No to teraz widać - w ciągu 4 miesięcy obsłużyliśmy 2 razy tyle co Wrocław w kwietniu.
Wniosek - jesteśmy 2 razy lepsi
Cześć,
Na stronie pojawiły się nowe statystyki.
http://airport-poznan.com.pl/pl/port...tatystyki.html
Świerszcze w trawie mówią, że teraz statystyki będą na stronie na bieżąco.
Pozdrawiam
Witek
No to teraz widać - w ciągu 4 miesięcy obsłużyliśmy 2 razy tyle co Wrocław w kwietniu.
Wniosek - jesteśmy 2 razy lepsi
Świerszcze coś niedoinformowane, chyba że zsumowanie 31 liczb wymaga więcej niż 8 dni pracy.Zamieszczone przez Witek
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Zsumowane jest od dawna, ale na stronę nie można dawać niepotwierdzonych danych. Jak wszyscy przewoźnicy potwierdzą ilości pasażerów to wtedy sprawdzone dane trafią na stronę portu. Zajmuje to zawsze około 2 tyg od zakończenia miesiąca.Zamieszczone przez Atco
Pozdrawiam
Szkoda że w takich np. Katowicach o tym nie wiedzą. A co zrobić z pasażerami w ruchu niekomunikacyjnym? Port prosi każdego właściciela samolotu o potwierdzenie?
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Zamieszczone przez Atco
Chodzi tylko o przewoźników (rejsowych i charterowych). Nie wiem jak to robią w KTW, może jak trzeba zrobić korektę to na stronie też poprawiają. My nie chcemy robić zamieszania i statystyki będą ładowane na stronkę po ewentualnej korekcie.
Jeszcze dla wyjaśnienia (bo widzę, że nie widzisz w tym sensu).
Załóżmy, że na stronie wprowadzimy dane np. 70 000 pax za maj, te dane powiszą na stronce kilka dni, sporo osób ściągnie je dla własnych celów. A tu po tygodniu pojawia się na stronie 70 010 pax. Będzie to wprowadzać zamieszanie gdyż będą krążyły dwie liczby pasażerów. Kiedyś statystyk albo nie było w ogóle albo były z miesięcznymi opóźnieniami, więc jak będą pojawiały się po max 2 tyg to chyba dobrze? No chyba, że działa zasada, że i tak zawsze będzie źle
No to czekam jeszcze 5 dni zanim zacznę kpić.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Progres zdecydowanie widoczny. Będzie milion w tym roku?
Przy tych ilościach i słabszych wynikach na początku roku -nie.
Ale za rok banieczka pęknie Wam na pewno i to z okładem.
Że za rok to już od dawna nie wątpię
Tak sobie licze i licze i widze ze jest calkiem realna szansa ze przegonienie wroclaw w 2008. Tego to sie nikt nie spodziewal
Choc oczywiscie trzeba byc swiadomym ze nie kazda z nowych tras bedzie hitem i czesc moze zniknac, a Wroclaw oczywiscie tez sie bedzie rozwijal.
Jak myslicie stuknie 100tys w sierpniu ? W lipcu chyba nie ma szans, ale ponad 90tys bedzie na pewno.
wydajemi sie, ze z setka/miesiac w tym roku bedzie jeszcze ciezko. W sierpniu dochodzi jedynie W6 do Sztokholmu (3xtyg). To jedno nowe polaczenie plus wakacyjny wzrost LF na wszystkich trasach LCC plus wiecej czarterow moze okazac sie niewystarczajace zeby osiagnac 100 tys.. Z drugiej strony, w porownaniu z czerwcem, lipiec i sierpien sa o jeden dzien dluzsze (dodatkowo sierpien ma tylko 4 weekendy) wiec kto wie.Zamieszczone przez Rob_Sad
Szansa na przegonienie WRO jest spora przede wszystkim ze wzgledu na baze W6. Wiosna powinny pojawic sie kolejne nowosci wraz z drugim A320 zbazowanym w POZ i wtedy nie powinno byc wiekszych problemow z przeskoczeniem 150tys/miesiac jak i z przechyleniem szali na strone POZ w walce z WRO. Na plus WRO mozna zaliczyc to, ze WRO juz jest po korekcie (BGY,CIA,HHN) i teraz ma stabilna siatke polaczen z wysokim LF. Powinno sie pojawic tez kilka nowosci. W POZ sytuacja jest dosc nieokreslona, bo po suszy nastapil ogromny wysyp nowosci. Co do niektorych z nich mam pewne obawy czy sie utrzymaja - chodzi zwlaszcza o kierunki nie do/z UK. Zarowno Sztokholm i Malmo zima sa malo atrakcyjne jak i Poznan dla Skandynawow nie jest rewelacja, patrzac na rozklad C0 trudno uwazac go za zachecajacy (poza EDI). Zobaczymy jak sie to wszystko rozwinie. Grunt, ze maszyna ruszyla i zaczyna byc ciekawie.
Zamieszczone przez Rob_Sad
Nie wszystkie chartery latały od początku czerwca. A w lipcu latają już wszystkie zaplanowane na ten rok. Do tego dochodzi NYO. Zobaczymy, ale wygląda to bardzo optymistycznie.
Tak na przyszłość też wygląda bardzo fajnie, po charterach które kończą z końcem września i października wchodzi aż 6 nowych połączeń LCC. Kilka charterów na zimę też zostanie, np AirCairo.
Zakładki