no i jest na ziemi "bay bay Latehansa"... z EMA do WRO też chyba do nas przyleci...
Hmm ,dziwne trochę bo dzisiaj pogoda we WRO wcale nie jest najgorsza , poza jednym przypadkiem reszta lata normalne.Ciekawe mnie jaka była prawdziwa przyczyna lądowania w Poznaniu.
Mrozu też nie było
Pilotów Ryanaira ciężko zrozumieć
Ostatnio zgłosili, że na pasie warunki hamowania to 3, a wyniki hamowania po 2 min od zgłoszenia pokazały bardzo dobrą 5tkę... nie wspomnę, że ten sam pilot po starcie zgłosił, że na pasie jest martwy lis, oczywiście lisa nie było. Chyba zmartwychwstał...
Chyba przed następnym lotem FRem dobrze się zastanowię
No ale cena robi swoje, polecę
W przypadku LPL nalozylo sie kilka nieciekawych czynnikow: silny tylny wiatr - mocno ponad 10 Kt, niska podstawa chmur - 600ft i slaba widzialnosc (zeby podejsc z widocznoscia) - 2500 m. Pilot podchodzil na 30, liczac ze po przebiciu sie przez chmury zrobi circling na 12 lub trafi na slabszy wiatr. Niestety po wyjsciu z chmur wiatr nadal byl silny a pilot nie zdecydowal sie na cyrkla na tak malej wysokosci i przy takiej slabej widocznosci. Polecial do POZ i po przebiciu sie przez chmury usiadl na 11 (podstawy w POZ byly wyzsze o kilkaset ft i widac bylo tez lepiej, wiatr istotnie byl silniejszy niz we WRO). EMA po kilkunastu minutach siadala na 30 bo wiatr oslabl. Jak widac niektorzy maja pecha a do innych szczescie sie usmiecha.Zamieszczone przez zolza
Najlepsze jest to że podczas styczniowej wichury , samoloty we Wro lądowały normalnie, pomimo wiatru 110 w porywach ,burzy i gradobicia
no i przylecial i odlecial tez shy do waw - tcskg...
Czy Ławica ma jakieś korzyści (choćby finansowe) z takich przylotów? Pytanie zadał mi kolega, w czasie rozmowy o samolotach z innych miast na EPPO. Powiedziałem, że zapytam na forum, bo nie wiem
Za lądowanie płacą jak każdy.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Zakładki