Eee jak często można trafić na 747 na EPPO ...
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Eee jak często można trafić na 747 na EPPO ...
jumbo jety? to fajnie..
Jasne, niech zamkną na amen naszą Ławkę, wtedy będzie jeszcze ciszej.
Ja jakoś w nocy będąc w pracy NIE slyszę samolotu........a mam bliżej niż mieszkańcy... żałosne.
@konwiasty: pan mieszkaniec Bajowego się zna...
Ostatnio edytowane przez Witek ; 08-07-2011 o 20:51
Dlaczego tak jest, że kiedy czytam jakiś artykuł w GW na temat którym w mniejszym lub większym stopniu się interesuje i posiadam mniejszą lub większą (w przypadku lotnictwa w porównaniu z forumowiczami raczej skromniutką) to odnoszę wrażenie że czytam bzdury (a przynajmniej bzdurne cytaty). Ciekawe jak się to odnosi do zagadnień o których nie mam zielonego pojęcia...
To jakaś skoordynowana akcja GW?
Wielki hałas i wielkie pieniądze. Na Ławicy
Wiedziałem że to jest jakaś zmowa. Kiedy lądują te 747 i dlaczego wyszscy to przede mną ukrywają.
Ale do rzeczy przejdźmy: czy to dobrze czy źle dla rozwoju lotniska będzie zamknięte w nocy Waszym zdaniem?
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
No to jest, jakby to powiedzieć, pewna niedogodność dla zbazowanych samolotów, że nie mogą po 2330 wrócić z Doncaster, dla poczty że nie przyleci (pomijam całkowitą likwidację cargo na Ławicy). Pasażerowie czarterów na tym dobrze wyjdą, bo się durne pory wylotów skończą. Służby też raczej nie będą 24h bo i po co. Postęp, Panie, postęp:
YouTube - Tony Allen plays with Afrika 70 - Progress
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Na pewno takie zamykanie będzie problemem dla W!ZZa, który prawie codziennie rotacje kończy grubo po północy, był taki czas, że samolot lądował koło wpół trzeciej. Takie zamykanie oznaczało by na pewno zmianę połączeń, oby nie ich redukcję, albo i nawet zamknięcie bazy( skoro samolot będzie mógł pracować tylko 15-16 godzin dziennie, zamiast prawie 20-stu.
Takie tam gadanie, żeby chwilowo zamknąć usta pieniaczom z Baranowa i Bajkowego.
Uwierzę jak zobaczę wpisane w AIP.
No to może jakieś zalety oprócz paxów z czarterów?
Swoją drogą to nie za bardzo rozumiem, dlaczego ewentualne odszkodowania miałyby być wypłacane z publicznych pieniędzy czy jak kto woli, z kieszeni podatników, skoro ma je płacić spółka z o.o.
Ostatnio edytowane przez Atco ; 08-07-2011 o 23:43
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Co to znaczy "zawiesić" loty? Bo tak te dziennikarzyny napisali.
Bedą negocjacje z przewoźnikami, żeby np. nie planowali się po północy?
Czy lotnisko będzie zamknięte zamknięte, czyli kontrolerzy będą spali w domu?
Bo jeśli to drugie, to moim zdaniem kicha straszna. Wydaje mi się, że wtedy wypadamy jako zapasowe, bo możemy być zamknięci, generalnie obniży się ranga lotniska.
Nie będę komentował bzdur wybełkotywanych przez, najwyraźniej upośledzonych przez nadmierny hałas, mieszkańców - sąsiadów lotniska. Zgadzam się z Suzią. Za uchem (dokładnie) huczy Wizz na APU, potem naturalnie jego start i jakoś również się nie budzę. Jumbo Jet...wielokrotnie...aha...
Musiałbym zakląć, więc kończę
A tak w ogóle, to proponuję, by mieszkańcy - protestujący wynajęli jakiegoś jumbo jeta (skoro go nie uwzględniono) i posłali go na parę kręgów nad PO żeby pokazać, jaki to okrutny hałas. Spotterzy pewnie nie będą mieli nic przeciw
Dowiedzcie się chociaż, jak takie ograniczenia środowiskowe są realizowane na innych lotniskach. Na EPWA każda operacja w godzinach "zamknięcia" musi być uzgodniona i potwierdzona przez Dyżurnego. Możliwe jest kończenie opóźnionych rotacji samolotów rozkładowych, ale planowanie w godzinach zamknięcia nie jest dopuszczalne.
Generalnie straszna kaszana, bo nie tylko trzeba będzie znaleźć na to kasę, ale też zmniejszy się przepustowość i zintensyfikuje się wykorzystanie infrastruktury. A lotnisko i tak będzie musiało czuwać na tyle, by przyjąć samoloty.
Za takie pieniądze byłby ILS CAT III. Ale na plus - może PR lotniskowy zrobi z tego ukłon awiacji w stronę mieszkańców.
Zamknięte to zamknięte, nie ma to tamto. Po co płacić?
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Skoro najbardziej przeszkadzają im startujące samoloty, to powiedzcie mi ile ich jest po godzinie 23.30? Dzisiaj żadnego + parę lądowań. Idąc dalej tokiem myślenia protestujących proponowałbym też przeniesienie kursów autobusów nocnych na dzień Mieszkam na końcówce (a raczej pod) podejścia na 28, zaraz koło przystanku, i ruszający autobus z łatwością zagłusza ryk (???) samolotu.
Zakładki