Taka jest decyzja środowiskowa. Koordynacja będzie w godzinach nocnych - od 22 do 6 będą mogły odbyć się 12 operacje lotnicze.
Właśnie przeczytałem w Dz. U. ULC taką informację: http://edziennik.ulc.gov.pl/DU_ULC/2013/60/akt.pdf
Kiedy na początku roku dowiedziałem się, że władze portu zażądały koordynatora, to myślałem że to jakiś żart. Ale jak widać żarty się skończyły i oto będziemy mieli lotnisko koordynowane na poziomie trzecim z liczbą pasażerów nieprzekraczającą dwóch milionów rocznie. To chyba światowy rekord. Bardzo słono za to POZ zapłaci.
Witek wiesz może czy będzie to ściśle przestrzegane? Rozumiem, że pierwszeństwo będą miały rejsówki (chartery, poczta...)?
Po drugiej stronie marzeń znajdują się wyrzeczenia.
Kolejny kamyczek do spektakularnego rozwoju Ławicy.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
To jest generalnie bzdura, bo niby kto ma tego pilnować. Koordynator działa w godzinach pracy (np. 8-16), a po nocach spada to i tak na służby lotniskowe. Jedyne sankcje są możliwe jeżeli nadzorowi albo Zarządzającemu zależy na ukaraniu operatora, operator w oczywisty sposób pogwałcił ustalenia koordynacyjne i do tego robi to notorycznie. Udowodnienie tego trwa latami.
Zbędny koszt (wyższe opłaty), mniejsza elastyczność, upierdliwość dla opsów, kolejna sterta kwitów do przewalenia.
Ostatnio edytowane przez aaben ; 27-04-2013 o 09:45
Musi być. Główne ograniczenia będą dla samolotów kodu C (od 738 / 320) więc o CUDa się nie bój.
Dokładnie tak jak było na Euro. Jest system, jak tam złożony slot nie zostanie zaakceptowany (czy to przez koordynatora czy też odpowiednią osobę na lotnisku) to samolot nie przyleci - nie dostanie zgody.
Ale tu nie ma mowy o tym czy zarządzający chce czy nie chce. Decyzja środowiskowa jest taka jaka jest i koniec. Zarządzający musi się dostosować lub przenieść lotnisko.
Ja wiem, że zrobiła się moda na obwinianie lotniska za wszystko, łącznie z przedłużającą się zimą ale bez przesady. Lotnisko jest za blisko miasta i dla tego została przyznana taka decyzja środowiskowa a nie inna.
Witek, nie piję tym razem do zarządu a do tego, że lotnisko na Ławicy skazane jest na wegetację m.in. z powodu owej decyzji środowiskowej. Co moim zdaniem powinno się zrobić wszyscy wiedzą więc nie będę się powtarzać po razy n-ty
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Zakładki