Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 46
Like Tree27Likes

Wątek: Fatalny handling na Ławicy.

  1. #21
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Pletwa Zobacz posta
    Ale o co Ci chodzi, ja się tutaj wypowiadam jako "Pletwa", a nie jako pracownik firmy Impel.
    Jeśli w wielu postach informowałeś forowiczów że jesteś pracownikiem Impela, to wiedz że każdy post w sprawie Impela w którym się odezwiesz już nie będzie opinią prywatną, lecz opinią pracownika Impela. W tym przypadku egzaminu nie zdałeś. Zamiast się odzywać i kombinować mogłeś zadzwonić do szefostwa i powiedzieć "daliśmy ciała, ludzie nas krytykują co robić?"
    Stare przysłowie że milczenie jest złotem nieraz się sprawdza.



  2. #22
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    A jeśli nigdzie otwarcie nie napisałem, że jestem pracownikiem Impela, tylko jest to wyciągnięte z kontekstu wypowiedzi?
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  3. #23

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pletwa Zobacz posta
    Kto prześwietla? - Służby Celne.
    No ale technicznie rzecz biorąc bagaż równie dobrze może być nieprześwietlony na danym taśmociągu, tak jak wszędzie. To jest ich (UC) obowiązek pilnować aby ktoś obsługiwał w czasie podjazdu wózków heimanna, a nie portu czy handlingu.

  4. #24

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Trochę zabrzmiałem jak pyskujący klient co to "mu się należy", także muszę wyjaśnić. Nie mam nic do żadnej firmy handlingowej, nie artykułowałem swoich żali pracownikom lotniska i na dobrą sprawę nic wielkiego by mi się nie stało, gdybym po te bagaże czekał przy taśmie godzinę. Jako, w porównaniu z Wami, laik, jestem po prostu ciekaw z czego wynikało takie a nie inne zdarzenie. Nie latam bardzo dużo,ale nigdy, nawet na największych lotniskach, odbierając te >60 razy bagaż nie czekałem tyle co teraz (i około 1,5 roku temu, też na Ławicy). Jasne, w dużych portach lotniczych zanim pasażer wyjdzie z samolotu i dojdzie/dojedzie do miejsca odbioru bagażu handling ma sporo czasu,żeby się uwinąć, ale jednak..
    Kolega wspomina o możliwym prześwietlaniu bagażu - oczywiście, może tak było, ale czy to usprawiedliwia taki czas oczekiwania? Druga taśma bagażowa obok była pusta, więc awaria tej "naszej", jeśli nie są napędzane jakoś jedną jednostką, nie powinna być problemem.

    Swoją drogą zaprojektowanie tak mikrej liczby toalet w tej części nowej hali na Ławicy (tzn. przy wspomnianych dwóch taśmach bagażowych, nie wiem, czy obok w nowej hali jest analogiczna hala przylotów, nie interesowałem się) jest totalną pomyłką. Sznureczek pań stał przy nich od czasu przejścia przez kontrolę paszportową do momentu wypuszczenia bagaży, więc wspomniane ok. 30 minut (odejmując czas kontroli paszportowej i przejechania z samolotu do hali).

  5. #25
    Awatar suter

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Wpisów
    24

    Domyślnie

    Jako elektryk portowy z "osławionego" w tym wątku portu czuję się wywołany do tablicy.
    Płetwa napisał, że czasem na elektryka czeka się nawet 15 min, baaardzo rzadko, ale rzeczywiście takie sytuacje mają miejsce, kiedy jesteśmy gdzieś w terenie, bo mamy masę jeszcze innych obowiązków służbowych i nie da się szybciej podjechać. Tak jak napisał Płetwa nie siedzimy tam i nie czekamy na awarię. Przeważnie czas dojazdu to około niecałe 5 min.
    Co do pracy innych służb się nie wypowiadam.

  6. #26
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Yanas Zobacz posta
    (...)Swoją drogą zaprojektowanie tak mikrej liczby toalet w tej części nowej hali na Ławicy (tzn. przy wspomnianych dwóch taśmach bagażowych, nie wiem, czy obok w nowej hali jest analogiczna hala przylotów, nie interesowałem się) jest totalną pomyłką. Sznureczek pań stał przy nich od czasu przejścia przez kontrolę paszportową do momentu wypuszczenia bagaży, więc wspomniane ok. 30 minut (odejmując czas kontroli paszportowej i przejechania z samolotu do hali).
    Czyli jak sam widzisz, nie cały problem leży po stronie handlera. W części winien jest też projekt wdrożony w życie przez Port.
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  7. #27

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Co ma handler i jego praca wspólnego z ilością toalet?

  8. #28
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Nic, ale jak widać jest problem z funkcjonalnością nowej części terminala.
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  9. #29
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Chyba taki urok miasta, bo IMNHO nowy dworzec kolejowy też mógłby być lepsiejszy.

  10. #30
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie

    Ile mamy sprawnych karuzeli na EPPO ? Wygląda na dwie. Przyleciałem z WAW chwilę przed g. 24. Na karuzeli 1 były bagaże z Kopenhagi, potem z HRG i na końcu LO z WAW. Bagaż odebrałem dopiero po 50 minutach od wylądowania.
    Karuzela 2 stała jakby nigdy nic.

    Jak dla mnie to jakaś kpina.
    KAWA, Kaczy, Yanas and 1 others like this.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  11. #31
    Awatar TiGRA

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Kórnik k/Poznania

    Domyślnie

    Siema...

    W kwestii formalnej co by uspokoić nastroje.


    Zasada użytkowania zrzutni bagażowych na T3 wygląda następująco:

    Bagaże z rejsów przylatujących z portów tranzytowych [WAW/CPH/MUC/FRA] MUSZĄ być prześwietlane na taśmie nr1.
    Bagaże z rejsów czarterowych przylatujące z poza strefy Schengen [HRG/SSH/itd] MUSZĄ być prześwietlane na taśmie nr1.
    Zrzut takiego bagażu na taśmę nr2 grozi każdemu agentowi handlingowemu karami grzywny w wyniku postępowania sądowego.


    Takie zasady zostały ustalone przez Straż Graniczną i tego handlerzy nie przeskoczą...

    Pozdrawiam
    TiGRA
    Canon EOS 450D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS + AddOns...





  12. #32
    ModTeam
    Awatar hawky

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Czyli taśma nr 2 to tylko taka dekoracja? Czuję się uspokojony.
    Jakiś czas temu moja ślubna wracała przez FRA do Poznania, jeden jedyny samolot na płycie i ok godziny oczekiwania na walizki - awaria taśmy.
    Suzia and Canon like this.

  13. #33
    Awatar TiGRA

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Kórnik k/Poznania

    Domyślnie

    Taśma nr2 to głównie chartery ze strefy Shengen
    Canon EOS 450D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS + AddOns...





  14. #34
    Awatar 787Dreamliner

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hawky Zobacz posta
    Czyli taśma nr 2 to tylko taka dekoracja? Czuję się uspokojony.
    Jakiś czas temu moja ślubna wracała przez FRA do Poznania, jeden jedyny samolot na płycie i ok godziny oczekiwania na walizki - awaria taśmy.
    Pewnie mogłaby lecieć tylko z podręcznym gdyby nie kosmetyczka...
    Irik likes this.

  15. #35
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie Fatalny handling na Ławicy.

    Czyli wystarczy, że będzie jeden transferowy pax z WAW i czekamy w kolejce aż jedynka się wyrobi.

    Czy dwójka była już kiedyś użyta dla maszyn z WAW/KRK/FRA/MUC itd ?

    To wszystko to jakieś leczenie syfa pudrem. Samolotem lata się po to aby było szybciej.
    Dla przykładu. Pakujesz się na lotnisko z 45 minutowym zapasem, lecisz 45 minut i czekasz na bagaż ponad 50 minut. Sorry ale w 2,5h autem mam z WAW luzik i nie ma potrzeby latania. Koleją też w tym czasie się zmieszczę.

    Mam nadzieję, jakiś mądry przemyśli ideę i POZ przestanie zniechęcać paxów do latania
    Ostatnio edytowane przez meschiash ; 15-10-2012 o 09:26
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  16. #36
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meschiash Zobacz posta
    Czyli wystarczy, że będzie jeden transferowy pax z WAW i czekamy w kolejce aż jedynka się wyrobi.
    Może nie być żadnego transferowego paxa i tak trzeba czekać, aż jedynka się wyrobi. Taka procedura, pod groźba sankcji, jak to już napisał TiGRA.
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  17. #37
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie Fatalny handling na Ławicy.

    W takim razie trzeba albo ulepszyć procedurę albo zainwestować w swietlik na K2.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  18. #38
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Może wysłać tych decyzyjnych do GDN lub WRO na szkolenie ? Niech patrzą i się uczą jak to się w świecie robi Przy okazji nadworni projektanci ADS niech też jadą zobaczyć jak się projektuje lotniska regionalne, to może im pomóc, gdy "intratne" zlecenia się skończą.
    meschiash likes this.

  19. #39
    Awatar diskacz

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Na 2 karuzelach jest Heimann.

  20. #40
    Awatar TiGRA

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Kórnik k/Poznania

    Domyślnie


    Polecamy

    No to chyba SG nie ogarnia....
    Canon EOS 450D + EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS + AddOns...





Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •