W sklepie Sigmy na Baraniaka można wypożyczać szkła.
Czy ktoś z Was się orientuje gdzie można wypożyczyć obiektyw tele w Poznaniu? Wpadł mi nieplanowany wcześniej wyjazd do Amsterdamu, więc napewno pojawie się na Schipol Może ktoś z Was ma stary obiektyw do Canona 500d i może za opłatą i spisaniem umowy wypożyczenia wynająć takowe szkło na tydzień.
W AMS nie potrzeba tele. Jak dobrze staniesz to kitem obcykasz
Tak, można takie torebki kupić na Ławicy. Z tego co pamiętam: w kiosku i w automacie znajdującym się przed kontrolą bezpieczeństwa.
@czterdzieści cztery: masz zapchaną skrzynkę - nie mogę odpisać
Kibole z Irlandii mają zamówione chyba 300 biletów plus jeszcze ci, którzy kupują bilet przez neta, ale zapewne wielu ich nie będzie, więc chyba na jakiś znaczy wzrost ruchu na Ławicy tego dnia nie ma co liczyć ; /
Polecam naszym włodarzom, w kilku zdaniach jakie znaczenie ma siatka połączeń lotniczych dla miasta i regionu:
Wrocławskie lotnisko dostało skrzydeł. Kto na tym zyska?
Wydaje mi się, że w zarządzie i w UM doskonale zdają sobie sprawę z tego, po co tak naprawdę jest lotnisko. Problem w tym, że Ławica ma kaganiec który założono podczas rozbudowy (ograniczenia środowiskowe) i choćby nawet pojawił się prezes portu i prezydent miasta, którzy od kołyski zajmowaliby się lotnictwem nie przeskoczą tego, że:
-na Ławicy nie można odprawiać cargo
-nie można jej rozbudować
-że ma kuriozalne ograniczenia p/hałasowe
-że jest w takim miejscu w jakim jest.
Pan Prezydent Miasta Poznania znany jest z oślego uporu na zasadzie "nie bo nie, moja racja najmojsza" (vide przejście dla pieszych na Moście Dworcowym do tzw. nowego dworca. Radni uchwalili że ma być, a Pan Przezydent na to, że i tak go nie zrobi). Nie sądzę żeby cokolwiek się zmieniło póki w Poznaniu jest obecna ekipa, a nawet jak się ekipa zmieni, to jeszcze długa droga do tego, żeby ktoś wreszcie podjął decyzję o likwidacji Ławicy jako portu lotniczego i przeniesieniu lotniska dla Poznania w inne miejsce. W obecnym czeka je wegetacja.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Przenosiny w tej chwili nie mają już najmniejszych szans, bo niby dokąd?. Jeśli ludzie mieliby dojeżdzać kilkadziesiąt minut to wg mnie woleliby dojechać już choćby do Berlina.
Atco, co jeszcze chcesz dobudowywać? Przy obecnym układzie dk i wielkości terminali Ławce przepustowości wystarczy na zawsze.
Co do ograniczeń, to chyba jednak zarząd PL mógł zrobić co nieco, by wyglądały one inaczej.
Zakaz cargo owszem istnieje, ale przypomnę, że samolot pocztowy (cargo?) operuje codziennie od pn do czw, dwa razy dziennie.
Wiele by się dało, ale w odpowiednim czasie (np przenosiny na epks przed rozbudową pod efy, później walka o lepszą decyzję środowiskową, w tym ograniczenia antyhałasowe itp.).
Jeśli chodzi o ruch, to półtora roku temu było już nieźle, póki nie zniknęło 9 kierunków.
Ja również dołączam się do tych życzeń na święta Bożego Narodzenia. Wielu udanych wojaży i fotek z tych wojaży w roku 2014 !!!!!!!!
----------------------------
pozdrawiam
Pytanie skierowane do miejscowych.
Którędy najlepiej dojechać do lotniska jadąc od strony Zielonej Góry ( od strony Stęszewa) żeby nie utknąć w korkach między 7-8?
A nie możesz jechać autobaną?
Zakładki