Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Like Tree1Likes
  • 1 Post By lew3k

Wątek: Źle wpisane nazwiska przez pośrednika

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Źle wpisane nazwiska przez pośrednika


    Polecamy

    Pierwszy raz się spotykam z taką sytuacją.
    Pośrednik stworzył rezerwację i dostarczył już etixy dla mnie i drugiego pasażera, ale prawdopodobnie z powodu jakiegoś niezgrania systemów, nazwiska zostały wpisane w dziwaczny sposób:
    NAZWISKOMR IMIE
    NAZWISKOMRS IMIE
    Inaczej mówiąc, angielskie przedrostki MR i MRS stały się integralną częścią nazwisk na dokumetach podróżnym.
    Jest to ewidentny błąd i na chłopski rozum każdy się połapie co tu zaszło, ale zastanawiam się czy to może spowodować jakieś problemy przy odprawie? Loty Lufthansa i ANA.
    Korygować to poprzez pośrednika czy od razu u linii lotniczych?
    Trevligt att träffas!

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gime Zobacz posta
    Pierwszy raz się spotykam z taką sytuacją.
    Pośrednik stworzył rezerwację i dostarczył już etixy dla mnie i drugiego pasażera, ale prawdopodobnie z powodu jakiegoś niezgrania systemów, nazwiska zostały wpisane w dziwaczny sposób:
    NAZWISKOMR IMIE
    NAZWISKOMRS IMIE
    Inaczej mówiąc, angielskie przedrostki MR i MRS stały się integralną częścią nazwisk na dokumetach podróżnym.
    Jest to ewidentny błąd i na chłopski rozum każdy się połapie co tu zaszło, ale zastanawiam się czy to może spowodować jakieś problemy przy odprawie? Loty Lufthansa i ANA.
    Korygować to poprzez pośrednika czy od razu u linii lotniczych?
    zdarza sie, nie bedzie problemow, ja bym sie nie martwil.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  3. #3

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Nie będzie żadnego problemu. Już kilkukrotnie miałem taką sytuację i ani razu nie było problemu przy odprawie czy boardingu

  4. #4
    Awatar Nagano

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    LCJ/EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Ostatnio jak kupowałem bilet miałem dosłownie to samo
    "Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
    David Lynch

  5. #5
    Awatar irkolo

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Małopolska

    Domyślnie

    To nie jest żadna pomyłka. Niektóre OTA tak wystawiają bilety. Na dawnych biletach ręcznie wypisywanych też dodawano MR/MRS.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez irkolo Zobacz posta
    To nie jest żadna pomyłka. Niektóre OTA tak wystawiają bilety. Na dawnych biletach ręcznie wypisywanych też dodawano MR/MRS.
    No tak, ale wtedy to bylo NAZWISKO/IMIEMR(S).

    %%%

    Skoro Koledzy napisali, ze nie powinno byc problemu, to pewnie nie bedzie, zwl. ze:
    Loty Lufthansa i ANA
    wiec pewnie nie do Stanow (ciekawe BTW czy tam nadal tak ostro w tych sprawach).

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Ach, kiedyś na bilecie United miałem zamienione imię z nazwiskiem - i jakoś przeszło.

  8. #8
    Awatar lew3k

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Normalna praktyka. Poza tym można mieć 3 błędy, nawet jakbyś chciał uznać te MRS za błąd (co nigdy błędem nie będzie) to i tak to przejdzie
    prima likes this.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •