Witam . Opiszę moją historię która przytrafiła mi sie w piątek 12.08
Otóz kupiłem bilety z Eindhoven do Warszawy na date 12.08 oraz powrotny Warszawa Eindhoven 17.08.
leciałem specjalnie na wesele które miało sie odbyć w sobotę .
Po przejsciu odprawy i sprawdzeniu bagażu czekałem na samolot który początkowo opóźniony był o godzine na skutek zderzenia sie samolotu z ptakiem który prawdopodobnie uszkodził coś z silnikiem . Lot był opóźniony o 2 godziny i wkoncu został odwołany , lot miał być o 16.50 a do godz 23:00 byłem na lotnisku . Czekałem w mega kolejce o przebukowanie biletu na nastepny lot który miał odbyć sie na nastepny dzien lecz nikt nie wiedział kiedy on bedzie , zostawiłem na lotnisku swoj nr tel i maila na ktory WIZZAIR mial mnie poinformowac o godzinie lotu, rozmawiałem rowniez z pilotem który rowniez nie wiedział o ktorej bedzie odlot gdyz silnik był ciagle naprawiany.
Wszystkich zabrano nas do hotelu , spedziłem noc w hotelu kolo eindhoven . Na nastepny dzien od samego rana czyli godz ok. 8:00 sprawdzałem skrzynke i nic , zero jakiekogolwiek kontaktu ze strony Wizzair . Koło godziny 10:00 zszedłem do recepcji i tam dowiedziałem sie ze pasażerowie juz pojechali i moj lot zaraz odlatuje . Po rozmowie w recepcji zamowilem taksowke za ktorą zapłaciłem 50euro na lotnisko.
na lotnisku zobaczyli moje karty pokładkowe w service punkcie i powiedzieli zebym pisał do Wizzair o zwrot pieniedzy za bilety .
Wypełniłem formularz reklamacyjny na stronie Wizzair , z pierwszym lotem opisałem im wszystko jak było , drugi lot odwołałem gdyż z winy Wizzair nie wypełniłem swojego Celu podróży i wgl nie poleciałem . Skontaktowałem sie z dziewczyną ktorą poznałem czekając na lot , ona poleciała lecz tylko dlatego ze o godz. 8 rano zeszła na sniadanie w Hotelu i tam dowiedziała sie ze za kilka minut odjezdza bus na lotnisko . Napisała rownież ze nikt nie dostał zadnej informacji na temat lotu i ze organizacja była bardzo słaba .
Od lini Wizzair nie dostałem zadnej odp tylko ze moje reklamacje zostaną rozpatrzone w niedługim czasie.
Proszę o pomoc co teraz zrobić ? czy udać sie z tym do urzedu lotnictwa cywilnego ?
Wydaje mi sie za nalezy mi sie odszkodowanie .
Pozostawiam wam całą sytuacje do oceny .
Pozdrawiam Michał