Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Like Tree2Likes
  • 2 Post By egon.olsen

Wątek: Lot do NY - 1977 r.

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie Lot do NY - 1977 r.


    Polecamy

    Dzień dobry!
    Rozmawiałem wczoraj z osobą, która w 1977 r. leciała z Warszawy do Nowego Jorku, podobno z przesiadką w Kopenhadze.
    Czy ktoś z kumatych forumowiczów byłby w stanie na podstawie tak szczątkowej informacji podać najbardziej prawdopodobne linie lotnicze oraz maszynę (zwłaszcza na II odcinku), która realizowała ten rejs?
    (w obecnych czasach np. do pewnych destynacji lata się "tylko" przez Dubaj albo "tylko" przez Frankfurt, więc często z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa można przewidzieć, że jak ktoś leciał w miejsce X to I odcinek to był Emirates do Dubaju albo II odcinek to był np. Brussels Airlines do Afryki, być może w 1977 r. z Kopenhagi za Atlantyk latała tylko jedna linia lub tylko jeden rodzaj maszyny miał szansę pokonać taką trasę)
    Proszę o Wasze teorie
    Miłego poniedziałku!
    K

  2. #2
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Dzień Dobry!

    Możliwości jest kilka, ale dwie prawdopodobne. Zatem stawiam na:
    SAS z ich Douglas DC-8-60/70
    lub Pan Am Boeing 707–320B/C być może coś większego.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jeśli SAS to z dużą dozą prawdopodobieństwa B747-200, który na początku lat 70-tych został wprowadzony do floty z myślą właśnie o tej trasie.
    MatSi and Witold212 like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    Awatar petr151

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    W tych latach SAS posiadał też dwa B474 które operowały na trasie Kopenhaga - Nowy Jork. Między Warszawą a Kopenhagą latał DC-9.
    Nikon D7100 + Sigma 17-70mm + Tamron 70-300mm, lornetka 15x50

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jeśli SAS to z dużą dozą prawdopodobieństwa B747-200, który na początku lat 70-tych został wprowadzony do floty z myślą właśnie o tej trasie.
    Też bym stawiał na B747-200. Na początku lat 80tych SAS głównie latał do NY Jumbo-Jetami, więc pewnie parę lat wcześniej też.
    Dryndy, którymi leciałem
    A300; A310; A319; A320, A320NEO; A321; A330; A340; A380; ATR-42; BAe 146; B727-100(?),-200; B737-200.-300.-400,-800, -MAX8; B747-300,-400,-8; B747-300 & -400 Combi; B757-200, B767-200LR,-300ER; B777-200; B787-800,-900; Cessna 150; Cessna 152; DC-9-50; DC-10-30; ERJ-145; ERJ-170;
    ERJ-175; ERJ-190; Il-18; Il-62M; LT-1011-500 Tristar; MD-80,82,88; Piper PA-28 Cherokee; Robinson R22; Tu-134a; Tu-154; balon; patyki; motolotnie. We własnym zakresie ppg i paralotnie.

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    Dziękuję wszystkim za rzeczowe odpowiedzi. Spróbuję dopytać czy były 2, czy 3 rzędy foteli, ale podobno samolot był "olbrzymi", więc pewnie faktycznie B747.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •