Jutro rejs LO3950 do Warszawy na E75, w sobotę poranny lot LO3942 na ER4
LOT zaczął nas wreszcie szanować , o to tego skutki
Poniedziałek 18.01 LO3950 E70,
Czwartek 21.01 LO3944 E75
Piątek 22.01 LO3950 E75
Poniedziałek 25.01 LO3950 E70
Środa 27.01 LO3950 E75
Czwartek 28.01 LO3958 E70
Czwartek 4.02 LO3950 E70, LO3958 E70
Sobota 6.02 LO2958 ER4
Wtorek 9.02 LO3948 ER4
Czwartek 11.02 LO3950 E70, LO3958 E70, LO3948 ER4
Sobota 13.01 LO3958 ER4
Wtorek 16.01 LO3942 ER4
Czwartek 18.02 LO3950 E70, LO3958 E70, LO3948 ER4
Sobota 20.02 LO2958 ER4
W środę ostatni samolot z WAW czyli E70 będzie u nas nocował ;P
Jeśli chodzi o godzinny lot POZ-WAW to moim zdaniem komfort podróży AT5 / ER4 nie jest aż tak bardzo odczuwalny. Natomiast jeśli chodzi o loty POZ - FRA / MUC to tak jak pisałem w innym wątku różnica między AT5 i AT7 jest (mam nadzieję) taka że będziemy mieli więcej miejsc w tańszych klasach a co za tym idzie niższą cenę całej podróży.
Pozdrawiam
Ponoć Lot w najbliższym czasie będzie ogłaszać nowe połączenia z portów regionalnych, jak myślicie czy coś nam się też skapnie?
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
Jak "ponoć" to nawet nie ma co gdybać.
Ja z kolei liczę na to, że w związku z wymianą floty na połączeniach do FRA i MUC zaczną pojawiać się ER4/ E75.
A co do do połaczeń do DUS, VIE, ZRH. To uważam, że najlepiej by było jakby latali przewoźnicy z tamtych portów do nas na noc. I rano powrót. Zyskalibyśmy bardzo wiele możliwości przesiadek, które przy lotach w środku dnia nie zawsze są możliwe.
Z takimi nocowaniami niestety nie jest tak prosto. Dochodzą dodatkowe koszta z nocowaniem załogi. Na takim samolocie nie mogą być prowadzone prace przez technikę itp drobnostki, które łączą się w całość... Obawiam się, że przekonanie przewoźników nie jest takie łatwe.
Ja osobiście skupiałbym się jednak na umocnieniu pozycji LO. Takie nocowanie za to chętnie widziałbym w wykonaniu SK - mają już swoją markę w Wlkp, latają tu jakoś od 1995r. Mam nadzieje, że nadejdzie czas kiedy to będą znowu dwa rejsy dziennie do CPH.
Lot pozmieniał samoloty do FRA i MUC w rozkładzie lato 2010. Zamiast ATR 42 będą ATR 72. A o ile się nie mylę to ATR 72 mają trochę mniejszą prędkość przelotową.
W planach lotu oba równe 270kt.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Ale za to mają więcej miejsc :-). Mam nadzieję, że to pierwszy krok aby na te trasy dać Embriony
It's inside what makes us noble.
Dzisiaj wieczorem przylot LO 3941 0:02, LO 3955( opóźniony 3,5h) 0:06. Czyli lecą w tandemie dwa Euroloty.
To tak jak WRO-MUC-WRO i POZ-MUC-WRO Na powrocie z MUC też się chłopaki ścigają
Pamiętaj tylko że różnica pomiędzy ER4 (a najpewniej to latałoby od nas do FRA / MUC) i AT7 to jakies 20 miejsc - z punktu widzenia paxa który szuka najniższej ceny może to mieć spore znaczenie (większa dostępność miejsc). Oczywiście komfort może być lepszy w ER4 ale w ogólnym rozrachunku najczęściej cena decyduje więc i tak jest to krok do przodu
A kto pisze o ER4 ?!? Jeśli mowa w ogóle o istnieniu LO na tych trasach to pod uwagę można brać tylko E70. Jak widać po trasie do FRA, LH chętnie "zbierze" cały nadmiar popytu. Pamiętajmy, że od wiosny do MUC LH lata rano na CR7, zostaje więc tylko jedno połączenie LH na turbośmigłowym DH4, LO ma ciągle 4 takie loty dziennie (czyli wszystkie).
Oczywiście że optymalnym samolotem na te trasy jest E70 ale znając życie LO prędzej wybrałby ER4 do ich obsługi
Na razie w rozkładzie letnim dostępnym na www są:
2 razy w tygodniu loty E70 W-wa Poznań o 16:30 (pon, wt)
2 razy w tygodniu loty E70 W-wa Poznań o 22:50 (pon, wt) oraz piątek E145 -> nocowanie więc jeśli LO zrealizuje politykę jak w Krakowie to może gdzieś ten samolot jeszcze poleci
Nic o innych samolotach na trasach do FRA i MUC - ale to tylko dane z rozkładu na www
Zakładki