-
eSky.pl - brak bagażu rejestrowanego
Polecamy
Nie wiem, czy to odpowiedni dział na taki temat. Jeśli nie, to proszę szanowną moderację o przeniesienie go w odpowiednie miejsce. Przy okazji zaznaczam, że nie znalazłem podobnego wątku.
Moi rodzice zarezerwowali wczoraj bilety z KTW do SSH Enterem poprzez stronę eSky.pl na okres sylwestrowy. Problem w tym, że o ile przy rezerwacji biletów widniała informacja o bagażu rejestrowanym w cenie biletu, o tyle z potwierdzenia rezerwacji można się dowiedzieć, że takowego bagażu nie ma w cenie biletu. Ktoś miał może podobną sytuację, albo zna rozwiązanie tego problemu?
-
Nie wiem, jak wygląda wpółpraca tej agencji z Enterem, ale przez swoją stronę wszystkie bilety sprzedają z bagażem:
Podane ceny są ostateczne. Zawierają m.in. koszt bagażu rejestrowanego oraz bagażu podręcznego.
-
To akurat wiem. Tylko teraz kwestia, jak to wygląda na eSky. Tak naprawdę pojawiły się tam dwa wykluczające się wzajemnie komunikaty .
-
Rozwiązaniem będzie kontakt z agentem sprzedającym bilet (tj. eSky).
-
Logiczny wybór. Warto jednak zawsze zapytać na forum, bo może ktoś miał już do czynienia z podobnym przypadkiem?
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki