Witam,
Jak najtaniej przelecieć się 747 na jakiejś w miarę najtańszej trasie co latają, wylot z WAW, przesiadka w 747 obojętnie gdzie. Ile mnie to wyniesie?
Dzięki za info
Wersja do druku
Witam,
Jak najtaniej przelecieć się 747 na jakiejś w miarę najtańszej trasie co latają, wylot z WAW, przesiadka w 747 obojętnie gdzie. Ile mnie to wyniesie?
Dzięki za info
Noooo, kiedyś pisałem, że najtańszy lot 747 to lot Thaiem do Chang Mai z Bangkoku (jakieś 50 USD) :) Ale rozumiem, że nie siedzisz w Bangkoku, więc z Polski najtaniej będzie bez wątpienia przez Wielką Wodę - KLMem, AF czy BA - trzeba poszukać jakie połaczenia obsługuje TYLKO 747 - jest ich sporo. Koszt to pewnie jakieś 2000 zł.
chyba że chodzi Ci tylko o to żeby przelecieć się dużym, 4-silnikowym pasażerem, wtedy można się przelecieć A340-300 za trochę ponad 300zł :)
kiedys latal MD11 Swiss, ZRH-MUC ;) pare razy lecialem
pzdr
Możesz trochę rozwinąć?Cytat:
Zamieszczone przez Puziu
Właśnie Puziu możesz rozwinąć. Przelot dużą maszyną za dosyć niskie koszty też jak najbardziej mnie interesuje.
lot Frankfurt-Madryt-Frankfurt za jakieś 330zł :) tylko trzeba się jakoś dostać do FRA ;)
Kody lotnisk się szanownemu koledze pomyliły... Chodziło koledze o FRA-MUC-FRA - LH964 na 333.
EDIT:
Z dużych jeszcze pamiętam że kiedyś leciałem
FRA-MUC na AB6
FRA-LHR na AB6
FRA-LHR BA 767
Amadeus wyrzuca loty TXL-FRA obsługiwane Arbuzem A300-600.
cena 134 usd.
Teraz United cos pomieszal i mozna od polowy marca z ORD bodajrze do SFO maszyna B744 za jakies $200. Bedzie tak do 17 kwietnia . Wiem , niewielu mieszka w USA wiec po co to pisze. Ano po to ze jakby ktos kiedys sie tutaj wybieral to warto sprawdzic czy czasami ktoras z linii posiadajaca B747 nie podmienia na krajowych polaczeniach maszyn.
Pozdrawiam
Jeśli miałeś na myśli że Puziowi się pomyliły to... nie masz racji. Napisał tak jak jest i dodam że spora polska grupa leci się przelecieć Właśnie FRA-MAD-FRA. Cena łączna 329 zł. Jak dobrze pójdzie to się uzbiera autobusik :)Cytat:
Zamieszczone przez egon.olsen
Z tłuściochów po Europie to:
BA na 767 m.in LHR-FCO-LHR, LHR-FRA-LHR i chyba inne.
LH na A 300-600 kilka destynacji Niemieckich m.in TXL-FRA-TXL, MUC-FRA-MUC i jakieś trasy europejskie.
Iberia na A-340 MAD-FRA (ale to znalazłem chyba tylko na jeden dzień w tygodniu)
Lan Chile ( właściwie obecnie to LAN) na wspomnianej trasie FRA-MAD-FRA
Tutaj ciekawostką jest że wiele biur podróży i wyszukiwarek tego lotu nie oferuje , a strona LAN ma cenę kilka razy wyższą.
Europejską trasę robi również Aerolinas Argentinas na 340 ale nie sprzedają na nią biletów.
Kilka lat temu Varig latał z AMS lub BRU do Brazylii z międzylądowaniem na CDG na MD-11 i sprzedawali bilety na europejski odcinek. Ktoś z dalekiego wschodu latał kiedyś na Dżambuchu z MAN gdzieś tam do siebie z międzylądowaniem w ZRH (jakoś mi sie wydaje że był to Singapur ale pamięc może mnie mylić).
Ogólnie można trochę za stosunkowo niewielkie pieniądze pokombinować.
Zawsze też pozostaje ryzyko że przewoźnik zmieni typ samolotu którym obsłuży lot np. na dzień przed odlotem. Ktoś tu pisał kiedyś że LOT tak często robi, ale na krajowych trasach.
Akurat na trasie FRA-MAD-FRA takie ryzyko nie występuje ponieważ jest to międzylądowanie na trasie do/z Siantiago a ta linia innych dalekodystansowych nie posiada.Cytat:
Zamieszczone przez sinus
W przypadku linii stricte europejskich takie ryzyko istnieje. Kiedyś na trasie FRA-DUS z 10 lat temu (lot o połowę krótszy niż kolejka do startu :)) zamiast AB6 podstawili 321, ale kiedyś też BA z LHR do WAW podstawiło nam zamiast 757, 767 :)
Z grubszych rybek to jest jeszcze BA LHR-BCN (którego mieliśmy okazje widzieć podczas spottingu na EL Prat niestety podwójny płot nie pozwolił mi wtedy zrobić fotkę):
BA0478 Non smoking
Operated by: British Airways
Departing from: Heathrow (London) Terminal 1\Wed 26 March 2008, 07:25
Arriving at: Barcelona Terminal B Wed 26 March 2008, 10:30
Number of stops: 0
Flying duration: 2hrs 5mins
Aircraft type: Boeing 767 jet
Na ten lot (26.03) za jedyne Ł612, taniocha :)
Finnair często podsyła MD-11 w narciarskim sezonie do Kittila i Rovaniemi, SWISS na ZRH-GVA (loty 2802/7, 2804/9) czasem podsyła 332.
Saudia 772 lata dwa razy w tygodniu SV 121/2 z GVA do MAN...
No i Iberia z Madrytu na TFN operuje A340 niektóre loty.
BA czasami do Pragi 767 puszcza a także na Moskwę
A słuszna słuszność, jako maniak *A sprawdziłem tylko Luftwaffe... mea culpa.Cytat:
Zamieszczone przez Quantas
Troche OT - wlasnie przed chwila widzialem A332 Swissa siadajacego na ORD. W sezonie zimowym Swiss podstawia A343 i wlasnie wczoraj odbyl sie ostatni lot "jamnika" tej zimy ( w zasadzie to juz wiosna). A odwrotnie jest z Air France. Dzis jeszcze byl A332. Zobaczymy co bedzie jutro...
Natomiast mam nadzieje ze LH za A330 podstawi A340 a za A340 beda lataly mam nadzieje wlasnie B744 (zeby za daleko od tematu nie odbiec).
Jakies 10 lat temu w rozkładzie lotu był regularnie raz w tygodniu 767 KRK - WAW
Podaję jako ciekawostkę.
W sezonie letnim mozna tanio poleciec British Airways z Londynu do Nicei B767, czasem 777
Air France na trasie Paryz - Nicea zawsze podstawi cos duzego latem - zazwyczaj 777, czasem 747 (747 glownie gdy sa jakies wieksze wydarzenia w regionie - festiwal filmowy w Cannes itd)
Nie wiem czy nadal, ale zawsze na trasie Madryt - Teneryfa lataly wieksze maszyny Iberii - typu A340 i B747, wiec jesli chcialbys wyskoczyc na kanary na 3-4 dni to mozna to tanio zorganizowac (no i z atrakcjami typu 747 ;-) )
Bardzo czesto Lufthansa lata do Londynu (z Frankfrutu i Monachium) na A300-600. Jesli leci sie z przesiadka na tych lotniskach do Polski to mozna trafic na taka atrakcje. Ceny czesto sa normalne. BA kilka razy puscil do WAW 767 - nawet ten slynny, co polon wozil :) Pamietacie? :)
Ale to po potężnych odwołaniach przez pogodę w WAW, albo na LHR, więc ciężko rezerwować bilet licząc na złą pogodę, odwołanie i lot parę dni później na 767 ;)Cytat:
Zamieszczone przez PanPstryk
SWISS już pewnie po raz ostatni będzie operował na tej trasie 332.Cytat:
Zamieszczone przez Gabik
Cytat:
Zamieszczone przez PanPstryk
Latem mozna czesto zaobserwowac Lufe latajaca do Londynu B747 i A340 - najwiecej takich widzialem w sierpniu i wrzesniu- szczegolnie w weekendy. Raz mi sie zdarzylo widziec A340 LH w listopadzie jak siadal na LHR.
No do wracając na nasze podwórko, LOT w tym roku puścił parę razy przed świętami 763 do Brukseli i Londynu (w związku ze świętami).
Dublin-Shannon-Dublin na A330 operated by AerLingus.
Ostatnio widziałem cenę 75 euro
Niezla cena :lol: Moze sie skusze
Regularnie i całkiem tanio, jak będę miał ciut więcej środków to bryknę w jakiejś promocji Ryana WAW-DUB i potem Lingusem DUB-SNN-DUB na grubym :).Cytat:
Zamieszczone przez bukow
Ustalmy może że podajemy możliwości lotu "tłuściochami" w cenie biletu do powiedzmy 500 zł RT (mówimy oczywiście o podaniu konkretnego lotu z konkretną datą) i w obrębie Europy lub "prawie" Europy.
Wystarczy że lot w jedną stronę odbędzie się szerokiem kadłubem.
Wiadomym jest że do miasta z którego ma się odbyć lot trzeba się jakoś dostać. Ale to już w pięciu stówkach mieścić się nie musi.
Propozycje droższe i dużo dalsze będę usuwał.
Czy LOT to Tel Avivu lata na B767?
W ogóle czy na tej trasie jest naprawdę tak duże obłożenie? Nie dość że latają 2 linie z dwóch miast to jeszcze dużymi samolotami?
Jeśli chodzi o LOT to nie, ale czasem można w El Al'u trafić na szerokiego.Cytat:
Zamieszczone przez Piter2
Tel Aviv jest specyficznym kierunkiem. Większość szerokich latających po Europie i w jej "bliskości" lata właśnie do Tel Avivu. Czyni tak BA, LH , Swiss, Turek, Transaero, no i oczywiście EL-Al. Latają tam linie na 767,777,747,310,340.Cytat:
Zamieszczone przez Piter2
LOT też czasem lata na 767, ale najczęściej El Al.Cytat:
Zamieszczone przez Mateusz Janiec
No ale czy to znaczy, że na to połączenie jest naprawdę tak wielki popyt?
W 2007 roku KLM regularnie wykonywal jeden z wielu codziennych rejsow AMS-LHR na A330. Ciekawe, czy tak jest nadal (sorry, nie_mam w_tej chwili jak sprawdzic). Kombinowalem wtedy, zeby poleciec WAW-LON przez AMS, w_ktoras strone takim wlasnie rejsem a_w_pozostalą z/na LCY, ale jednak przy przesiadkowym rejsie RT sa cztery oplaty lotniskowe a_nie_dwie, wiec nijak niedalo sie zjechac do ceny polacznia bezposredniego WAW-LHR-WAW. (A_ostatecznie z_calej podrozy i_tak wyszly niteczki - gdybyż w_podrozach zagranicznych do oplacenia byl *tylko* bilet...)
Obecnie KLM na trasę: AMS - LHR puszcza maksymalnie 737-900.
Raz nawet na 777 ;)
http://www.airliners.net/photo/KLM--...-ER/1094373/L/
Te 330-ki to byly w sezonie letnim (potem nie sprawdzalem), wiec moze jeszcze beda? :)Cytat:
Zamieszczone przez Mateusz Janiec
Witam! Wystarczy tylko poszkuac.
1)Olimpic A340 LHR-ATH 44 euro (kilka godzin na spotting gratis :))
2)BA B767 LHR-ATH 91 Funtów
I drosze:
3) 747/340 LH FRA-TLV
4)MLA-LCA EK B777. Strona EK zawsze mnie przerasta i nie umiem sprawdzic ceny.
Podane ceny są z wylotem za około 2tyg.
Mimo wszystko dzieki za konkretne odpowiedzi.Cytat:
Zamieszczone przez Don
Ha! Podobno ze spottingiem w Grecji trzeba bardzo uwazac. Nie wiem, czy tamtejsi stroze porzadku sa uczuleni tylko na aparaty fotograficzne, czy (co by bylo znacznie gorsze) w ogole na stanie pod plotem lotniska, ale ich drazliwosc byla nieraz wspominana i na Forum, i w publikacjach papierowych.Cytat:
Zamieszczone przez Don