pracy był... i z tego co pamiętam, za każdym razem samolot był pełny.
    Pierwsza i trzecia czesc tego zdania wydaja sie sprzeczne...

    Ale ale: AF tez chyba kasuje ORY-LCY-ORY od sezonu letniego. Czyzby (moze to zbyt szybki wniosek) LCY bylo szykowane do zaorania? (I oczywiscie postawienia jakich, excusez le mot, apartamentowcow, lub innych drapaczy chmur...)

Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy ... 6 7 8 9 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •