Dziś o 18:00 ma się rozpocząć sprzedaż na trasach do GDN, KRK, KTW, WRO, SZZ i WAW.
Szczegółów na razie brak.
Wersja do druku
Dziś o 18:00 ma się rozpocząć sprzedaż na trasach do GDN, KRK, KTW, WRO, SZZ i WAW.
Szczegółów na razie brak.
Połączenia mają ruszać od 2 kwietnia - nie wiadomo czy wszystkie.
Ciekawe jak to będzie wyglądało - bo na pewno będą to loty z tranzytami.
Szukają załogi, więc pewnie będą u nas stacjonować z 2 ATRy.
Obsługę pasażera będą przeprowadzali we własnym zakresie, czy skorzystają z któregoś z agentów?
Jak latali jako O2 to większość robili sami.
To nawet logiczne. Po za rejsowymi może wykonywać chartery wakacyjne.
Sądzę, że jest to więcej jak pewne, wszystkie połączenia krajowe jakie dzisiaj ogłosili na pewno nie wykorzystają w pełni potencjału 12 arbuzów, a jeszcze przecież są ATR-y. W tym momencie zadaje sobie pytanie, ile pasażerów oni będą przewozić, na trasach POZ-GDN/WAW bo tylko o nich wiemy ile razy/tyg. będą latać? Jak u nich z rozreklamowaniem tych połączeń i jak bardzo będzie wpływać na wypełnienie samolotów zła renoma Jet Air'a. Nie mówiąc o tym, że takie połączenia jak WRO czy SZZ prawie na pewno nie wypalą. Oprócz GDN i WAW, które powinny się utrzymać nawet na A320, KTW też powinno nieźle latać z tym, że na ATR42(kiedyś LO latał bodajże na E145) + pewna niewiadomo czyli KRK, może być tak że potencjał jest większy niż zakładaliśmy jak starowało połączenie by K2 lub okaże się że jednak nie jest tak dobrze i obaj przewoźnicy będą tracić, chyba że OLT przejmie pasażerów ELO :) Przymuję optymistyczny wariant w pierwszym roku operacji czyli 60% wypełnienia A320(kwiecień-grudzień) na trasie do WAW oraz 60% ATR72 do GDN oba po 10x tyg, w sumie daje to 32tys. do GDN oraz 92tys. do WAW daje to koło 120 tys. przy obłożeniu 60%, ale czy takowe będzie to się okaże, ale pewnie takie obłożenie wystarczy aby utrzymać to połączenie :) + KRK, KTW i przymijmy po tysiąc pasażerów do WRO i SZZ ;)
Edit:cały rozkład
Trochę już wiadomo.
Gdańsk 10x tygodniowo na A319.
Warszawa 10x tygodniowo na A319/320
Śmiać mi się chce jak to pisze , ale chyba skuszę się na te loty ;)
Nie zapominajcie że OLT przejęło YES-a więc będzie arbuzami też latać z ludziskami na wakacje :) przecież one nie są tylko do siatki krajowej.
Dalej idąc oni mają w planach loty poza kraj...
To tak:
POZ-KRK-POZ
3x dziennie 12345--
1x dziennie -----67
POZ-KTW-POZ
1x dziennie 12345--
I uwaga największy śmiech:
POZ-WRO-POZ
3x dziennie 12345--
1x dziennie -----67
POZ-SZZ-POZ
3x dziennie 12345--
1x dziennie -----67
EDIT: Teraz powiem co wyniki z analizy rozkładu:
Wszystkie połaczenia wyżej obsługiwane bezpośrednio, bez żadnych międzylądowań ATR72.
Teraz wiadomość mega, będzie bazowany jeden Airbus i jedna ATR-ka, dodatkowo A320 będzie robił rano połaczenie i wieczorem do WAW i w środku ma luke na połaczenia czarterowe :)
Podaj proszę źródło.
Japas, jednak są tranzyty. Np połączenie SZZ-POZ-WRO...
Jedna trasa wygląda chyba tak SZZ-POZ-WRO-POZ-SZZ, ale tylko poranny.
A kolejne to tranzyty chyba.
Powiem wam tak chyba coś zmienili między czasie, bo jak odrazu patrzyłem to poranny wylot z SZZ był nie 6:15 a 8:15 :( I z rana rzeczywiście jest międzylądowanie do WRO z SZZ, wieczorem chyba też, ale widać, że ATR przylatujący z WRO nigdzie dalej nie leci więc jaby nocował ;)
Edit: Witku usuwałes moje posty? Bo było ich więcej ;)
Chyba będzie taka rotacja SZZ-POZ-WRO-POZ-SZZ-POZ-KTW-POZ-SZZ-POZ-WRO-POZ-SZZ :)
Właśnie to było w poście który zniknął ;) Tak taka będzie rotacja :)
Tak sobie przeglądam ich strone i:
Loty do GDN zaczynają się 2.04, do WAW 2.05, do KTW 14.05, do SZZ 14.05, do WRO 2.04, do KRK 16.04. Z tego co mówiono na konferencji miało być wszystko od połowy kwietnia ;) Chyba, że jeszcze nie wrzucili całego rozkładu:)
Zobaczymy co wymyślą dalej. Jak na razie nie można kupować biletów na SZZ-WRO i SZZ-KTW z międzylądowaniem w POZ...