Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 188
Like Tree10Likes

Wątek: SAS na Ławicy

  1. #41
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    W amadeusie z powrotem jest CRJ-200 na sezon letni.

  2. #42
    Student pilot
    Goście

    Domyślnie

    Już niestety od jakiegoś czasu Dziwi to zwłaszcza w sytuacji kiedy SAS wycofuje się z WRO-CPH.

  3. #43
    Awatar KAWA

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A ja bym się tutaj doszukiwał szansy na dwa rejsy dziennie
    Ostatnio edytowane przez KAWA ; 24-01-2010 o 13:07

  4. #44

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nie ma to jak optymizm

  5. #45

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Student pilot Zobacz posta
    Już niestety od jakiegoś czasu Dziwi to zwłaszcza w sytuacji kiedy SAS wycofuje się z WRO-CPH.
    Dla uściśnienia nie tyle SAS, co Cimber Sterling, który robi CS SASowi. SAS sam podobno był zaskoczony decyzją o zawieszeniu tego połączenia. Niekoniecznie chodzi tu o spore obłożenie, co trudności na komunikacji ze strony Cimber Sterling.

  6. #46
    Student pilot
    Goście

    Domyślnie

    /\Ta. To tak jakby LOT się dziwił, że EuroLOT zamyka połączenie np:POZ-WAW

  7. #47

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    To jest raczej inna bajka

  8. #48
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Student pilot Zobacz posta
    /\Ta. To tak jakby LOT się dziwił, że EuroLOT zamyka połączenie np:POZ-WAW
    Relacje pomiędzy LO a K2 są zupełnie inne. K2 jest własnością LO a Cimber nie jest własnością SK - to chyba ogromna różnica !!
    W POZ jest też inna sytuacja SK bo tu latają pod własną marką, mają swoje biuro itd. Od Cimbera samolot tylko pożyczają...

  9. #49

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie odp

    Cytat Zamieszczone przez Student pilot Zobacz posta
    Już niestety od jakiegoś czasu Dziwi to zwłaszcza w sytuacji kiedy SAS wycofuje się z WRO-CPH.
    SAS sie dawno wycofał z WRO i mysle ze szybko nie powróci. Cimber wówczas wszedł na jego miejsce. A co do drugiego rejsu z POZ to myslę ze jest to mozliwe. Szybciej niz powrót rejsów do WRO. Takie plany były jeszcze przed kryzysem.

  10. #50
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lotnik20 Zobacz posta
    SAS sie dawno wycofał z WRO i mysle ze szybko nie powróci. Cimber wówczas wszedł na jego miejsce. A co do drugiego rejsu z POZ to myslę ze jest to mozliwe. Szybciej niz powrót rejsów do WRO. Takie plany były jeszcze przed kryzysem.
    przedkryzysowe plany można wyrzucic do kosza, rzeczywistość zmienia się bardzo szybko. W całej Polsce widać, że tylko jedna linia tradycyjna konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję i zwiększa udział w rynku - oczywiście LH. Nawet w GDN gdzie SK miał/ma najsilniejszą pozycję w kraju (porty regionalne) powoli ale stopniowo traci (było 5 rejsów dziennie, częściowo na MD a teraz ... coraz słabiej). W KRK też LH zyskuje kosztem OS, OK. We WRO już dopieła swego. Wprowadzenie CRJ200 zamiast CRJ900 na rejsach POZ-CPH podraża tylko koszty połączenia, trudno wierzyć w możliwość konkurowania SK z LH, która lata na większych samolotach (tańszych na miejsce). Wycofanie z WRO nijak nie pomoże SK w POZ, bo nikt nie będzie jechał 3-4h żeby wsiąść do samolotu SK, mając do wyboru we WRO kilkanaście rejsów sojuszu SA dziennie (ceny SK też nie powalają). Moim zdaniem monopol LH/LO na polskich lotniskach regionalnych to kwestia 2-3 lat.

  11. #51

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HG Zobacz posta
    przedkryzysowe plany można wyrzucic do kosza, rzeczywistość zmienia się bardzo szybko. W całej Polsce widać, że tylko jedna linia tradycyjna konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję i zwiększa udział w rynku - oczywiście LH. Nawet w GDN gdzie SK miał/ma najsilniejszą pozycję w kraju (porty regionalne) powoli ale stopniowo traci (było 5 rejsów dziennie, częściowo na MD a teraz ... coraz słabiej). W KRK też LH zyskuje kosztem OS, OK. We WRO już dopieła swego. Wprowadzenie CRJ200 zamiast CRJ900 na rejsach POZ-CPH podraża tylko koszty połączenia, trudno wierzyć w możliwość konkurowania SK z LH, która lata na większych samolotach (tańszych na miejsce). Wycofanie z WRO nijak nie pomoże SK w POZ, bo nikt nie będzie jechał 3-4h żeby wsiąść do samolotu SK, mając do wyboru we WRO kilkanaście rejsów sojuszu SA dziennie (ceny SK też nie powalają). Moim zdaniem monopol LH/LO na polskich lotniskach regionalnych to kwestia 2-3 lat.
    Ale jak widac z WRO ucekła OS, SK i Cimber. Monoplo LH i LO we Wrocławiu długo bedzie gościł. A i poranny rej do Frankfurtu czy innego "habu" oprócz Monachium tez jest niemozliwy.

  12. #52
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lotnik20 Zobacz posta
    Ale jak widac z WRO ucekła OS, SK i Cimber. Monoplo LH i LO we Wrocławiu długo bedzie gościł. A i poranny rej do Frankfurtu czy innego "habu" oprócz Monachium tez jest niemozliwy.
    A od nas uciekł BA, OS i zbańczyli EAE oraz D5... jeden rejs dziennie SK a obok 11 LO/LH - to też monopol

  13. #53

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Zobacz posta
    A od nas uciekł BA, OS i zbańczyli EAE oraz D5... jeden rejs dziennie SK a obok 11 LO/LH - to też monopol
    Ten OS to zrezygnowali z WRO i przeszli do POZ a pózniej juz zamkneli to polaczenie

  14. #54
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lotnik20 Zobacz posta
    Ten OS to zrezygnowali z WRO i przeszli do POZ a pózniej juz zamkneli to polaczenie
    Tak było. Na Ławicę latali jakieś 2 lata - prawie zawsze na Dash-8-300.

  15. #55
    Awatar Pitras

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Puszczykowo

    Domyślnie

    Kiedyś to nawet były dwa loty dziennie do VIE. Rano LO z międzylądowaniem w Krakowie( start z Poznania koło 6), a koło 15 OS.

  16. #56
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    A do CPH były 3 2xSK i 1xLO...

  17. #57
    Awatar Pitras

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Puszczykowo

    Domyślnie

    Ale LO to chyba był CPH-POZ-WAW. Z międzylądowaniem u nas.

  18. #58
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pitras Zobacz posta
    Ale LO to chyba był CPH-POZ-WAW. Z międzylądowaniem u nas.
    Nie, ten ATR wracajacy z CPH juz nocowal w Poznaniu - bo ladowal jakos po 22.

    To Hannover byl z kontynuacja do Warszawy.

  19. #59

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie odp

    Cytat Zamieszczone przez Witek Zobacz posta
    Tak było. Na Ławicę latali jakieś 2 lata - prawie zawsze na Dash-8-300.
    To polaczenie zainaugorowała linia Lauda Air we wspolpracy z OS samolotem CRJ-200. Dopiero pozniej przeszli na Dash-8-300 linii Tyrolian

  20. #60
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez lotnik20 Zobacz posta
    To polaczenie zainaugorowała linia Lauda Air we wspolpracy z OS samolotem CRJ-200. Dopiero pozniej przeszli na Dash-8-300 linii Tyrolian
    Pierwsze słyszę. O ile mnie pamięć nie myli to byłem na pierwszych rejsach i były one na Dash-8-300. Od samego początku połączenie było też odprawiane przez lotniskowe biuro SK.
    Postaram się jutro to potwierdzić

Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •