Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Wątek: Najbliższe nasze loty - czyli może spotkamy się na pokładzie CZERWIEC 2018r.

SZZ/EPSC

Dziś powrót z półmaratonu. W urodziny samolotem Pociągiem byłoby trochę szybciej ale nigdy nie było mnie we WRO więc trzeba było zobaczyć lotnisko.

WRO-WAW LO 3852
    WAW-SZZ LO3933
    megaloman and maciass like this.

Awatar maciass

Wrocław

WRO-WAW LO 3852
    WAW-SZZ LO3933
    I jak wrażenia z WRO?

Cytat Zamieszczone przez maciass Zobacz posta
    I jak wrażenia z WRO?
    Do Wrocławia przyjechałem autobusem pełnym biegaczy jednakże chciałem wrócić do Szczecina szybciej niż cała grupa dlatego na powrót wybrałem samolot. Pociągiem byłoby pewnie szybciej ale na tym forum chyba przyjęte to będzie ze zrozumieniem że wybrałem samolot

Okazało się że praktycznie obok hostelu w którym nocowałem z moją grupą biegaczy był przystanek lini 106 linii łączącej dworzec z lotniskiem. Pełen szacunek. Zarówno w dni robocze jak i świąteczne rozkład taki sam. Przyjechałem na lotnisko dużo przed czasem. Po półmaratonie w nocy skorzystałem z promocji dla karty Silver M&M i za 5 zł wykupiłem online Fast Tracka. Jak szaleć, to szaleć . O 7:30 Fast Track zamknięty a kolejka do kontroli na 2 osoby. Razem z panią wpuszczającą do kontroli jak i ze strażnikami uśmialiśmy się z powodu mojego pomysłu Fast Tracka. To można powiedzieć. Panowie bardzo mili i uśmiechnięci. To rzadkość.
    Duży plus to normalne ceny za kawę, kanapki na lotnisku, nawet w airside.
    Ładny nowoczesny terminal. Widok na płytę dobry. Akurat tuż pod oknem była zaparkowana Cessna Citation i można było oczekując na przylot Dashlinera oglądać przygotowania maszyny do lotu zakończone przyprowadzeniem paxów z VIP Lounge który jest poniżej .
    Po starcie widać ile osob korzysta z lotniska czyli jak daleko sięgają parkingi i ile aut tam stoi. Robi wrażenie.
    maciass, mapa and elza030 like this.

Jul 2017

Podaj jeszcze czas półmaratonu:-)

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Awatar maciass

Wrocław

@pasazernagape - miło czytać takie pozytywne opinie Z tym fast trackiem to faktycznie nieźle zaszalałeś Ja na kilkadziesiąt lotów z WRO nigdy nie czekałem do security dłużej niż 5-7 minut, bardzo sprawnie to u nas działa. Tylko w saloniku skromnie z żarciem, ale w sumie dawno nie byłem, może coś się poprawiło.

Czas półmaratonu to 2:02:15 i jest to moja życiówka
    Saloniku nie wybrałem ponieważ czytałem relację z podróży w których wystąpił a po drugie i najważniejsze czekał na mnie Polonez w WAW a że bylem świeżo po wysiłku to mogłem tam delikatnie poszaleć

WRO zrobiło na mnie pozytywne wrażenia. To o czym zapomniałem napisać to sytuacja gdy do Dasha były przystawione schody do tylnych drzwi po wylądowaniu Z faktu że miałem miejsce 20C już witałem się z gąską czyli miałem nadzieję na boarding tylnymi drzwiami ale tylko gdy zaczął się boarding zauważyłem że schody są zabierane od samolotu. Rozmawiałem o tym potem w samolocie ze stewardem i też mi powiedział że zdziwił się że po deboardingu zabierają schody. Q400 jeszcze trochę polata dla LOTu i może kiedyś będzie mi dane skorzystać z tylnych drzwi.

Tytuł wątku zobowiązuje i oby admin nie musiał kasować tego OT dopisuję kolejne czerwcowe loty

Kolega zorganizował dla wędkowanie muchowe na Sanie czyli czas na Rzeszów. Zawsze byłem w RZE zimą po zapadnięciu zmroku. Teraz zobaczę w całej okazałości latem i za dnia.

23.06 SZZ-WAW LO 3932
    23.06 WAW-SZZ LO 3809
    Powrót
    26.06 RZE-WAW LO 3808
    26.06 WAW-SZZ LO3935

PS. Na locie tam czas na przesiadkę tylko 30 minut. Lelek7 dajcie radę w bagażem.
    maciass likes this.

W RZE też były postawianie schody do Dasha przy tylnym wejściu co pierwszy raz widziałam i nigdy tak szybkiego spakowania Dasha w rejs do WAW też nie widziałam, chyba był 15 min po wylądowaniu zaczął się boarding do WAW 19 maja br.

ps. Może pokuszę się o relację SzŚ LOtem po Polsce przez rok
    pasazernagape, Cani and KubaB like this.

CTR warszawa

Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Z reguły lo3808 nie jest pełny, a bagaży transferowych często jest co kot napłakał więc wydzielenie jednej sztuki do SSZ lub GDN nie jest problemem
    pasazernagape likes this.

Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    Internet to jednak globalna wioska. Totalna inwigilacja Ja wracam do SZZ, kolega lecący ze mną o którym nie pisałem w poście wraca do GDN a piszesz o SZZ i GDN. Bingo !! Dobry jesteś
    Co do przesiadek powrót jest mniej ważny niż lot tam. To na nim jest krótszy transfer a w bagażu całe ciepłe termiczne ubranie by wejść do wody która gdy jest zrzut wody z zapory to jest naprawdę zimna

Moze mnie lelek7 miał na myśli z tym GDN,więc wiesz nie do końca ta permanentna inwigilacja
    pasazernagape likes this.

SZZ/EPSC

Mój bagaż z 30 minutowej przesiadki w WAW doleciał.
    Czytałem na forum o tym że na trasie WAW -RZE brakuje miejsca w Dashlinerach i bagaż leci następnym lub nawet ciężarówką. Dziś trochę bagaży nie doleciało, w tym mojego kolegi z GDN.
    Nie dostał w GDN zawieszki short transfer a to na co zwróciłem uwagę to fakt że duża część bagaży z taśmy była shortami.

SZZ/EPSC

Tak tylko dla zakończenia wątku. W następnym locie z WAW do RZE nie było walizki.

CTR warszawa

a piszesz o SZZ i GDN. Bingo !! Dobry jesteś
    Dziekuję, ale cały sęk w tym, że jak się człowiek napatrzy kilkaset razy na to dokąd lecą ludzie po przedwieczornym KRK lub RZE(oczywiście z krajówek), to ciężko jest wytypować cos innego niż GDN i SSZ, głowy nie dam ale może kiedyś jakiś POZ sie trafił.
    martineho likes this.

Mar 2018

22.07 SXF-CIA
    27.07 CIA-SXF
    Ora et labora.

Awatar sluuurp

Jun 2009
    EPSC

Lece do Heraklion na Krecie, wylot ze Szczecina 02-09 o godzinie 11:35, odlot z Heraklion do Szczecina 09-09,o 08:35.
    Przy okazji mam pytanie ponieważ mam hotel około 1,5-2 km od lotniska i chce parę razy filmować i zrobić zdjęcia samolotom. Może ktoś był i wie czy od strony morza można się rozstawić ze sprzętem. Jak nie wolno, to gdzie najlepiej?